Propozycje 86566 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 86566

Odpowiedzi 203

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Kaczka, sądziłem, że trzon rozgrywki macie już dawno ustalony. Jak to w końcu jest?
Trzon i owszem, ale chciałbym wysrać jakiś uber fjuczer, który jako poboczny wątek (długi, bo długi) wcale tak trudny do zrobienia nie jest. Trzeba to dopracować :D
Lansjerowaty i MacDun mogą się przydać, jeszcze ich nie zabiję XD
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Grałeś choć raz w g3 + konsekwencje?  :pokerface:

W podstawce wszystkie czary poza prastarą wiedzą i bodajże maną nie miały innych wymagań, zaś w CP te najpotężniejsze czary są odblokowywane jak się zutylizuje artefakty Adanosa, czyli wtedy, kiedy już one nie są potrzebne, bo najtrudniejsze walki na pustyni i w Nordmarze są już za graczem.
Poza tym, takie rozwiązanie bardziej przypomina moją wersję, czyli po zrobieniu określonej liczby questów (/wbicia odpowiedniej reputacji itp.) u danych ludków, ścieżka u innych zostaje zamknięta, marnowanie czasu na kapliczki mija się z celem, może nie mieć najmniejszego pokrycia z questami, jakie wykonuje gracz.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka, za, ale inaczej. 
Zrób to tak że tych punktów można napić określoną ilość, dajmy na to 100. I jest to ilość łączna dla wszystkich bogów. I dać jakieś fajne bajery co 5. Czar, parę PN coś w ten deseń, albo właśnie naukę czarów, albo statystyk. Będziemy mieli wybór, albo dajemy do 100% jednego z bogów, co dam nam w huj duże profity, albo po trochu z każdego, przez co mamy trochę wszystkiego, ale nie jesteśmy koksami.
Np. jeśli wybierzesz czary - po co mi trzy podobne obrażeniami czary, skoro mogę mieć jeden, ale za to wykurwisty? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

GizmoR

GizmoR

Użytkownicy
posty35
Propsy108
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Uzależnienie od tego wykonywania questów będzie tylko wk... graczy,
a i oryginalne to też nie będzie.

Jeśli już to widział bym to w inny sposób.
Współczynnik oddania jakiemuś Bogu jako balans,
np. gdy mamy tyle samo u Beliara i Innosa wskażnik równowagi
jest pośrodku i czary Adanosa mają +50%, Beliar i Innos +0.
Gdy jest na full dla Innosa +50, Adanos +0, Beliar -50%.

To tylko dla przykładu, chodzi mi o to żeby nie mieszać do tego questów.

@UP
Właśnie o to mi chodziło :)

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Według mnie te wasze pomysły są trochę za banalne, ale kto co lubi. Ja bym został przy swoim pomyśle, w grze byłoby trochę takiej tajemniczości i klimatu, np przyjmując wiarę beliara miałoby się kilka nieskomplikowanych misji( nieskomplikowanych w sensie bez jakichś długich wątków z 10 npc, 50 dialogami i obozami myśliwych) np. w załóżmy 3 misji byłoby trzeba zabić paladyna(wiadomo paladyn - wyznawca innosa a więc potencjalny wróg beliara) a nagroda zależna od gildii np będąc paladynem fajne zdziwienie byłoby gdybyśmy otrzymali mroczny pancerz paladyna, taka teksturka jaką miał Quahodron w Nocy Kruka :D

Oczywiście to tylko taki przykład. Dla innych gildii i wątków byłoby analogicznie jak tu.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale Quahodron z tego co wiem to mial pancerz kruka a nie jakiegos mrocznego paladyna :|
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
....Mu chodziło raczej o użycie tekstury samej.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
...to juz raczej wole przemalować pancerz paladyna na czarny i dodać inny znak na klacie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Spartanek

Spartanek

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może tak,że broń można nosić od iluś tam procent np.oskard 45% do jednoręcznej + siła i dopiero wtedy można by było go założyć.Co wy na to? 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jestem na nie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Może tak,że broń można nosić od iluś tam procent np.oskard 45% do jednoręcznej + siła i dopiero wtedy można by było go założyć.Co wy na to?
Ten temat już dawno jest przedyskutowany.

~Lansjer, sawik
A może czas jakoś zgrabnie to złączyć w całość? Kompromis dziewczyny :D
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
To już by się nadawało do dyskusji w tajnym:P 
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W sumie tak mi przyszło do głowy.  Czy dałoby się dodać możliwość  wykucia jakiejś unikatowej, prywatnej broni i wybranie jej wyglądu? Coś w stylu Negocjatora Lestera albo Prawa Kruka, związana z imieniem bohatera. Bo nie wiem jak innych ale denerwuje mnie jak walczę jakimś fajnie wyglądającym dla mnie mieczem i nagle znajduje jakiś lepszy, dużo lepszy, ale brzydko dla mnie wyglądający. Może dałoby się to zrobić np w takim sposób że na kowadle wybieramy z naszego ekwipunku konkretną broń, przekuwamy ją przy pomocy super trudnych do zdobycia składników i otrzymuje nasz własny miecz, wyglądający tak jak ten który przekuwaliśmy. Staty takiego miecza byłyby takie same bez względu na wygląd, nawet nie musiałby to być najlepszy miecz w grze, wystarczyłby jakiś z górnej półki (przy pewnych obrażeniach te 10-20 więcej różnicy już nie robią.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Szczerze mówiąc to akurat pytanie do sawika i kurczaka. Imo mogłoby to działać na zasadzie wykuwania samego itemu a później wybraniu dla niego visuala. Z resztą to tylko koncept ;d
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jeśli chcesz interaktywny panel w którym suwakami zrobisz sobie broń - zapomnij. 
Jeśli chcesz po prostu wybrać model z jednego z możliwych, da się załatwić. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chodziło raczej o to drugie. Interakcja w zEngine? :lol2:
 

kubavc

kubavc

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodać regenerację many dla MO i nowych frakcji, jeżeli takowe powstaną.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Dodać regenerację many dla MO i nowych frakcji, jeżeli takowe powstaną.
Jest od dawna  :P
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kaczuś, zrobić Ci teksturki twarzy? :<
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Możesz :* Więcej tekstur to mniej powtarzalności :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry