Broń tylko na Wrzoda 17130 47

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 16.05.2011 roku

Wyświetleń 17130

Odpowiedzi 47

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Broń tylko na Wrzoda
#40 2011-05-23, 16:20(Ostatnia zmiana: 2011-05-23, 16:34)
po 1 o ku... daj to w code

po 2 teraz zmieniasz tylko plik It_mieczBUDZIS.d on odpowiada za wszystko
B_AssessDamage.d, B_MM_AssessDamage.d zostały edytowane przez mój program aby odwoływały się do funkcji miecz ;)

po 3

EDIT : !!!!!
FUNC VOID miecz() {
var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);
var c_NPC postac_3 ; postac_3= Hlp_GetNpc (VLK_574_Mud);

if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(postac_3))
 
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_zakazany_kod)) {

Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain_RAIN", postac_3, postac_3, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", postac_3, postac_3, 1, 1, 1, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain", postac_3, postac_3, 1, 1, 1, FALSE );
};
else{

PrintScreen             ("nie zabije tym wrzoda", -1,30,"font_old_10_white.tga",3);

};
};

};

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#41 2011-05-23, 16:41(Ostatnia zmiana: 2011-05-23, 17:04)
BŁĄD:

U:PAR: UNKNOW IDENTIFIER : ELSE (LINE 13)

  else{
EDIT:


Expected '{' (line 10)

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Broń tylko na Wrzoda
#42 2011-05-23, 18:20(Ostatnia zmiana: 2011-05-23, 18:23)
sorry pomyliłem się o jeden średnik w składni if
FUNC VOID miecz() {
var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);
var c_NPC postac_3 ; postac_3= Hlp_GetNpc (VLK_574_Mud);

        if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(postac_3)){
 
                if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_zakazany_kod)) {

                        Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain_RAIN",         postac_3, postac_3, 0, 0, 0, FALSE );
                        Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD",      postac_3, postac_3, 1, 1, 1, FALSE );
                        Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain",              postac_3, postac_3, 1, 1, 1, FALSE );
                }
                else{

                        PrintScreen             ("nie zabije tym wrzoda", -1,30,"font_old_10_white.tga",3);

                };
        };

};

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie wywołuje sie efekt i napis




 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zmieniłeś w tej linijce na instancje swojego wrzoda ??

var c_NPC postac_3 ; postac_3= Hlp_GetNpc (VLK_574_Mud);

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no ja mam nie_wpisuj_tego_kodu
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
to może to  
     if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(postac_3)){zamieć na
     if (self.id == postac_3.id){

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#47 2011-05-24, 15:12(Ostatnia zmiana: 2011-05-24, 15:24)
tam gdzie id: self.id i postac_3.id wpisać ID wrzoda?

EDIT: bo narazie jest tak samo

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry