rutyna NPC 2871 4

O temacie

Autor LordKielbasian

Zaczęty 15.07.2011 roku

Wyświetleń 2871

Odpowiedzi 4

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
Mam problem stworzylem nowego npc' ta i dalem mu rutyne TA_Sit_Campfire a potem u niego i u innego npc TA_Smalltalk wlanczam gre z reparsowanymi skryptami przez gothic starter.mod nie ma bledu wszystko dobrze .Ide do waypointa Npc'ta a tu co Npc stoi i nic nie robi ten drugi z rutyna rozmowy tez stoi i jak widzicie pokaze przykladowy skrypt npc'a:

Cytuj
INSTANCE BDT_121212_Strażnik (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Strażnik";
   guild       = GIL_BDT;
   id          = 121212;
   voice       = 10;
   flags       = 0;                                             
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
      
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 2);
   attribute[ATR_STRENGTH] = 130;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 430;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 430;                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem (self, Diego_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   Createinvitems   (self, ItFo_Beer, 50);
      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Drax, BodyTex_N, ITAR_Bloodwyn_Addon);     
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 60);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_121212;
};

FUNC VOID Rtn_Start_121212 ()
{   
   TA_Smalltalk            (06,00,15,00,"NW_TROLLAREA_PATH_34");
   TA_Stand_WP      (15,00,20,00,"NW_TROLLAREA_PATH_34");
   TA_Sit_Campfire            (20,00,06,00,"NW_TROLLAREA_PLANE_04");
};

mam duzo npctow ale w zadnym nie ma rozmowy ani siedzenia na ziemi co robic?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Masz tam freepointy? Jak nie to zrób dla gadania musi się nazywać FP_SMALLTALK_RESZTANAZWY a dla ogniska FP_CAMPFIRE_RESZTANAZWY.
 

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
czyli co to ta reszta nazwy? :pokerface:
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Twoja nazwa freepointa  :facepalm:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cytuj
czyli co to ta reszta nazwy?
Musi być np tak FP_SMALLTALK_ONAR_FARM_01 bo nie może być dwóch freepointów/waypointów/tigerów i innych co muszą mieć nazwę o takich samych nazwach(nawet ustawić się nie da) ale jak by się zdarzyło, bo masz świat z kilku części to połączy 2 takie same waypointy w jeden a freepointy usunie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry