Jakie polecacie gry na multi 25415 83

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.08.2011 roku

Wyświetleń 25415

Odpowiedzi 83

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dziś podłączyłem sobie szybkiego neta i chciałbym pograć trochę na multi jakie gry polecacie?
Mam diablo 2 lod, kilka strzelanek (hl cs itp) i teraz nie wiem jakie ciekawe gry jeszcze są :D  
Matin2, lotro czy conan?
Wiem że te trzy gry są ponoć bardzo dobre którą byście polecili na start?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Jakie polecacie gry na multi
#1 2011-08-13, 15:49(Ostatnia zmiana: 2011-08-13, 15:57)
teraz nie wiem jakie ciekawe gry jeszcze są :D
Jeśli lubisz gry wymagające taktycznego myślenia, polecam Frozen Synapse, a z FPSów imho najlepszy Battlefield 2.
@down: Moim zdaniem Battlefield BC2 jest krokiem wstecz w stosunku do BF2 (z wyjątkiem silnika ze zniszczeniami terenu i takich tam technicznych spraw)
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
moja rada jest taka : pod żadnym pozorem nie graj w mmo rpg a co do gier to ja bym polecał call of duty black ops albo battlefield bad company 2
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dzięki za info teraz jeżeli tylko ktoś mógłby dać mi info na temat tych mmorpg i będę w pełni usatysfakcjonowany. :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
kup Guild Warsa albo napieprzaj w Lotro i idź do gildii kazza ;d
 
makin' bacon

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Z internetowych strzelanek bardzo fajne jest Team Fortress 2, można za darmo ściągnąć na Steamie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Guild Warsa mam (nawet oryginał :D )
Z strzelanek to ja głównie w cs'a nakurw**m bo połowa znajomych w to gra.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Matin2, lotro czy conan?
to 1 to kpina a nie gra. jak chcesz, to poza tym z mmo można polecić world of warcraft.  w lotra nie grałem, to się nie wypowiem. conan całkiem fajny
Cytuj
Guild Warsa mam (nawet oryginał )
a da się grać na prywatnych serwerach?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
a da się grać na prywatnych serwerach?
Nie jestem pewien bo ostatnio jak grałem to jeszcze na starym necie i miałem takie lagi że...

Dobra spróbuję na razie metka i conana za lotro zabiorę się jutro chyba że mi się metek/conan spodobają :D

Chyba można temat zamknąć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Conan jest ciekawy, sam niedawno zacząłem i napierdzielam bez przerwy. Metin2 to jednym słowem porażka nie da sie w to grać przynajmniej na polskim serwerze jak grać to na Us żeby jebane dzieci neo cie nie wkurwiały. Lotro ujdzie też można pograć, mnie odrzuciło ale komuś może się podobać. Z FPS-ów polecam ci Wolf-teama, jest od niedawna polski serwer to jest git.
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk

Kain

Jakie polecacie gry na multi
#10 2011-08-13, 17:56(Ostatnia zmiana: 2011-08-13, 17:57)
Zajebista strzelanka trochę starej daty: Serious Sam Pierwsze Starcie. Multi to miazga ;d  . Banalna, zero rozkminy, cały czas napierdalanka i rozwalanie wszystkiego ;p
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dziwne trochę że jeszcze gothic multiplayer nie padł :)  
 
Dzięki wszystkim za pomoc propsów wszystkim nie dam bo tyle nie mam :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Jakie polecacie gry na multi
#12 2011-08-13, 18:39(Ostatnia zmiana: 2011-08-13, 18:40)
metin to kiczowata gierka, jakich internet naprodukował się masowo. równie dobrze możesz sięgnąć po masę innych podobnych gier. lepiej zamiast niego spróbuj lotra
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Jakie polecacie gry na multi
#13 2011-08-13, 19:46(Ostatnia zmiana: 2011-08-13, 19:47)
Co do Mrożonej Synapsy, to odsyłam do strony producenta: http://www.frozensynapse.com/, a na YT są całe masy nagrań z walk, więc jest co oglądać  ;p  . Na Steamie 23 euro za 2 kopie gry.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
gothic multiplayer :ok:  trololololo...













LEFT 4 DEAD 2 DZIFKO!
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
a da się grać na prywatnych serwerach?
nie istnieją takie, ale w sumie nie ma po co na nich grac. nie płacisz abonamentu, musisz kupić tylko pudełko, a warto. w ogóle GW to nie jest typowe MMORPG, bo innych graczy spotykasz tylko w miastach i tam też kompletujesz drużynę. w grze sprawdza się to świetnie - nikt ci się nie wpieprzy na "farmę" czy gdzie tam sobie biegasz.

Cytuj
Nie jestem pewien bo ostatnio jak grałem to jeszcze na starym necie i miałem takie lagi że...

no to instaluj teraz i nakurwiaj ;d
jaki nick? ;p
 
makin' bacon

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
nie istnieją takie, ale w sumie nie ma po co na nich grac. nie płacisz abonamentu, musisz kupić tylko pudełko, a warto. w ogóle GW to nie jest typowe MMORPG, bo innych graczy spotykasz tylko w miastach i tam też kompletujesz drużynę. w grze sprawdza się to świetnie - nikt ci się nie wpieprzy na "farmę" czy gdzie tam sobie biegasz.

mam dwie części, nie musisz mi tłumaczyć. : p
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Jakie polecacie gry na multi
#17 2011-08-13, 20:44(Ostatnia zmiana: 2011-08-13, 21:24)
myślałem że nic o tym nie wiesz jak zapytałeś retorycznie o prywatne servy ;p
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

jaki nick? ;p
Sawik123 jak dobrze pamiętam :D  

Co do metka próbowałem już 3 razy się zarejsetrować i nie przychodzi mi email z potwierdzeniam :/
Więc chyba czas iść na pozycję nr 2 czyli Lotro
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Jakie polecacie gry na multi
#19 2011-08-13, 21:22(Ostatnia zmiana: 2011-08-13, 21:32)
po chuja? masz GW i szybki internet. dlaczego nie ono właśnie?

a Sawik123 nie może być, bo nicki muszą składać się z dwóch słów :P jak sobie nie przypomnisz chociaż jednego z nicków twoich postaci, to racja, idź na lotro, bo się nie zalogujesz :P
edit: po chuja ja piszę oryginalne? przecież piraty GW nie istnieją  :facepalm:
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry