Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 428145 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 428145

Odpowiedzi 991

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
Czy prace nad modem posuwają się??
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Dziewictwo


Cytuj
Czy prace nad modem posuwają się??


Cytuj
posuwają się??


Tak, bardzo mocno i namiętnie :lol2:


Sorka kaczuś, nie mogłem sie powstrzymać :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
haha
czy prace nad modem idą na przód ?? lepiej??
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przecież nie do tyłu.
Kaczek udostępni wam coś jak uzna to za stosowne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Płyniu

Płyniu

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Niezle,ale lepiej by było gdybyś jeszcze pare "potrzebnych" rzeczy np.kierowanie bezimiennym
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Niezle,ale lepiej by było gdybyś jeszcze pare "potrzebnych" rzeczy np.kierowanie bezimiennym
Możesz mi wytłumaczyć jak kierowanie bezimiennym może być potrzebne do gry? Bo ja tego za bardzo nie rozumiem : |
Chociaż w sumie nic nowego, w końcu jestem idiotą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Jakieś nowości? Wiem, że mod będzie gotowy jak go skończycie :D  ale może chociaż napiszcie ile jeszcze zostało do zrobienia. A i screeny byłyby mile widziane :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ale może chociaż napiszcie ile jeszcze zostało do zrobienia
Impossibru! Kaczek nie potrafi nie wymyślać, cały czas się coś w tym jego kaczym łebku rodzi, "ile zostało do zrobienia" cały czas się zmienia.
A i screeny byłyby mile widziane :)
:lol2:  
Dołączam się do prośby, jakiś czas temu żebrałem u kaczusia o parę screenów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Jeśli Kaczka nie ma nic przeciwko, mogę przedstawić utwór jaki będzie w menu.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
:lol2:  
Dołączam się do prośby, jakiś czas temu żebrałem u kaczusia o parę screenów.
Chcielibyście :D

Jeśli Kaczka nie ma nic przeciwko, mogę przedstawić utwór jaki będzie w menu.
Of kors
 

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
:lol2:  
Dołączam się do prośby, jakiś czas temu żebrałem u kaczusia o parę screenów.
Chcielibyście :D

No to może filmik? :naughty:  tak serio to z chęcia bym zobaczył (i pewnie nie tylko ja) jak wygląda to podświetlanie o którym gdzies tam w tym temacie wspomniałeś. Wiem, że jest to możliwe, bo gość z Ukrainy coś podobnego zrobił w modzie StrongHand, ale pisać to jedno a wprowadzić w rzeczywistość to inna bajka.. nie żebym wątpił :cool:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
:lol2:  
Dołączam się do prośby, jakiś czas temu żebrałem u kaczusia o parę screenów.
Chcielibyście :D

No to może filmik? :naughty:  tak serio to z chęcia bym zobaczył (i pewnie nie tylko ja) jak wygląda to podświetlanie o którym gdzies tam w tym temacie wspomniałeś. Wiem, że jest to możliwe, bo gość z Ukrainy coś podobnego zrobił w modzie StrongHand, ale pisać to jedno a wprowadzić w rzeczywistość to inna bajka.. nie żebym wątpił :cool:
Co masz na myśli przez podświetlenie? W sensie że kolory zależne od nastawienia? Chcesz to mogę Ci pokazać to na screenach, co prawda sceneria z innego moda, ale skrypt nowszy od tego który obecnie ma kaczuś bo jeszcze mu nie podesłałem najnowszej wersji :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Kaczy, robisz w ogole tego moda? Po co ten temat stoi :D
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Podbijam, bo taki dział śmieci forum.
 
Комиссар RBT

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Oto nowy utwór do menu nagrany specjalnie dla Dziedzictwa.
https://www.youtube.com/watch?v=tiw9m5-cqsQ
 

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytuj
Co masz na myśli przez podświetlenie? W sensie że kolory zależne od nastawienia? Chcesz to mogę Ci pokazać to na screenach, co prawda sceneria z innego moda, ale skrypt nowszy od tego który obecnie ma kaczuś bo jeszcze mu nie podesłałem najnowszej wersji :D

Tak o to właśnie chodzi, z chęcią bym oblukał :lol:  

BTW utwór bardzo klimatyczny, ciekawie się mod zapowiada, ciekawie :wink:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Co masz na myśli przez podświetlenie? W sensie że kolory zależne od nastawienia? Chcesz to mogę Ci pokazać to na screenach, co prawda sceneria z innego moda, ale skrypt nowszy od tego który obecnie ma kaczuś bo jeszcze mu nie podesłałem najnowszej wersji :D
Masz wpierdol

Kaczy, robisz w ogole tego moda? Po co ten temat stoi :D
Ty tez chcesz dostać?

Podbijam, bo taki dział śmieci forum.
Masz wpierdol

I szykuje się wpierdol. :D
Sawik dzięki, że się przypomniałeś ;] Screenów nowych nie będę jeszcze pokazywał. Zrobię to kiedy uznam za stosowne. Kereth zawiśnie i już ja się o to postaram (mam pomysł na fun parta xD). I moda robię. Dziękuje dobranoc. Koniec imprezy. :wink:
 

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
no weź nie bądź żyd :lol:  
Spoiler

DAJ SCREENA
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ten post chyba bardziej do facjatek pasuje a nie tutaj xD
 

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Dobra, skoro sami nie wiecie ile jest jeszcze do zrobienia ani nie chceicie nie wiedzieć czemu udostępnić żadnego screena to może chociaż określcie na jak długi czas oczekiwań mamy się nastwić. Pół roku, rok, dwa?
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry