[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0 74942 199

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 11.11.2011 roku

Wyświetleń 74942

Odpowiedzi 199

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja nie mam nic przeciwko simso-gothicowi, im więcej funkcji tym przyjemniejsza będzie gra. Dla mnie mógłby by być nawet skrypt łapania much, albo dłubania w nosie - po prostu takie smaczki nie wpływające bezpośrednio na fabułę uprzyjemniają grę.
Gówno prawda.
Fakt, zalezy jeszcze jak są wykonane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
maciej nie zrozum mnie źle, ale w gruncie rzeczy nie chodzi o to, że takich rzeczy nie powinno być w gothicu, po prostu nie da się tego zrobić aby wyglądało to znośnie (znów się powtarzam). Klimat w tej grze został ukształtowany przez twórców a wy chcecie go na siłę zepsuć...
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
A to czasem nie robi się modyfikacji żeby ten klimat zmienić? IMO modyfikacja powinna mieć swój klimat jak już to jedynie bazujący na oryginalnym Gothicowym.
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
Rafale, Jest MEGA Bug

Wchodząc do Kopalni Gomeza było ok, wychodze patrze zrespiły się zwierzęta, mowie fajnie, dochodze do starego obozu patrze nie ma diego, Postacie ktore poznalem maja spowrotem imiona (kopacz,cień itp.) Wszystko cofnęło się do funkcji startowej
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wiem w czym rzecz małe nie dopatrzenie ;d  niestety nie poprawie już poprzedniej wersji czekaj na 4.0 :/

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
A to czasem nie robi się modyfikacji żeby ten klimat zmienić? IMO modyfikacja powinna mieć swój klimat jak już to jedynie bazujący na oryginalnym Gothicowym.

Cytuj
jak już to jedynie bazujący na oryginalnym Gothicowym.

 :ok:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Rafale, Jest MEGA Bug

Wchodząc do Kopalni Gomeza było ok, wychodze patrze zrespiły się zwierzęta, mowie fajnie, dochodze do starego obozu patrze nie ma diego, Postacie ktore poznalem maja spowrotem imiona (kopacz,cień itp.) Wszystko cofnęło się do funkcji startowej

Teraz załapałem ze możesz sam naprawić tego buga ;d  BUG polega na tym ze świat mojego moda nazywa się WORLD_BEZPORTALI.ZEN a portal kopalni przerzuca ciebie do WORLD.ZEN Musisz zedytować ten portal potem w grze wejść do kopalni i wyjść i powinno być już wszystko ok ;)

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
Cytuj
Teraz załapałem ze możesz sam naprawić tego buga ;d  BUG polega na tym ze świat mojego moda nazywa się WORLD_BEZPORTALI.ZEN a portal kopalni przerzuca ciebie do WORLD.ZEN Musisz zedytować ten portal potem w grze wejść do kopalni i wyjść i powinno być już wszystko ok ;)

A jak to Zedytowac ?  :lol:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A jak to Zedytowac ?  :lol:

To może lepiej to zostaw ;d


A teraz filmik nowych rutyn walki na arenie oraz rutyny obserwowania tej walki no i na początku widzimy rutynę przedstawiona na screenie czyli przeszukiwanie skrzynek ;)

sorry za brak dźwięku ale cholernik się nie nagrał nie chciało mi się bawić :P

Walki odbywają się co dziennie nie zależnie od tego czy obstawiliśmy jakąś walkę czy też nie ;d

https://www.youtube.com/watch?v=vG6ELshma4E

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Proponuję dodanie bandytów w kilku miejscach koloni. Kierowali by się zasadą: Płać, albo giń.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja to bym chciał, żeby bandyci te karawanynapadali, które rzekomo kursują między obozami czy tam SO a OldMine.
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
Bravo Rafale podziwiam i propsuje  :ok:   :]
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jak to Zedytowac ?  :lol:
Walki odbywają się co dziennie nie zależnie od tego czy obstawiliśmy jakąś walkę czy też nie ;d

http://www.youtube.c...h?v=vG6ELshma4E

Trochę głupio tylko, że przełażą przez zamkniętą bramę
Ale tak to fajnie.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Trochę głupio tylko, że przełażą przez zamkniętą bramę
Ale tak to fajnie.

Nad bramą się jeszcze waham czy nie będzie z nią problemów ...

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Na kiedy jest planowane wyjście nowej wersji ?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Podejrzyj jak jest w modzie "Przebudzenie" autorstwa Pawbuja. Tam na czas walki na arenie brama do niej jest zamykana, nie da sie przejsc, a pod koniec walki (w momencie gdy jeden padnie) się podnosi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja bym jeszcze proponował dodać jakąś animację PO walce, teraz dziwnie to wygląda walczą przez jakiś czas nagle - bum, koniec, idę sobie. Daj np, że npc podnosi ręce w gesćie zwycięstwa, czy w jakiś sposób poniża przeciwnika (np, sikając na niego) byłoby z tym trochę roboty (głównie w animacjach) ale efekt mógłby być całkiem fajny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Cytuj
(np, sikając na niego)  

Nieee, to nie Postal.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Też jestem na nie, ale gest w postaci uniesienia rąk byłby spoko. I po co animacje? Przecież to kwestia skryptów ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Cytuj
Też jestem na nie, ale gest w postaci uniesienia rąk byłby spoko. I po co animacje? Przecież to kwestia skryptów ;)                                        

Mylisz się, no chyba że wykorzystać istniejące (np. taką jak w dopingowaniu walki ewentualnie krótkie klaskanie), ale i tak lepiej zrobić nową, bądź w ogóle nie robić.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry