Czym otworzyć plik Gothic.dat? 6214 8

O temacie

Autor Cirmius

Zaczęty 25.07.2011 roku

Wyświetleń 6214

Odpowiedzi 8

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak w temacie. Gdy otwieram notatnikiem, mam jakieś śmieszne znaczki.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Czym otworzyć plik Gothic.dat?
#1 2011-07-25, 11:37(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 11:38)
Ale po co Ty to chcesz otworzyć?
Możesz to z dekompilować gothic sourserem.
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem, że nupek straszny ze mnie, ale jak zdekompilować xd ?
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Czym otworzyć plik Gothic.dat?
#3 2011-07-25, 11:55(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 11:55)
Skoro jesteś nowy w moddingu, to po co chcesz grzebać w gothic.dat?
Btw, dekompiluje się gothicsourcerem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Czym otworzyć plik Gothic.dat?
#4 2011-07-25, 11:55(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 11:56)
Ale po co Ty to chcesz otworzyć?
Możesz to z dekompilować gothic sourserem.
Tłumaczy wystarczająco ??

Edit:Ezzam był szybszy :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
@Up :facepalm:  tego się nie otwiera są to sparsowane skrypty można to z dekompilować ale nic więcej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Problem chyba rozwiazany (mam racje?).
Jesli jakies watpliwosci to pisz teraz, bo zamykam.
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie pobrać Gothic Source ;x?

aaa, juz mam, zamykac;
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Naucz się przeglądać forum zanim zadasz pytanie  :facepalm:  
Dział download, obviously.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry