Propozycje 86536 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 86536

Odpowiedzi 203

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chcę opcjonalnie przyciągnąć nowych fanów, nie odwrotnie XD
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Jako Easter Egga, będzie zastępował Wrzoda.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Proponuję dodać Glacę do Dziewictwa.
Popieram :ok:

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Jeżeli @Glaca wyrazi na to zgodę, dlaczego nie. Jeżeli nie określi się, nie mam zamiaru robić niczego podobnego. Jak wiadomo Wrzód był postacią, z której aktualnie każdy ma konkretną polewę. Podejrzewam, że gdyby na jego miejscu znalazł się Glaca, byłoby podobnie. Nie wiem jak w internecie odnosi się to do nicków, ale na pewno z imienia i nazwiska nie mógłby być nigdzie w modyfikacji ani poza nią oznaczony.
Cytat: art. 216 Kodeksu Karnego mówi:
§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Co powiedziałeś panie mecenasie?

Glaca ma chyba bana.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Glaca ma jedynie zablokowaną możliwość pisania na forum, na czas określony. Nadal może czytać co się tu dzieje.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Wiem, chodziło mi raczej o to, że nie odpisze. A może z priva korzystać?
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ma na profilu numer GG, możecie się z nim skontaktować.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chyba może
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
kurde jak nazwiecie NPC-a Glaca to każdy będzie wiedział o co chodzi a można powiedzieć że fikcyjne imię jak każde inne
 
makin' bacon

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ja tylko głośno myślę. Napisałem, że nie wiem jak to wszystko odnosi się do pseudonimów
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Z tego co pamiętam był JohnSnafGlaca z czego to środkowe najbardziej pasuję do Gothica, może coś w tym kierunku...

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
snaf w  gothic  już  występował,  będzie  się z  nim  kojarzył.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Co was tak dupa boli, żeby glace tam umieścić lol
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak dla mnie chory pomysł, to ty chcesz słuchać ludu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Propozycje
#195 2015-07-12, 17:18(Ostatnia zmiana: 2015-07-12, 20:26)
Sawik, ale Glaca jest podobny do wrzoda  :lol:

EDIT: Nawzajem Fabiosku  ^^
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sawik, ale Glaca jest podobny do wrzoda  :lol:

Ty też.

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To może spiszcie wszystkie nicki użytkowników z forum i nazwijcie nimi bezimiennych NPC.
W pierwszej kolejności oczywiście wyróżniający się forumowicze. Tacy jak w/w.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
I to jest koncepcja :D. Mógłby być ciekawy ukłon w stronę fanów TM. 
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Propozycje
#199 2015-07-25, 09:49(Ostatnia zmiana: 2015-07-25, 09:57)
Dobra, tylko jak rozwiązać motyw banowanego Wowoza? :lol2:

EDIT:
Wiem, zrobię jakąś małą barierę magiczną, do której będą go wrzucać ze wzgórza do wody xD Co 5 minut, bo na dnie stawiku/jeziorka byłby tp do góry xD
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry