Jedairusz - gameartowa teczka 225546 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225546

Odpowiedzi 495

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#60 2011-04-01, 17:20(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 17:20)
Chcialbym umiec tak malowac :D
Chociaz nie, to primaaprillis - ty nie masz takich skillsow
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#61 2011-04-02, 14:07(Ostatnia zmiana: 2011-04-02, 14:39)
Taaaa...

siateczka:
http://s1.ifotos.pl/img/HST-Photo_hxnwseh.jpg

Byleby się teraz dobrze zbejkowało.
PS: Lines w 3ds max to fajne narzędzie. Bez tego nie wymodelowałbym żadnych szczegółów.   :cool:
Aha, nie napisałem, jakby ktoś nie poznał logo to koncept jest z Warhammera!

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
niezłe :ok: , czekamy jeszcze na wersję z teksturą.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#64 2011-04-03, 18:10(Ostatnia zmiana: 2011-04-03, 18:15)
Co do speculara mam inne zdanie, ale nie widziałem waszego silnika "w praniu", więc może przesadzam.
WIP na dziś. Wypalenie normalki i AO było strasznie czasochłonne i upierdliwe (i tak musiałem poprawiać sporo w gimpie - łączyłem wypalone tekstury z xnormala i 3ds maxa, usuwałem artefakty itp.)ale jest.

Lowpoly poniżej 1000 tris. (na tę chwilę 988)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#65 2011-04-03, 20:52(Ostatnia zmiana: 2011-04-03, 20:59)
Jutro sobie jeszcze obejrzę w marmosecie i zdecyduję czy cokolwiek poprawiać.
Tekstury 1024/1024: diffuse, normal, specular, gloss.
3pointshader lite w 3ds max.
koncept z Warhammera: http://img511.imageshack.us/img511/5282/0607cat13.jpg

988 tris (siatka: http://s2.ifotos.pl/img/HST-Photo_hxereas.jpg)

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Robota zajebista, szkoda jedynie że projekt wybrałeś taki dziadowski.

Jak się robi takie rzeczy w maxie? Odciska na zasadzie brusha/kształtu czy trzeba dziergać to ręcznie?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#67 2011-04-03, 21:04(Ostatnia zmiana: 2011-04-03, 21:07)
Mozesz w zbrushu, mozesz w maxie. On uzyl opcji lines w maxie + prawdopodobnie chamfer na krawedzie itd. Potem meshsmooth. Model fajny, hp też. Tekstur chyba nie musze oceniać bo zrobienie czegoś takiego z dobrą normalką z hp + ao to łatwa robota. Aczkolwiek, również wporządku.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Drobna uwaga, Jedaith: jeśli już kopiujesz bardzo dokładnie ten koncept, to piramidka na końcu powinna być obrócona o 45o. Tak to ładnie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#69 2011-05-19, 23:24(Ostatnia zmiana: 2011-08-30, 17:45)
Zachciało mi się next-genowego chodnika, koło 3 godzin zeszło.
Zbrush, gimp, 3ds max, crazybump
teksturki na krawężnik 128/512
na tilujący się fragment chodnika 1024/1024


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#70 2011-06-25, 09:28(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 09:28)
Miało być enviro z tego w UDK. Zostawiłem na długi czas i może coś dalej z tym zrobię. Przydałoby się sklecić portfolio, bo potrzebna kasa na wakacje...




Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jedi jak ty to robisz, ze probujesz zrobic realistyczna prace, a wychodzi ci jak handpaint :lol2:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Chyba się nie ma co nad tym dalej rozwodzić. 188 tris, 512/512



Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Model jest nawet spoko, ale na 1 screenie wygląda to ohydnie.
Radziłbym zmienić tło czy coś, przez szarą podłogę i niebieskie tło beczki wygladają jak narysowane w paincie
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jego ostateczne położenie będzie w enviro, które zamierzam skończyć. Dlatego nie zależy mi na prezentacji modelu w tym momencie.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nadal beczki wyglądają jak namalowane. Proponuję zmniejszyć jasność speculara na drewnie i zmniejszyć jego nasycenie na diffuse.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zmniejsz nasycenie, ew przy shaderze naloz jakis filtr
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Miało być enviro z tego w UDK. Zostawiłem na długi czas i może coś dalej z tym zrobię. Przydałoby się sklecić portfolio, bo potrzebna kasa na wakacje...



No no. Całkiem zacnie :) . Możesz nagrać na szybko jakieś video jak robiłeś skały? Chciałbym zobaczyć workflow. Mam tyły w robieniu skał, więc zawsze się rozglądam za różnymi technikami ich tworzenia :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To jest z jakiegos tuta, juz nie pamietam jakiego. Chyba na polycount
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry