Teczki Azteka 8826 26

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 11.11.2011 roku

Wyświetleń 8826

Odpowiedzi 26

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Teczki Azteka
2011-11-11, 23:22(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 01:19)
Cytuj
Co do obudów, dziwi mnie że nikt nie wpadł, żeby robić przednie ścianki z metali - te plastiki zawsze wszystko psują.
Mea, chrzanić obudowy...

100% metal z przodu :lol2:


Gdzie w otchłani internetu to znalazłeś? Kolekcjonujesz mnie? : |

:|  - helios has spoken

Tak, to wygląda dokładnie tak jak sobie wyobrażacie :lol2: :

Może chce ktoś kupić jakiś folder? :lol2:


@down: za każdy folder to zgrzewka tigera. folder wowoza to akurat 3 zgrzewki, bo najwięcej waży i będzie go długo uploadowało :lol2:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aż ciekaw jestem co w mojej teczce się znajduje, chyba zapłacę (tigerami)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dobry paincik nie jest zły :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Może chce ktoś kupić jakiś folder? :lol2:
Ile za mój? (w sumie to mam 80% pewności że wiem co w nim jest o ile w ogóle jest prawdziwy :D )
W sumie jeżeli masz ochotę to możesz udostępnić "kompromitujące mnie treści" na forum może będzie z czego się pośmiać (zakładam że tak)

Dobra teraz do poważnego pytania... Ile za folder WWZ?

Co do tematu na jakiś czas staczy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Teczki Azteka
#4 2011-11-12, 16:39(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 16:40)
Cytuj
@down: za każdy folder to zgrzewka tigera. folder wowoza to akurat 3 zgrzewki, bo najwięcej waży i będzie go długo uploadowało  
FAKE. Nie sprzeda wam za Tigery żadnego folderu. ARGUMENTY pytacie? I Pe eL U eS. IPLUS. Uploadowałby do emerytury.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
To przeszło wszelkie granice. Nie wiem jak to zrobił Zamość, może poprosił o pomoc zniszczenie, albo jakiś inny szuszwol z kartofliska załatwił sobie normalny internet, ale przed momentem dostałem część materiałów (300mb :D ) z teczki Vierzby. Acetona chyba do końca życia będę propsował. Wieś nie wieś, zadowolony z zakupu (3 propsy). Mam zamiar wykupić więcej materiałów. POLECAM ALLEGROWICZA.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Teczki Azteka
#6 2011-11-12, 17:23(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 17:24)
Aztek, ile waży mój folder?

450mb
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ciekawe ile waży folder Orcwarrior'a i adanos

ale po za tym ile mój waży
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jestem czysty :lol2:  mojej nie ma :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jestem czysty :lol2:  mojej nie ma :D
Oj wątpię w takie szczęście zapewne w twojej jest tak dużo że jest na osobnym dysku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Po prostu Aztek o tobie zapomniał robiąc w paincie napisy :D
 
makin' bacon

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C

Dragomir

Teczki Azteka
#11 2011-11-12, 19:51(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 19:52)
Muahaha jestem na screenie, będę sławny  :lol2: .Dwa razy już miałem bana ciekawe co tam jest w folderze ;] Ile chcesz za całą teczke?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Imo Tobie to on jeszcze dopłaci, żebyś ją zabrał stamtąd xD
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Aztek co tym masz OCD, że kolekcjonujesz o wszystkich informacje jak jakiś agend mosadu?  :lol2:

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aztek, ile za teczkę?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
A mojej teczki nie ma... ;<
To oznacza, że nie należę do bandy forumowych kryminalistów i agentów SB?
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
a kim ty jesteś?

Aztek, mogłeś się chociaż postarać. Wszystkie katalogi modyfikowane dziś o północy?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek, mogłeś się chociaż postarać. Wszystkie katalogi modyfikowane dziś o północy?
Ciii on na bieżąco dodaje nowe rzeczy nic mu nie umknie :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Bardziej ciekawi mnie dlaczego każdy folder ma pustą rubrykę rozmiar
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Aztek, mogłeś się chociaż postarać. Wszystkie katalogi modyfikowane dziś o północy?
Ciii on na bieżąco dodaje nowe rzeczy nic mu nie umknie :lol2:
Niestety pudło - windows tak ma.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry