W dialogu Jorgena (jednego z możliwych kapitanów)
W ostatnim dialogu jest to
func void DIA_Jorgen_DI_UndeadDragonDead_over () //To chyba nie wymaga tłumaczenia
{
AI_StopProcessInfos (self); //Kończy dialog
B_Extro_Avi (); // wywołuje funkcję opisaną w oddzielnym pliku
};
Zawartość B_extro_avi
func void B_Extro_Avi ()
{
if (Npc_IsDead(PC_Thief_DI) == FALSE) // To sprawdza czy Diego żyje
&& (Npc_IsDead(PC_Fighter_DI) == FALSE) // To sprawdza czy Gorn żyje
{
DiegAndGornAreOnboard = TRUE; //Jeżeli sprawdza czy oni są
};
PlayVideo ( "Extro_Xardas.BIK"); //Odpala film
PlayVideo ( "Credits_Extro.BIK"); //Odpala film
PlayVideo ( "Credits2.BIK"); //Odpala film
if (DiegAndGornAreOnboard == TRUE)
{
PlayVideo ( "Extro_AllesWirdGut.BIK"); //Odpala film
};
ExitSession (); //Kończy grę
};
Jeżeli nie rozumiesz tego co tu napisałem masz
tutorial tam to dokładniej opisałem.