Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 339647 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 339647

Odpowiedzi 991

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Twój, sprzed chyba dwóch lat fixed by kurczak i chyba Splash :P Ale już działa od dawna bezbłędnie. Btw nasz "Car" jak ja go nazywam, dał radę odnaleźć i wmontować hooka odpowiadającego za zadawanie ciosów i parowanie ich. Teraz nawet od tego zabiera się wytrzymałość :P
Od czego jeszcze spadać będzie wytrzymałość?  Jak będzie wyglądać regeneracja wytrzymałości.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Sprint, skoki, walka i obrana w walce. Nie będzie, tylko juz spada XD
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Cytuj
AST?
Własna biblioteka dll :F
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cios i blok bronią jednoręczną zabiera tyle samo wytrzymałości, co przy broni dwuręcznej?
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
AST?
Własna biblioteka dll :F
Tak
Cios i blok bronią jednoręczną zabiera tyle samo wytrzymałości, co przy broni dwuręcznej?
Dwu-ręczna broń zeżre ci więcej wytrzymałości. Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego trzeba ją trzymać w dwóch rękach oprócz tego, że jest mało poręczna, bo długa? Waga dude. Im cięższa broń, tym ciężej wyprowadzić cios (teoretycznie), a żeby go wyprowadzić, w tym wypadku potrzeba trochę więcej siły = mocniej się zmęczysz
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właściwie to nie chodzi o sam ciężar tyle o środek ciężkości który jest przesunięty dalej od naszego ciała. Sprawdź jak długo utrzymasz krzesło przy ciele a jak kiedy wyprostujesz ręce. Kaczusiu Mężny Królu Drobiu podzielisz się może kiedyś tymi inowacjami skryptowymi ze społecznością ?
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Kaczusiu Mężny Królu Drobiu podzielisz się może kiedyś tymi inowacjami skryptowymi ze społecznością ?
Niewykluczone.
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zadałem pytanie właśnie w nadziei, że zrobisz zgodnie z prawami logiki.  Zakładam, że jakbym zadał pytanie: "Czy broń dwuręczna pochłania więcej wytrzymałości od broni jednoręcznej?" to byś mi nie zarzucił nieogarnięcia.

Nie uważaj (wszystkich) ludzi za skończonych debili. Zdarzają się wyjątki.

Wytrzymałość jest zabierana skokowo przy każdym uderzeniu, czy liniowo od pierwszego ciosu do przerwania comba? Zakładając pierwszy wariant (wydaje się bardziej sensowny), to czy jak będziemy wyprowadzali combosy szybciej, to każdy następny będzie zabierał więcej wytrzymałości (dobry patent :hmmm:)? Innymi słowy, czy ilość pochłanianej wytrzymałości będzie się skalować z przerwą, pomiędzy wyprowadzanymi ciosami?
Do tego czy będzie jeszcze regeneracja wytrzymałości w czasie tej niewielkiej przerwy pomiędzy ciosami w combosie (chyba, że to zablokujesz, co powinno podnieść poziom trudności i pozwoliłoby to ludziom na większą różnorodność w stylu gry, oraz nagradzałoby to ludzi, co potrafią się lepiej zsynchronizować z grą).
Czy jest różnica (jeśli tak, to jaka) pomiędzy atakmi normalnymi, a bocznymi?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@ UP Moze jeszcze frytki do tego?  :facepalm:


Jeden cios to mniej wytrzymalosci i tyle, naprawde myslisz ze chcialoby sie im pierdolic dalej?   :pokerface:

@ down trololo
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Skoro jest końcówka 2015 roku i chce im się dalej pierdolić z Gothiciem, to czemu nie? :F

@edit
Skoro już jest system, który w momencie ciosu zabiera wytrzymałość, to teraz "wystarczy" wprowadzić dwie zmienne, które będą zapamiętywały zegar systemowy, a z ich różnicy będzie liczona wartość jakiejś funkcji.
Ja bym powiedział, że najtrudniejsze już za nimi, a takie bajery to kwestia kilku minut. Przynajmniej przy "normalnym" programowaniu, nie wiem, jak to wygląda przy Gothicu.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Jak najszybciej/najlepiej/najdokładniej skończyć. Bez nowych, marnujących czas fjuczerów, na które i tak 90% graczy pewnie by narzekało. Nie, MacDun napisał wystarczająco dokładnie jak działa ten system.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Takie tam w Górniczej Dolinie.


Specjalnie na DS zmienię sobie rozdziałke na wyższą, żeby nie było problemów z waszej strony jak co każde wrzucanie ss'ów  :lol2:
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pierwsze wrażenie było takie, że mag ognia lewituje.
Fajnie przeniesiona zbroja. Mój mag będzie śliczny. :ok:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To raczej nie jest mag ognia :D To Druid XD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zaraz, zaraz druid o szacie czerwonej?  :lol:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Daltoniści XD Ona jest beżowa XD Ale zmienię jednak teksturę XD
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Słabe te screeny :antyprops:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#897 2015-11-19, 17:29(Ostatnia zmiana: 2015-11-19, 17:34)
Rozwiń swoją wyczerpującą wypowiedź.Zależy mi raczej na ew. wytykaniu błędów a nie na zwyczajnym, bezsensownym wkurwianiu i zerowej opinii :)

Post połączony: 2015-11-19, 17:34
Czy taka rozdzielczość jest wystarczająco duża? :lol2:
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Rozwiń swoją wyczerpującą wypowiedź.Zależy mi raczej na ew. wytykaniu błędów a nie na zwyczajnym, bezsensownym wkurwianiu i zerowej opinii :)
Za ciemne, gówno widać za przeproszeniem. Nie rozumiem robienia zbliżenia na rozmazane gothicowe tekstury - http://s2.ifotos.pl/img/3JPG_srqeqae.jpg. Nic nadzwyczajnego na nich nie ma - stary gothicowy świat + kilka słabych vobów.

Spoiler

Od razu lepiej.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#899 2015-11-19, 17:41(Ostatnia zmiana: 2015-11-19, 18:22)
Każdy ma czasem złe 365 dni  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry