[G1] Reloaded Mod 158413 297

O temacie

Autor

Zaczęty 8.10.2011 roku

Wyświetleń 158413

Odpowiedzi 297

Serrit

Serrit

Użytkownicy
posty15
Propsy3
  • Użytkownicy
Cisza i hula wiatr. Z reguły najlepiej zapowiadające się modyfikację są tworzone przez kilka lat, lub w tajemnicy zostają anulowane...
 

Alron

Alron

Użytkownicy
posty6
Propsy10
  • Użytkownicy
Witam wszystkich serdecznie.

W ramach poszukiwań odpowiedniego moda do Gothica natknąłem się na Gothic Reloaded Mod i postanowiłem napisać do twórców. Mod jest cały czas tworzony (chociaż była długa przerwa w tworzeniu) i przygotowany jest już prawie cały świat na powierzchni. Miałem możliwość obejrzeć kilka screenshotów (nie wiem, czy mogę je na razie udostępniać, więc być może udostępnię później) i muszę przyznać, że robota jest wykonana świetnie.

Zostanie wydane kolejne demo, które będzie także przetłumaczone na język polski, tak więc - niedługo będzie możliwość przekonania się jak to wszystko wygląda od środka.

Pozdrawiam, Mateusz.
 

Alron

Alron

Użytkownicy
posty6
Propsy10
  • Użytkownicy
Z góry chciałbym przeprosić za post pod postem. Jeżeli jakiś moderator mógłby połączyć posty, to byłbym wdzięczny - nie mogłem wysłać edycji postu, nie wiedzieć czemu.

Osoba odpowiedzialna za Gothic Reloaded Mod (ThielHater) poprosiła mnie o przetłumaczenie i przedstawienie kilku odpowiedzi do Waszych pytań związanych z modyfikacją.

1) Wymagania procesora nie powinny być brane pod uwagę. Jestem świadomy tego, że Gothic 1 jak i Gothic 2: Noc Kruka były stworzone z myślą o jednordzeniowych procesorach, jednak nie jestem w stanie wskazać jakiegokolwiek aktualnego jednordzeniowego procesora, który byłby w tym momencie sensowny dla gracza. Żyjemy w epoce cztero- i ośmiordzeniowych procesorów. Poprawię ten wpis w FAQ. Wymagania dotyczące RAMu i GPU są jak najbardziej na miejscu.

2) Jestem zaskoczony, że RafalBudzis ma tak dokładną wiedzę z zakresu limitów silnika ZenGine. To prawda, że Gothic 1 świruje, jeśli ma około ~160k trigones. Mieliśmy ten problem, przenieśliśmy się do Gothic 2, czekaliśmy na GEngine (i mieliśmy w tym czasie także inny projekt). Zgodnie z Kerraxem, dołączył on dynamiczną obsługę pamięci do GEngine i w ten sposób limit 160k trigones zniknął. Ale to tylko jedna strona medalu! Żeby wstawić 3-wymiarowy element do gry, musi być wczytany w Spacerze, i zapisany w Gothic'owym formacie ZEN. Jednak Spacer nie został jeszcze zhackowany przez Kerraxa. Teoretycznie, możemy wczytać nasze skomplikowane meshe do gry z pomocą GEngine, ale praktycznie nie możemy skonwertować pliku mesha do formatu ZEN. To... miłe. :)

3) Uwielbiam Cię, Małgorzato.

4) Wszystkie problemy związane z wersją demo zostały rozwiązane (te dotyczące niektórych przeglądarek, dostępu do klucza rejestru i inne). Poprawione demo zostało wydane kilka dni po premierze pierwowzoru.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, możecie się z nim skontaktować mailowo (w języku angielskim bądź niemieckim). On sam także chętnie odpowie na forum na wszelkie pytania, oczywiście albo w języku angielskim, albo poprzez moje tłumaczenie.

Pozdrawiam, Mateusz.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Swoją droga oni planują tylko przemodelowanie świata i tekstury w wyższych rozdzielczościach ? Żadnych jakiś bajerów graficznych nie dadzą rady dodać, czy tez jakieś nowe efekty cząsteczkowe będą i inne głupoty(dym,ogień,woda itp) ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Alron

Alron

Użytkownicy
posty6
Propsy10
  • Użytkownicy
Witam wszystkich po raz kolejny.

Ogólnie przemodelowanie całego świata uważam za naprawdę sporą ilość roboty samą w sobie, jednak ThielHater udzielił odpowiedzi dotyczącej nowych efektów.

Tekstury wody i dymu będą poprawione (być może całkiem odnowione), zaś jeśli chodzi o ogień - być może tak, być może nie. O ile zamierzamy znacznie poprawić wygląd gry, to nie będziemy w takim silniku dawać wodotrysków pokroju Crysisa 3.

Tutaj jeszcze notka ode mnie: nawet gdyby chcieli coś takiego zrobić, to najprawdopodobniej zostaliby pozwani przez Piranha Bytes. Istniały projekty utworzenia Gothica na zupełnie innym silniku o znacznie poprawionej grafice i zostały one albo pozwane przez Piranha Bytes, albo ostrzeżone i w konsekwencji - przestały być rozwijane. Żeby nie być gołosłownym, poniżej zamieszczam linka do tematu na worldofgothic.de, w którym projekt przetworzenia Gothica w silniku Skyrima został jednoznacznie przekreślony ze strony reprezentanta Piranha Bytes.

http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1142208-Modding-G1-to-SKYRIM-World-60-Already-done-GothicMOD-License-for-assets-use-PLEASE-HELP!

Pozdrawiam i oczekuję na kolejne pytania. ;)
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
I have questions (more on kerrax).
 I want to know if GEngine will contain shading, AO , motion blur , bloom, or other effects.
 - normal mapping ? glow ? specular maybe ?
And most important question for me, are you going to remodel everything ? because human body could use better topology and that leads to better shapes during animations.
 - remodeling bows ? crossbows ? since they are morph meshes I guess you have some animators in team
 


ThielHater

ThielHater

Użytkownicy
posty3
Propsy9
  • Użytkownicy

ThielHater

Gothic Reloaded Mod
#46 2013-02-20, 13:32(Ostatnia zmiana: 2013-02-20, 13:35)
Hello everybody. :)

I want to know if GEngine will contain shading, AO , motion blur , bloom, or other effects.
GEngine does not support such rendering features and I don#msg1072027t know, if Kerrax will implement them (but that is very unlikely in my opinion). But there is a project, which aims to port Gothic 2 to D3D10. Don#msg1072027t miss the image at the end of the first post^^ it#msg1072027s the only one published in the thread. However, I#msg1072027va got an deeper insight of it and what I can say is, that Blinn–Phong shading, Screen space ambient occlusion, normal and specular mapping as well as Depth of field are already implemented.

And most important question for me, are you going to remodel everything?
Well, our first ten-mile stone is to finish the world itself. After that we will remodel the objects, which are placed in the world (VOBs and MOBs). Then.. well, we will see. We don#msg1072027t have plans about it, because this is months (or years?) ahead.
 

ThielHater

ThielHater

Użytkownicy
posty3
Propsy9
  • Użytkownicy
With the help of Mateusz aka. Alron, we were able to create a polish localization of our demo. If you want to try it out (well, the content is not different^^) you can download it here: http://www.gothic-reloaded-mod.de/?page=download&file=10&lang=en
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ThielHater, thx for this link about D10 in Gothic 2 LOL. Good that someone wanna make this game looks more viable. Maybe one beautiful day gothic fans get graphic like morrowind get.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
But its not serious , as far as I understood it is only proof that it is possible. Creator does not promise anything
 


ThielHater

ThielHater

Użytkownicy
posty3
Propsy9
  • Użytkownicy

ThielHater

Gothic Reloaded Mod
#50 2013-02-22, 17:47(Ostatnia zmiana: 2013-02-22, 17:48)
I have never seen a modder, who promised to finish a huge or technically complex project. If someone does so, he has to much free time (though I would appreciate his endurance) or just a big mouth.

By the way, Thunderhawk published a new screenshot of his work. ;)
 

gothic1210
  • Gość
Znalazłem świeży screen:


 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nice ;o Dawno już nic nie umieszczali ;d
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Projekt żyje? Czekam z niecierpliwością, ostatni screen zarąbiście wygląda
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
te screeny nie są z ich strony.tam nic nowego nie ma.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Chyba jednak są z ich strony:
 

gothic1210
  • Gość
te screeny nie są z ich strony.tam nic nowego nie ma.
Są, ale nie zostały dodane do galerii. Znajdują się tylko na serwerze.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic Reloaded Mod
#57 2014-12-23, 17:28(Ostatnia zmiana: 2014-12-23, 17:33)
Tylko tyle było nowych SS? :|

więc nie wiem co ci tak zależy ; p

Zależy bo chciałbym sobie pograć w remake g1 ;p
 

gothic1210
  • Gość
Tylko tyle było nowych SS? :|
A ile mieli dać? 100? Prace idą bardzo powoli więc nie ma co pokazywać.
Przecież to jest 3D nie 2D więc nie wiem co ci tak zależy ; p
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
szkoda że nie da rady shaderów dać i innych bajerów ale to może i by klimat zepsuło a ktoś wie czy muzyke z gry odnowią te utwory są tak piękne ale brakuje im blasku
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry