Znam inny sposób na ten problem z twarzami (nie trzeba nic kopiować - chyba, że robi się własną teksturę):
1.Wbijamy w
\_Work\data\Textures\NPCs\Head2.Znajdujemy sobie tam mordę jaką chcemy.
3.Zapamiętujemy jej numer np. Morda Gomeza ma na końcu V
0_C0
//----Ten numerek zapamiętujemy4.Idziemy do
\_Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern i otwieramy plik AI_CONSTANTS5.Tam znajdujemy liniki tekstu odnośnie naszych mord. Tak mniej więcej wyglądają:
// ------- Gesichter für Männer ------
const int Face_N_Gomez = 0 ;
const int Face_N_Scar = 1 ;
const int Face_N_Raven = 2 ;
const int Face_N_Bullit = 3 ; //zu lieb!
const int Face_B_Thorus = 4 ;
const int Face_N_Corristo = 5 ;
const int Face_N_Milten = 6 ;
const int Face_N_Bloodwyn = 7 ; //zu lieb!
const int Face_L_Scatty = 8 ;
const int Face_N_YBerion = 9 ;
const int Face_N_CoolPock = 10 ;
const int Face_B_CorAngar = 11 ;
const int Face_B_Saturas = 12 ;
const int Face_N_Xardas = 13 ;
const int Face_N_Lares = 14 ;
const int Face_L_Ratford = 15 ;
const int Face_N_Drax = 16 ; //Buster
const int Face_B_Gorn = 17 ;
TU POMINĄŁEM JAKIEŚ 140 MORD
const int FaceBabe_B_RedLocks2 = 157 ;
const int FaceBabe_L_Charlotte2 = 158 ;
//-----------------ADD ON---------------------------------
const int Face_N_Fortuno = 159;
//Piraten
const int Face_P_Greg = 160;
const int Face_N_Pirat01 = 161;
const int Face_N_ZombieMud = 162;
6.Znajdujemy numerek
0 i kopiujemy jego stałą np.
Face_N_Gomez7.Wklejamy do to w visual NPC w odpowiednie miejsce.
NP:
//------visuals------
B_SetNpcVisual (self, MALE, Hum_Head_FatBald, Face_N_Gomez, BodyTex_B, ITAR_Bau_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, Humans_Relaxed.mds); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
I to chyba tyle. W AI_CONSTANTS są też wyżej teksty dotyczące tekstury ciała.