[G1] Reloaded Mod 86669 287

O temacie

Autor

Zaczęty 8.10.2011 roku

Wyświetleń 86669

Odpowiedzi 287

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6000
Propsy2709
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Podejrzewam, że trzeba zainstalować DX11...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Misiek12

Misiek12

Użytkownicy
posty12
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wie ktoś jak wyodrębnić tekstury z tego moda, tak żeby przerzucić je do czystej jedynki?
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6000
Propsy2709
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
https://www.youtube.com/watch?v=9SoixbMvzxI


Twórcy już jakiś czas temu się tym pochwalili, ale wiadomo, tylko ja sprawdzam WOG-a xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Halicor

Halicor

Użytkownicy
Jebany nierób co wszystko chce :D
posty368
Propsy53
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jebany nierób co wszystko chce :D
no całkiem całkiem, efekt końcowy 10/10
 
https://www.youtube.com/watch?v=chNkLMMjd2Y

mathey

mathey

Użytkownicy
posty5
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy da się bezproblemowo przejść całą grę z tym modem odblokowując kolejne rozdziały, tak jak twórcy napisali w FAQ na stronie projektu? Chciałbym sobie G1 odświeżyć po latach i zastanawiam się, czy pakowanie się w ten mod to dobry pomysł i czy nie będzie żadnych komplikacji, czy lepiej jechać na czystym Gothic'u z samymi texturami Artemiano + Carnage...
 

Fabio

Fabio

White&Red
Arcymistrz feedbacku
posty3008
Propsy1752
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
  • Arcymistrz feedbacku
Nowe wrzuty, tym razem Gomez (z tego co mi wiadomo w modzie ma być remaster większej części twarzy na pewno ważniejszych postaci, na bezimienne nie ma co liczyć oraz te mniej istote):













SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty175
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest kozak dla mnie najlepiej wyglądają detale na klacie zbroi piękna rzecz
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty353
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Zgadzam się z poprzednikiem, futerko też kozak.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry