Jakie polecacie gry na multi 25417 83

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.08.2011 roku

Wyświetleń 25417

Odpowiedzi 83

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

a Sawik123 nie może być, bo nicki muszą składać się z dwóch słów :P jak sobie nie przypomnisz chociaż jednego z nicków twoich postaci, to racja, idź na lotro, bo się nie zalogujesz :P
Mam jeszcze dwie postaci nie wykorzystane i chyba w pudełku mam to zapisane na kartce :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Ja gram w NFS Worlda i Battlefield Play4Free.Chyba nie muszę tłumaczyc co to za gry, obydwie za darmo:) naprawdę niezłe gierki na nudne wieczory :P
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
BfP4F to lipa. Mapy z BF2 z dodanymi niedorzecznymi cenami i mikropłatnościami. To coś było grywalne tylko w zamkniętej becie.
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
@  Ezzam
No fakt tu masz rację ale dla zabicia czasu i nudy czasem lubię sobie bez sensu postrzelac myszką :p a cs czy inne takie mnie nie interesują, choc w nfs-a akurat mi się fajnie gra.Może nie gram za często ale myślę ,że od czasu do czasu warto włączyc i poscigac się z kimś.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Do Battlefielda jakoś nigdy mnie nie ciągnęło ale NFS worlda spróbuję :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja polecam StarCrafta 2, LoL'a, Quake Live'a i Warsowa (aczkolwiek do ostatniej pozycji, to już trzeba być nieco hardcore'owym nawet żeby sprawnie się po mapach poruszać :P )
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
LoL?? Co to w ogóle jest?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
League of Legends. Ja próbowałem, ale jakoś mi nie podeszło.
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
ze stzrelanek to War Rock nawet fajna jest
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Minecraft ;3
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba

Vierzba

Jakie polecacie gry na multi
#30 2011-08-14, 15:35(Ostatnia zmiana: 2011-08-14, 15:36)
LoL <3


Cytuj
Ja próbowałem, ale jakoś mi nie podeszło.
Spłoń
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ja gram w NFS Worlda i Battlefield Play4Free.Chyba nie muszę tłumaczyc co to za gry, obydwie za darmo:) naprawdę niezłe gierki na nudne wieczory :P
No jak z NFS to te wieczory naprawdę muszą być baaardzo nudne :D

Ja dołaczam się do pytania, z tym, że mam specjalne wymogi: (niekoniecznie, ale mocno zalecane) coop i (koniecznie) LAN :ok:
Na start odpada Resident Evil 5, Splinter Cell Conviction i Gears of War
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek Grałeś w WP powrót króla? nie wiem czy przez neta pójdzie ale na lanie fajnie się gra ale jak dobrze pamiętam max 2 graczy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
Ja dołaczam się do pytania, z tym, że mam specjalne wymogi: (niekoniecznie, ale mocno zalecane) coop i (koniecznie) LAN :ok:
Na start odpada Resident Evil 5, Splinter Cell Conviction i Gears of War
Przez lana fajne jest Split Second, można też grać na split screen na jednym monitorze. Ponadto polecam jeszcze Left 4 Dead do grania przez lan, jednak po czasie się nudzi.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Grand Prix 3 i 4 (tylko musi być dobre połączenie) jeśli lubisz jazdę wymagającą dużo techniki, dajesz poziom Ace (najtrudniejszy) i próbuj się ścigać :lol:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Aztek Grałeś w WP powrót króla? nie wiem czy przez neta pójdzie ale na lanie fajnie się gra ale jak dobrze pamiętam max 2 graczy.
Grałem grałem, wszystkich rozpierdalałem na perfect ze zgubą orka czy czegoś tam :D  Ogółem grę uważam za w pełni zaliczoną :ok:

Cytuj
Przez lana fajne jest Split Second, można też grać na split screen na jednym monitorze. Ponadto polecam jeszcze Left 4 Dead do grania przez lan, jednak po czasie się nudzi.
Samochodówki hejtuję, a L4D2 mam na liście 'do zagrania' :ok:  

Czekam na więcej propozycji :ok:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Killing Floor, Aztek. Co-op survival horror, tak przynajmniej twórcy piszą. Założenia podobne jak do L4D - przetrwaj falę złych mutków, zombie i innych zombie-podobnych istot. Graficznie może i odbiega od Left 4 Dead, ale jest równie grywalne, co gra Valve.

PS: W pierdonce można to dostać za 10 zł. O ile Zamość posiada biedronkę, rzecz jasna.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Astek nakurwiaj w lotro
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Aztek kupuj L4D2, pomucimy :D

Cytuj
PS: W pierdonce można to dostać za 10 zł.
Dobra, kupuje Killing Floor, pomucimy :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Age of Conan only :D
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry