Znam inny sposób na ten problem z twarzami (nie trzeba nic kopiować - chyba, że robi się własną teksturę):
1.Wbijamy w 
\_Work\data\Textures\NPCs\Head2.Znajdujemy sobie tam mordę jaką chcemy.
3.Zapamiętujemy jej numer np. Morda Gomeza ma na końcu V
0_C0 
//----Ten numerek zapamiętujemy4.Idziemy do 
\_Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern i otwieramy plik AI_CONSTANTS5.Tam znajdujemy liniki tekstu odnośnie naszych mord. Tak mniej więcej wyglądają:
// ------- Gesichter für Männer ------
const int Face_N_Gomez             =   0   ;
const int Face_N_Scar             =    1   ;
const int Face_N_Raven            =    2   ;
const int Face_N_Bullit            =    3   ;   //zu lieb!
const int Face_B_Thorus            =    4   ;
const int Face_N_Corristo         =    5   ;
const int Face_N_Milten            =    6   ;
const int Face_N_Bloodwyn         =    7   ;   //zu lieb!
const int Face_L_Scatty            =    8   ;
const int Face_N_YBerion         =    9   ;
const int Face_N_CoolPock         =    10   ;
const int Face_B_CorAngar         =    11   ;
const int Face_B_Saturas         =    12   ;
const int Face_N_Xardas            =    13   ;
const int Face_N_Lares            =    14   ;
const int Face_L_Ratford         =    15   ;
const int Face_N_Drax            =    16   ;   //Buster
const int Face_B_Gorn            =    17   ;
TU POMINĄŁEM JAKIEŚ 140 MORD
const int FaceBabe_B_RedLocks2      =    157   ;
const int FaceBabe_L_Charlotte2      =    158 ;
//-----------------ADD ON---------------------------------
const int Face_N_Fortuno      =    159;
//Piraten
const int Face_P_Greg      =    160;
const int Face_N_Pirat01   =    161;
const int Face_N_ZombieMud   =    162;
6.Znajdujemy numerek 
0 i kopiujemy jego stałą np.  
Face_N_Gomez7.Wklejamy do to w visual NPC w odpowiednie miejsce.
NP:
      
//------visuals------                                          
B_SetNpcVisual       (self, MALE, Hum_Head_FatBald, Face_N_Gomez, BodyTex_B, ITAR_Bau_M);      
Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds   (self, Humans_Relaxed.mds); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
I to chyba tyle. W AI_CONSTANTS są też wyżej teksty dotyczące tekstury ciała.