Laguna 37992 83

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 31.10.2011 roku

Wyświetleń 37992

Odpowiedzi 83

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Mod jest prawie gotowy możecie się spodziewać premiery w tym tygodniu :)  zostało tylko parę drobiazgów do wykończenia skrypty itp już są gotowe.

To świetnie, chciałbym jednak spytać "przed premierą" o kilka spraw. Mianowicie - Czy natrafimy na dużo ortów, czy błędów logicznych podczas gry (niestety bardzo psują one rozgrywkę i przykro mi, ale także wystawiają negatywną ocenę twórcom) ? Jak bardzo będą rozbudowane dialogi i czy długie zdania będą zawierały (bo nie lubię, jak w modyfikacji w dialogach znajdują się zdania typu "idź po wino dla mnie", "ok" ,"tylko się pospiesz" bo są żałośnie krótkie, irytujące i w ogóle niefajne, a zwłaszcza, kiedy jest ich od pyty :)  ...)? Z góry dzięki za uświadomienie w temacie tychże powyższych pytań. Powodzenia.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No to piszę...
Ortów chyba za dużo nie będzie jak się nie mylę misiekgrabo pisał je w wordzie z spellcheckiem.
Błędy logiczne... No pod tą kategorię ja zaliczę dwie rzeczy na samym początku moda ale jedno to złe wyobrażenie twórców a drugie to nie ma wytłumaczenia chyba.
Zadnia... Nie będą zbyt rozwinięte oraz jest ich tylko kilka bo jak wcześniej pisałem jest to raczej krótki mod.
Przyznam też że dialogi nie są rozwinięte będzie (możemy porozmawiać tylko na tematy zadań i tyle) ale dialogi na temat zadań są dłuższe niż "Zrób to." "Ok".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
dialogi na temat zadań są dłuższe niż "Zrób to." "Ok".
"OK, zrobię to" :lol2:

Ciekawy jestem, jak to się zaprezentuje w praniu.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#43 2011-11-09, 21:37(Ostatnia zmiana: 2011-11-09, 22:03)
Wiecie co, ja nie jestem dysortografikiem i BARDZO 'ŻADKO'( :lol2:  ), dobra, żart - BARDZO RZADKO robię błędy ortograficzne, więc możecie się spodziewać braku ortów. Dalej... wiesz będzie kilka takich zadań, typu 'Przynieś mięso', ale dialogi jednak będą bardziej rozwinięte i dość ciekawe. Od razu mówię - to jest mod, który tak jakby REAKTYWUJĘ GWT, które zostało zniszczone, jednak nie pracujemy już w GWT, a tworzymy 'własny' team bez nazwy. Jeżeli chodzi o 'złe wyobrażenie twórców', to mówię od razu, nie chcę ukrywać w tajemnicy, są to tubylcy - tak, źle sobie ich wyobraziłem :/ Ani jako kanibali, ani... nieważne. Tak czy inaczej, chodzi o tubylców.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
ja nie jestem dysgrafikiem i BARDZO 'ŻADKO'(  ), dobra, żart - BARDZO RZADKO robię błędy ortograficzne
dysortografikiem
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Mod zapowiada się dość fajnie, ale jak już wyżej powiedziano tekstury okropne... O.o
Chcecie to mogę wam podesłać teksturę pancerza dla tych tubylców, nawet okej, tylko piszcie u mnie na profie bo mogę tu potem nie dotrzeć :D

 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Laguna
#46 2011-11-12, 17:41(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 17:45)
Od razu mówię - to jest mod, który tak jakby REAKTYWUJĘ GWT, które zostało zniszczone, jednak nie pracujemy już w GWT

Eee, WTF? To reaktywujesz team czy nie bo nie rozumiem...

Nie rozumiem pojęcia "tak jakby" reaktywacji czegoś - można team reaktywować albo zostawić w świętym spokoju, a nie tak jakby reaktywować.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Gotyk tekstury wymienione modele zresztą też co prawda z WoG ale lepsze niż te co były.



Wojtexx jak się nie mylę Misiek oraz reszta teamu szykują się do wydania zaplanowanych modów, ale nie wiem czy jako GWT czy jako jakiś tam inny team.



Przyznaję że to ja jestem odpowiedzialny za opóźnienie związane z premierą moda, miałem niezły zapierdol w szkole, modyfikacja miała być wydana wcześniej ale ja muszę jeszcze to wszystko złożyć w kupę oraz przeprowadzić testy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Chodziło o to, że tak jakby ja i adana4(damdan) się reaktywujemy ... tym modem, a także mamy zamiar właśnie wydać Lagunę i Grzybobranie(poprzednie mody GWT) czyli taka 'reaktywacja', ale nie już jako GWT.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Laguna
#49 2011-11-13, 11:22(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 11:25)
Chodziło o to, że tak jakby ja i adana4(damdan) się reaktywujemy ... tym modem, a także mamy zamiar właśnie wydać Lagunę i Grzybobranie(poprzednie mody GWT) czyli taka #msg1011282reaktywacja#msg1011282, ale nie już jako GWT.
A nie lepiej napisać że ty i adana wracacie do moddingu gothica dzięki tym produkcjom? Logiczniej to brzmi.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Mam bardzo dziwny błąd, i sam go raczej nie rozwiąże. Dotyczy Reparse Scripts, jest to AV - coś tam błąd ze Spacer.exe i ntdll... i nie wiem co on może oznaczać i wywala mi, a nie chcę tutaj o tym pisać(w tym temacie), w razie pomocy pisać na PW lub gg 21312053, bo nie wiem czy wydam ten mod, a to wszystko przez ten błąd, bo już mniej więcej wszystko do wersji 1.00 jest gotowe.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Laguna
#51 2011-11-16, 19:08(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 20:54)
No to na moda poczekamy...

I wrzuć jakieś nowe screeny, choćby z obozu piratów.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#52 2011-11-16, 20:07(Ostatnia zmiana: 2011-11-17, 15:13)
Problem już rozwiązany, jednak jest kolejny ... mi go nie wyświetla, ale koledze przy testowaniu.

EDIT: Dobra, dobra. Teraz sensownie - Szukam osób do dubbing'u. Chętni - pisać na gg - 21312053 albo na PW ...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Taa... bardzo ciekawy mod... zieeeww... co najwyżej 2/10
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Taa... bardzo ciekawy mod... zieeeww... co najwyżej 2/10
Grałeś że oceniasz?

Co do prac nad modem trwają już testy i naprawienie błędów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

xendix

Laguna
#55 2011-11-20, 18:50(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 19:05)
po ch**a robisz dubbing skoro zapowiedziałeś go na listopad i jest w nim tylko 18 questów :facepalm:
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Dubbing jeśli będzie to po premierze moda ,w formie dodatku .
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Taa... bardzo ciekawy mod... zieeeww... co najwyżej 2/10
Grałeś że oceniasz?

Co do prac nad modem trwają już testy i naprawienie błędów.
Grałem - inaczej nie mówiłbym, że mod jest lipny...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ch**a wafla pewnie ci się nie spodobało że ty go nie zrobiłeś i musiałeś zjebać twórcę
Mod ogólnie będzie słaby jak każda mała modyfikacja. Sam mam parę zastrzeżeń i się z tym nie kryłem w rozmowie z huntnikiem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
czy moda będziemy mogli się spodziewać w tym tygodniu
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry