Po zdjęciu zbroi brak ciała 5268 15

O temacie

Autor Cirmius

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 5268

Odpowiedzi 15

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Od dawna już nie siedziałem w Gothicu II, z rok chyba i zauważyłem, że gdy zdejmę komukolwiek zbroję, jest widoczna wtedy tylko głowa. Wszystkie animacje itd. działają poprawnie, ale to irytujące, jak nie można zdjąć zbroi, bo wtedy nie widać ciała bohatera. Jak to naprawić? Re-install nie wchodzi w grę jak coś.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dlaczego nie reinstall?oO
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Za dużo modów i skryptów do stracenia..
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja nie widzę żadnego problemu. Save można skopiować do innego folderu.
Jeżeli nie masz już instalek moda, to można ściągnąć jeszcze raz.
A skrypty też  kopiujesz do jakiegoś folderu
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
istnieje cos takiego jak back-up... :facepalm:
Get myślenie. Imo reinstal załatwi sprawę.
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie możecie po prostu powiedzieć, co jest grane lub dać jakieś sugestie? Reinstal to każdy głupi może zaproponować :huh:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Po zdjęciu zbroi brak ciała
#6 2011-07-05, 14:55(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 14:59)
Cytuj
istnieje cos takiego jak back-up..
Nie pierdol, serio?



 Zazwyczaj reinstall załatwia sprawę, więc go proponujemy.
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli kogos to zainteresuje - po odznaczeniu parsowania skryptów błąd też występuje
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
A może spróbuj w gothic starterze dać ten suwak Z-spy na 0.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A może spróbuj w gothic starterze dać ten suwak Z-spy na 0.
A czy to przypadkiem nie ustawia jak czuły zSpy jest ? Na maksa zapisuje prawie każdą akcję.

Co do problemu to reinstalka jest najlepszym rozwiązniem ponieważ jak mówisz od roku tam nie siedziałeś więc wątpię byś dał radę sobie przypomnieć co tam skopałeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W sumie gadałem z kolegą i powiedział mi od razu, że to model "hum_body_naked0.asc" jest rozwalony. Coś pamiętam, że jak się bawiłem to to akurat rozwaliłem, to się skojarzyło. Da się to odratować ;] ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W targowisku masz do pobrania.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cirmius

Po zdjęciu zbroi brak ciała
#13 2011-07-05, 21:20(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 21:24)
Yyyy... okej, niby wszystko git gitara, tylko jeden mały błąd...

http://screenshooter.net/6350867/ghgvcfe

http://screenshooter.net/6350867/lqbekom

:X to zbroja diega jak cos ;x
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
W pliku humans.mds dodaj linijkę:
registerMesh ("XXX.ASC")
gdzie XXX to nazwa twojego pliku asc (zbroi)
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To bym musiał każdą wpisywać. Wywaliłem pare skryptów i zacząłem od nowa grę i działa wszystko git. Dzięki za chęci ludzie, temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry