Steam 97740 289

O temacie

Autor eto

Zaczęty 31.08.2011 roku

Wyświetleń 97740

Odpowiedzi 289

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Steam wprowadził właśnie płatne MODY :lol2: GG WP, Gaben. 
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Płatne mody? Przecież to chyba muszą mieć pozwolenie twórców modyfikacji albo twórców gry.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Na razie do Skyrima mogą być płatne mody.

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Steam wprowadził właśnie płatne MODY :lol2: GG WP, Gaben.

Hehe - mody na Steam do Gothic'a za hajs  :lol2: Marzenia  :lol2:

Uprzedzając - wiem, że licencja nie pozwala  :pokerface:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Steam strzelił sobie w jaja :lol2:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=430324898

Link wyżej to... płatny mod... w early access :lol2: Zapraszam do zapoznania się z tym fragmentem:
Cytuj
Art of the Catch is early in development, however the fishing mechanic is fully functional. Because of this, it is currently being offered at an Early Bird Introductory Price. The suggested and minimum price will increase as additional features are added, including: 

More fish! 
More animations! 
Fishing Journal! 
Mountable fish trophies! 
Fishing quests! 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Link wyżej to... płatny mod... w early access :lol2:
Tarzam się ze śmiechu i nie mogę się podnieść. :lol2:
I to dopiero początek!


Chociaż z drugiej strony nie mogę zrozumieć tak szerokiego hejtu względem płatnych modyfikacji. Jeżeli spojrzymy na modyfikacje pokroju Dark Sagi, gdzie naprawdę sporo pracy było włożonych w produkcję, nierzadko pracy która wymagała wydatków to domaganie się zapłaty jest jak najbardziej ok. Oczywiście rozumiem, z pieniążkami nie lubimy się rozstawać, ale nikt nas do tego nie zmusza - kupujemy tylko gdy uważamy że modyfikacja jest warta swojej ceny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Pewnie po prostu ludzie się obawiają że mody przestaną być dziełami zapalonych fanów, a zamiast tego będą tworzone z zimnej kalkulacji - bez frajdy, bez radosci, zabawy, po prostu produkt: mod, dzieło kogoś kto nawet nie lubi gry.

Ja tam uważam że jeśli chodzi o takie małe pierdółki (samochody do gta $0.99 sztuka :F) to taki zabieg może nawet podnieść jakość modyfikacji - bo twórcy zaczną się starać żeby pozostać konkurencyjnym.

Albo po prostu boli dupa że kolejny dział ulubionej rozrywki został właśnie "skomercjalizowany", odarty z zabawkowej niewinności. To też rozumiem, nie tak dawno sam odczułem ten ból: ścIągnąłem gierkę, odpalam, po pewnym czasie odkrywam bitcoin miner ukryty w systemie. Gdzie się podziali ci zapaleńcy łamiący zabezpieczenia gier dla czystej frajdy/satysfakcji? : (
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ciekawe. Tym bardziej, że zdecydowaną większość (jakieś 95%?) modów ze steam workshopa da sie sciagnac z nexusmoda, reszta jest nawet niegodna sprawdzenia :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ciekawe. Tym bardziej, że zdecydowaną większość (jakieś 95%?) modów ze steam workshopa da sie sciagnac z nexusmoda, reszta jest nawet niegodna sprawdzenia :lol2:
Poczekaj, to dopiero wyszło. Niedługo modyfikacje przestaną pojawiać się na nexusie, a w każdym razie te które będą płatne na steam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Moje zdanie jest takie: jeżeli nikt nie będzie tego kupował, to ta idea umrze śmiercią naturalną. Ja jestem skłonny zapłacić za duże mody, ale przez Donate na PayPalu, a nie płacić lwią część firmie, której już dałem wystarczająco pieniędzy kupując grę i DLC, jednak nie dam ani grosza osobie, która będzie WYMAGAĆ zapłaty za najnowszą wersję. Mody to jest jedyna rzecz, która napędza takie gry jak Skyrim i dlatego to powstało. Najlepszym rozwiązaniem jest bierny opór, bo upadnie to tylko wtedy jak nie będzie przynosić wystarczających korzyści, nieważne ile osób podpisze jakąś jebaną petycję w internecie czy polajkuje stronę na fejsbuku.
A tymczasem
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wkurwiłem się tym mocno.  :ayfkm:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co ciekawe to Bethesda zapoczątkowała erę DLC ze swoją słynną zbroją dla konia do Obliviona :lol2: 
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Trochę tego nie rozumiem. Czyż tak nie jest? DLC to oficjalne, mod to nieoficjalne, więc jeśli twórcy coś sprzedają, to jest to oficjalne i to już nie jest mod.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
DownLoadable Content - DLC czyli nieobowiązkowa zawartość gry do pobrania. Jakby nie patrzył mody pod to podlegają.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Sawik gówno się znasz.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Co ciekawe to Bethesda zapoczątkowała erę DLC ze swoją słynną zbroją dla konia do Obliviona :lol2:
No niestety, najgorsze jest że wszystkie dzieciaki łyknęli to, i przez to nadal takie gówna są robione, i w dodatku coraz więcej.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Steam
#176 2015-04-24, 16:10(Ostatnia zmiana: 2015-04-24, 16:37)
Ktoś postanowił sobie zakpić :lol2:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Zresztą nie ważne piraci i tak mi zapewnią te mody. Z simsami było podobnie.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie ogarniam oburzenia. Prawda jest taka, że jeżeli twórcy modyfikacji mogą w zgodzie z prawem zarabiać na swojej pracy to ich decyzja czy zamierzają wydać moda za darmo czy puścić jako DLC. Rynek zweryfikuje czy to dobre rozwiązanie. Nawiasem mówiąc świat nie kończy się na Gothicu, gdzie wydawca tłumaczenia do gry łaskawie pozwala na korzystanie ze spolszczenia jednocześnie nazywając to działaniem na granicy prawa. Zapominacie o takich grach jak Counter Strike, które zaczynały jako mod. Tak samo wydane niedawno Viking Conquest, twórcy tego dodatku przedtem latami tworzyli mod Brytenwalda w podobnych realiach i przy pomocy ze strony TaleWorlds poszli krok dalej.
Dodatkowo twórcy modów mogą w swoich produkcjach pozwolić na więcej niż większość twórców gier, którzy są ograniczani i kontrolowani przez wydawcę. To może być wejście na następny poziom dla wielu pasjonatów i zapaleńców(#pozdrodlakumatych). Jak będzie zobaczymy, jestem jednak dobrej myśli. Żeby nie było, sam moda sprzedawać nie zamierzam xD
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Modder dostaje jedynie 25% ceny moda... na portfel steam. Reszta idzie na steam/bethesde. Biznes (steama) się kręci.
Ogółem to nie mam nic przeciwko zarabianiu na modach, ale imo powinno to funkcjonować na zasadzie dotacji - płać ile chcesz, całość dla twórców. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry