Mam problem stworzylem nowego npc' ta i dalem mu rutyne TA_Sit_Campfire a potem u niego i u innego npc TA_Smalltalk wlanczam gre z reparsowanymi skryptami przez gothic starter.mod nie ma bledu wszystko dobrze .Ide do waypointa Npc'ta a tu co Npc stoi i nic nie robi ten drugi z rutyna rozmowy tez stoi i jak widzicie pokaze przykladowy skrypt npc'a:
INSTANCE BDT_121212_Strażnik (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Strażnik";
guild = GIL_BDT;
id = 121212;
voice = 10;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2);
attribute[ATR_STRENGTH] = 130;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 430;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 430;
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, Diego_Sword);
// ------ Inventory ------
Createinvitems (self, ItFo_Beer, 50);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Drax, BodyTex_N, ITAR_Bloodwyn_Addon);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 60);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_121212;
};
FUNC VOID Rtn_Start_121212 ()
{
TA_Smalltalk (06,00,15,00,"NW_TROLLAREA_PATH_34");
TA_Stand_WP (15,00,20,00,"NW_TROLLAREA_PATH_34");
TA_Sit_Campfire (20,00,06,00,"NW_TROLLAREA_PLANE_04");
};
mam duzo npctow ale w zadnym nie ma rozmowy ani siedzenia na ziemi co robic?