:U:PAR: Unknown identifier TA_STANDEATING Problem z skryptem postaci 3562 6

O temacie

Autor varden247

Zaczęty 20.06.2011 roku

Wyświetleń 3562

Odpowiedzi 6

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Witam. Zrobiłem skrypt własnej postaci.
Wszystko wygląda dobrze nie znalazłem błędów lecz gra wywala błąd :U:PAR: Unknown identifier TA_STANDEATING

MOŻE MI KTOŚ POMÓC??


Skrypt:
instance BAU_666_Leon (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Leon";
guild = GIL_NONE;
id = 666;
voice = 13;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Hero_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Hero_Bow);
CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 20);
CreateInvItems          (self,  ItFo_Beer, 10);
CreateInvItems          (self, ItFo_Booze, 10);
        // ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_NormalBart20, BodyTex_N, ITAR_Hero_Armor);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 30); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_666;
};

FUNC VOID Rtn_Start_666 ()
{

TA_Practice_Sword (07,00,15,00,"NW_TAVERNE_IN_04");
        TA_StandEating                  (15,00,18,30,"NW TAVERNE_IN_06");
        TA_Stand_Drinking               (18,30,22,00,"NW TAVERNE_IN_06");
       
};                

Chciałem dodać że kiedy w rutynie była tylko komenda TA_StandEating wszystko działało doskonale
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Varden jeżeli TA_STANDEATING istnieje prawdopodobnie będzie wyglądać tak TA_STAND_EATING                 //pisze z pamięci
oczywiście mogę się mylić :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
ŻE TEŻ WCZEŚNIEJ NIE ZAUWAŻYŁEM DZIĘKI!!    :facepalm:  to me :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ŻE TEŻ WCZEŚNIEJ NIE ZAUWAŻYŁEM DZIĘKI!!    :facepalm:  to me :)
Czyli dziala?? xD

edit wylancz capslock
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
już wyłączam :D
mam teraz inny problem ale to już troche inna sprawa. Bo w rutynie ustawiłem różne waypointy. Ale jak sprawdziłem w grze to on ćwiczył,jadł,pił, tylko w jednym waypoincie.  Jaka jest komenda żeby on sie przemieszczał między waipointami??
 

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Jak napiszałeś w skrypcie poprawnie waipointy, to NPC powinień być w nich w określonym czasie.Komendy nie ma na to aby przemieszczał się on pomiędzy poszczegulnymi waipointami.
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Wszystkie Waypointy poprawiłem. Ale dopiero po wpisaniu komendy : TA_RunToWP zaczeło działać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry