Plik .ini precyzuję różne informację o modzie/grze - np. w jakim świecie nasz bohater zaczyna, JAKA POSTAĆ grę zaczyna, jak nazywa się owa paczka z modem moda ( dziwnie to brzmi ) itp. popatrz sobie na tenże plik. Tutaj zastosuję plik z mojego ostatniego moda, Laguny:
Title=Laguna
Oznacza to tytuł moda. Wpisz tytuł moda.
Version=1.0b
Wersja moda ...
Authors=Huntik2009&adana4&Sawik
Autorzy.
Webpage=www.themodders.org
strona internetowa
Description=!<symlink>Laguna.rtf
Opis, oczywiście - możesz stworzyć oddzielny opis w Microsoft Word, zapisać go w formacie .rtf i wsadzić do System, wtedy zapisz taki 'link' do tegoż pliku i zamiast 'Laguna' zapisz tu tak - jak nazwałeś tamten plik .rtf.
Icon=LG.ico
Ikona ... należy zamienić LG, bo wiesz, .ico - to format ikony.
Dalej - [FILES]
VDF=Laguna100.mod
oznacza to jaką masz paczkę z modem, musi się ona znajdować w Data/modvdf i po prostu zmień Laguna100 na swoją paczkę z modem.
Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX
Tego nie zmieniaj, określa to gdzie są pliki np. MENU.DAT itp.
OutputUnits=OU
Tego także nie zmieniaj, jest to plik OU.BIN, który odpowiada za dialogi czy tam skrypty.
World=Laguna.zen
Tutaj jest nazwa worlda, w którym zaczyna nasza postać.
Player=PC_Hero
Postać, którą zaczynamy grę.
I dalej już nie zmieniaj...
... i widzisz, to nie jest takie trudne, wystarczy tylko 'trochę' popatrzeć...
PS. Odpowiedziałem tylko na pytanie kolegi ( autora tematu ) - 'Po co jest ten plik .ini?'
EDIT: A wy, wyżej - nie krytykujcie, on dopiero się uczy - podajcie mu link do tutorialu i upomnijcie, że na przyszłość ma używać wyszukiwarki. Aha, i podaj, kolego, screen'a z tego 'błęda'. Wystarczy klawisz 'PrtScr', wsadzasz następnie do painta, zapisujesz 'jako' w formacie .JPG, uploadujesz na jakiś server, np. na
www.fotofotki.pl i podajesz link do tejże grafiki błędu. Ja też kiedyś nic nie umiałem, nie martw się
