po 1 o ku... daj to w code
po 2 teraz zmieniasz tylko plik It_mieczBUDZIS.d on odpowiada za wszystko
B_AssessDamage.d, B_MM_AssessDamage.d zostały edytowane przez mój program aby odwoływały się do funkcji miecz ;)
po 3
EDIT : !!!!!
FUNC VOID miecz() {
var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);
var c_NPC postac_3 ; postac_3= Hlp_GetNpc (VLK_574_Mud);
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(postac_3))
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_zakazany_kod)) {
Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain_RAIN", postac_3, postac_3, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", postac_3, postac_3, 1, 1, 1, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain", postac_3, postac_3, 1, 1, 1, FALSE );
};
else{
PrintScreen ("nie zabije tym wrzoda", -1,30,"font_old_10_white.tga",3);
};
};
};