Laguna 38147 83

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 31.10.2011 roku

Wyświetleń 38147

Odpowiedzi 83

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Mam 2 pytanka.
Jak dlugi bedzie ten mod? i Czy wyjdzie jeszcze w tym roku?
Dzieki za odpowiedz.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak długi będzie ten mod?
Będzie na około 30 minut do godziny maks.  Chyba że przekonam twórców do dodania kilku poboczniaków.
Czy wyjdzie jeszcze w tym roku?
Nie tylko w tym roku ale możliwe że w tym miesiącu o ile uporamy się z jednym problemem.

By było jasne: Oficjalnie nie jestem w teamie tylko im pomagam na podobnej zasadzie jakby napisali temat na forum więc moja pomoc jest zbyt mała by zasłużyć na miejsce w creditsach pomagam tylko jak mają jakiś problem ze skryptem czy czymś tam innym, skrytykowałem dialogi, oraz prawdopodobnie będę pierwszym który w moda zagra {tester} :D


Huntik mam to samo co ty ale działają mi normalne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#22 2011-11-02, 10:13(Ostatnia zmiana: 2011-11-02, 10:13)
Działają normalnie mówisz ? Mi tam ich nie wyświetla, dziwne. Nie da się ich zreparsować na pewno u ciebie ? Cholera, spróbuj mi zrobić Update'a( najlepiej na CZYSTYM G2MDK :)  ) i spakuj do paczki z modem razem z worldem, okej ?

EDIT: A co do twojego 'udziału' w tworzeniu, to, oczywiście, będziesz testerem :P
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy

taki jeden ludek

Laguna
#23 2011-11-02, 14:58(Ostatnia zmiana: 2011-11-02, 15:00)
Mogę usprawiedliwić dlaczego te tekstury są takie a nie inne ? Mam nadzieję że tak . A wiec zapiszę to w kilku punktach .
1. Nie testowałem ich w g2 . Sprawdzałem jak wyglądają w blenderze .
2. Nie dostałem żadnego rysunku , żadnego opisu ... po prostu dostałem instrukcję " Zrób teksturę tubylca na jakimś modelu z gothica " .
3. Co 10 min pytano mnie czy już skończyłem .
4. Brak pomysłów a tą " panterkę " dodałem na szybko bo gość nie mógł wytrzymać ...
5. Sorry ale były święta .....
6. nie dostałem żadnego opisu tych tubylców ... nie mogłem stwierdzić czy to tubylcy z nazwy tak jak w serialu " Lost " czy tacy co mało co wiedzą ....
To chyba tyle :)  mam nadzieję że weźmiecie to pod uwagę . Zrobię lepsze jak gość zapoda jakiś opis a nie tekst w stylu " wymyśl coś "
 
"absterget Deus omnem lacrimam ab oculis "Apokalipsa wg św. Jana.

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Cytuj
Mogę usprawiedliwić dlaczego te tekstury są takie a nie inne ? Mam nadzieję że tak . A wiec zapiszę to w kilku punktach .
1. Nie testowałem ich w g2 . Sprawdzałem jak wyglądają w blenderze .
2. Nie dostałem żadnego rysunku , żadnego opisu ... po prostu dostałem instrukcję " Zrób teksturę tubylca na jakimś modelu z gothica " .
3. Co 10 min pytano mnie czy już skończyłem .
4. Brak pomysłów a tą " panterkę " dodałem na szybko bo gość nie mógł wytrzymać ...
5. Sorry ale były święta .....
6. nie dostałem żadnego opisu tych tubylców ... nie mogłem stwierdzić czy to tubylcy z nazwy tak jak w serialu " Lost " czy tacy co mało co wiedzą ....
To chyba tyle  mam nadzieję że weźmiecie to pod uwagę . Zrobię lepsze jak gość zapoda jakiś opis a nie tekst w stylu " wymyśl coś "
aha
 

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy

taki jeden ludek

Laguna
#25 2011-11-02, 15:40(Ostatnia zmiana: 2011-11-02, 15:49)
a za to powinien polecieć warn za spam :)


A co do moda to powiększył bym tą deskę co on się na niej budzi :P , Zmienił bym tekstury zbroi bo te co pokazałeś są dupne . W ogóle jaki debil je robił ? Musiał by być skończonym idiotą .... :D  a fabuły nie czytałem bo mi się z lekka nie chciało czytać że tubylcy chcą zniszczyć piratów bo ci są źli ...
 
"absterget Deus omnem lacrimam ab oculis "Apokalipsa wg św. Jana.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Mogę usprawiedliwić dlaczego te tekstury są takie a nie inne ? Mam nadzieję że tak . A wiec zapiszę to w kilku punktach .
1. Nie testowałem ich w g2 . Sprawdzałem jak wyglądają w blenderze .
2. Nie dostałem żadnego rysunku , żadnego opisu ... po prostu dostałem instrukcję " Zrób teksturę tubylca na jakimś modelu z gothica " .
3. Co 10 min pytano mnie czy już skończyłem .
4. Brak pomysłów a tą " panterkę " dodałem na szybko bo gość nie mógł wytrzymać ...
5. Sorry ale były święta .....
6. nie dostałem żadnego opisu tych tubylców ... nie mogłem stwierdzić czy to tubylcy z nazwy tak jak w serialu " Lost " czy tacy co mało co wiedzą ....
To chyba tyle :)  mam nadzieję że weźmiecie to pod uwagę . Zrobię lepsze jak gość zapoda jakiś opis a nie tekst w stylu " wymyśl coś "

Mam nadzieje że mod będzie na poziomie, bo z takim podejściem to daleko jeszcze nikt nie zaszedł.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Lansjer tutaj opowiem się za TJL bo prawie w ogóle nie dostał żadnych info dostał mało czasu a on pomaga przy innym projekcie gdzie ma taki zapierdol że ho ho.

Co do bycia modem na poziomie to zależy od punktu widzenia.
Jako tester oraz korektor ( :lol2:  ) mogę obiecać że zrobię wszystko by był jak najmniej zabugowany.
Wyżej pisałem na ile oceniam długość moda. (Niektórzy twierdzą że mod krótki = Do zadu)
Znajdziecie co najmniej dwie dziwne rzeczy ale nie powinno wam to przeszkodzić w graniu. Są to dwie kwestie dialogowe które ogólnie uważam za złe wyobrażenia twórców na temat poruszanych tam kwestii.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Lansjer tutaj opowiem się za TJL bo prawie w ogóle nie dostał żadnych info dostał mało czasu a on pomaga przy innym projekcie gdzie ma taki zapierdol że ho ho.

Rozumiem... do niego osobiście nic nie mam, a że ta teksturka wyszła tak a nie inaczej, to raczej podejście twórców do moda, bo jeśli ktoś każe robić pancerz w 10min, to mam wrażenie, że jest on tworzony na "macie i się odczepcie"
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
W 10 minut...miał Sobotę i Niedzielę, i niby że to jest święto.

A co do moda, planujemy zrobić jeszcze dubbing i ... więcej nie będę zdradzał. Postaramy się oczywiście poprawić teksturkę w międzyczasie. Spróbujemy też dodać kilka dodatkowych zadań do gry.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Wow, całe dwa dni. Wymagać zrobienia roboty w tak krótkim terminie to można sobie od kogoś, komu się za to płaci. W przypadku robienia moda, gdzie inni dokładają swoją pracę za friko - mało rozsądne jest takie poganianie - ludzie mają też inne zajęcia i niekoniecznie mają ochotę spędzać cały weekend nad modem do Gothica.

Żadne deadline'y Was nie gonią, więc nie rozumiem pośpiechu.
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Laguna
#31 2011-11-06, 11:58(Ostatnia zmiana: 2011-11-06, 12:01)
I ten statek chyba źle zmapowany.

Statek jest z WOG#msg1010408a. Pretensje do adany.

Mod wyjdzie w tym roku (bo Hut i adana jak się do czegoś zabiorą, to kończą moda zgodnie z obietnicą... chyba że Bezi się znowu wtrąci :D )

Luke, mod nie jest robiony od 2 dni. Świat był o wiele, wiele wcześniej robiony...
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Te dwa dni to mu chodziło raczej o zrobienie tekstury :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Laguna
#33 2011-11-06, 13:05(Ostatnia zmiana: 2011-11-06, 13:05)
Rozumiem... do niego osobiście nic nie mam, a że ta teksturka wyszła tak a nie inaczej, to raczej podejście twórców do moda, bo jeśli ktoś każe robić pancerz w 10min, to mam wrażenie, że jest on tworzony na macie i się odczepcie
W 10 minut...miał Sobotę i Niedzielę, i niby że to jest święto.

A co do moda, planujemy zrobić jeszcze dubbing i ... więcej nie będę zdradzał. Postaramy się oczywiście poprawić teksturkę w międzyczasie. Spróbujemy też dodać kilka dodatkowych zadań do gry.


Wow, całe dwa dni. Wymagać zrobienia roboty w tak krótkim terminie to można sobie od kogoś, komu się za to płaci. W przypadku robienia moda, gdzie inni dokładają swoją pracę za friko - mało rozsądne jest takie poganianie - ludzie mają też inne zajęcia i niekoniecznie mają ochotę spędzać cały weekend nad modem do Gothica.

Żadne deadline#msg1010519y Was nie gonią, więc nie rozumiem pośpiechu.
==========================
Te dwa dni to mu chodziło raczej o zrobienie tekstury :facepalm:

A o czym było ostatnie 10 postów niby?

:facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  - Triple facepalm
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ja tylko odpowiedziałem na post Wojtexa który napisał

"Luke, mod nie jest robiony od 2 dni. Świat był o wiele, wiele wcześniej robiony..."
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Wow, całe dwa dni. Wymagać zrobienia roboty w tak krótkim terminie to można sobie od kogoś, komu się za to płaci. W przypadku robienia moda, gdzie inni dokładają swoją pracę za friko - mało rozsądne jest takie poganianie - ludzie mają też inne zajęcia i niekoniecznie mają ochotę spędzać cały weekend nad modem do Gothica.

Żadne deadline#msg1010569y Was nie gonią, więc nie rozumiem pośpiechu.

Wiesz, moda NIE robimy OD DWÓCH DNI, robimy go od jakiegoś miesiąca, całkiem szybko, ale nie za szybko. Chodziło tu O tekstury 2D, cztery małe tekstury zbroi, taki jeden ludek miał DWA dni na zrobienie tych textur...to chyba CAŁKIEM DUŻO jak na CZTERY tekstury ZBROI, a mówił że mu się nudzi i ma dużo czasu...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Wiesz, moda NIE robimy OD DWÓCH DNI, robimy go od jakiegoś miesiąca, całkiem szybko, ale nie za szybko. Chodziło tu O tekstury 2D, cztery małe tekstury zbroi, taki jeden ludek miał DWA dni na zrobienie tych textur...to chyba CAŁKIEM DUŻO jak na CZTERY tekstury ZBROI, a mówił że mu się nudzi i ma dużo czasu...

-_-

Przecież wiem, że nie robicie moda od dwóch dni i chodziło mi o to, że właśnie te dwa dni na głupie tekstury to idiotyzm. Czy prace nad modem zostały by opóźnione z powodu braku tych tekstur? Jaką różnicę to robi czy koleś by to zrobił w ciągu dwóch dni czy dwóch tygodni?
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Ech, ja to tak zrozumiałem, po powyższych postach, że myślicie - że mod jest robiony od dwóch dni. Teraz mówię tylko że kończymy dialogi, nic więcej.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Laguna
#38 2011-11-08, 20:04(Ostatnia zmiana: 2011-11-08, 20:18)
Jak praca? Wiem że jestem na ukończeniu, ale pytam o jakieś nowości :D  Omg, piszę tego posta jeden dzień, 23 godziny i 5 minut po twoim xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mod jest prawie gotowy możecie się spodziewać premiery w tym tygodniu :)  zostało tylko parę drobiazgów do wykończenia skrypty itp już są gotowe.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry