Gothic: Edycja rozszerzona 87818 201

O temacie

Autor

Zaczęty 10.04.2011 roku

Wyświetleń 87818

Odpowiedzi 201

gothic1210
  • Gość
To będzie jak MT tak ?

Nie, bo będą krótsze dialogi. A tytanuf to sie zrobi :-)
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#141 2011-05-25, 19:00(Ostatnia zmiana: 2011-05-25, 19:07)
Dobra. Minęło trochę czasu. robiłem sporo, ale to wciąż za mało. Mianowicie dzisiaj pokaże screeny przedstawiające nowe tekstury i przy komentowaniu proszę się skupić TYLKO na teksturach. Jeszcze muszę poprawić mapowanie niektórych z nich. Tekstury pochodzą z g3, a niektóre zostały przerobione na potrzeby g1. Większość w rozdzielczości 1024(2). Niestety w modzie pojawiały się problemy z wydajnością i użyciem ramu co zmusiło mnie do wywalenia trawy przed SO oraz kuźni (stwierdziłem że jest ich za dużo). Jutro zgram moda koledze i zobaczymy jak u niego pójdzie. Cacheman XP wykazał zużycie RAM 192MB.  Teraz zajmę się poprawą jeszcze tych tekstur, apotem znowu desing i NPC. Następnie porobię parę tic toców. W modyfikacji pojawi się także rozbudowane rzemiosło. Jeżeli animacje pójdą dobrze to pomyślę o kilku specjalnych umiejętnościach bojowych. A i zmiany w fabule: nie będzie wyspy z wulkanem. Zamiast niej pojawi się nowy świat, a będą to podziemia o których opowiem później.












Reszta w albumie:
Album

 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
zdjęcie 6: ja się dziwię, że nikt nie zamknął tego budynku, przecież on nie spełnia norm bezpieczeństwa :D  zrób coś z tym
zdjęcie 5: zrób coś z tym czerwonym ryjem
reszta całkiem spoko
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#143 2011-05-25, 19:18(Ostatnia zmiana: 2011-05-25, 19:19)
Oczywiście ryje będą poprawione. Strasznie mnie wkurza poprawianie co drugiej mordy, ale do następnych screenów poprawię.  :D

EDIT: 3 razy poprawię  :lol2:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!


I ten budynek się na tej skale nie rozpadł(w sensie, że na tak stromym kamulcu nie zleciał do tej rzeki)? Normalnie magia. A z kolei screen numer 3 zrobił na mnie wrażenie.
 
Комиссар RBT

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Całkiem ciekawie to wygląda, ładnie tekstury dobierasz, masz do tego smykałkę. Ogólnie wszystko robi dobre wrażenie

relikan

relikan

Użytkownicy
posty51
Propsy54
  • Użytkownicy
dajmy chłopakowi dopracować ten Kościół budowany na Piotrze :)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okropny retex
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
A i zmiany w fabule: nie będzie wyspy z wulkanem. Zamiast niej pojawi się nowy świat, a będą to podziemia o których opowiem później.

To już nie lepiej dla Ciebie jak dodasz lokacje, których nie dodała Piranha (Orc City, Opuszczona Kopalnia) i powiążesz je jakoś ze światem Gothika?
 
Комиссар RBT

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#149 2011-05-26, 06:59(Ostatnia zmiana: 2011-05-26, 07:14)
Oczywiście że powiąże. Zaraz napiszę.

To były play nowych światów:
Jeśli chodzi o te lokacje to na początku (przedwczoraj) miały być 3 światy: ta wyspa, górska osada (zima), i pustynia z wielkim miastem. Ta wyspa to jak mówiłem Xsardas nas wysyła itd. Ata do górskiej osady mielimy się dostać przez jaskinie w NO. Na pustyne to przez ruiny. Wszystkie światy miały być siedliskami ludzi którzy uciekli z Koloni (bo kiedyś była zamieszkała), ponieważ bali się orków i wojen. Magowie zrobili portale... i wszyscy zwiali. Oczywiście to wszystko przed barierą. My się tam dostajemy przy pomocy Magów Wody i pomagamy każdej osadzie.  :D  

Podoba się? Robić? Mówcie.  :ok:

A co do starych:
Będzie zatopiona kopalnia. Kilka ludzi przeżyje. Resztę poratować. Rudy poszukać i koniec.
Zawalona kopalnia będzie zapchana demonami i innym plugastwem (nie było sensu jej ożywiać). Mam już pomysł na zadania tam.

Nowe pewne to te podziemia. I chyba tak to się skończy. Taka historyjka o miastach może i ciekawa, ale z pewnością by mod wyszedł później i to wiele. Zrobić questów na całe miasto nie tak łatwo. Ja zresztą do koloni mam dużo pomysłów. I tak będzie co robić.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Gothic: Edycja rozszerzona
#150 2011-05-26, 07:59(Ostatnia zmiana: 2011-05-26, 07:59)
Co do tej pustyni: czy to zachowa klimat goticzka?
Co do retextu: chujowy. Wolałem tekstury z jedynki.
 
makin' bacon

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#151 2011-05-26, 08:48(Ostatnia zmiana: 2011-05-26, 09:01)
No trudno. Każdemu się nie dogodzi.  :D  
Tej pustyni, gór i wyspy nie będzie. Wykorzystam stare światy i te podziemia zrobię. Tyle na razie.   :D

EDIT: Zawsze można na hosta wrzucić wersje z nowymi teksturami i ze starymi. Co za problem? Jak ktoś ma słabszy komp lub net wolniejszy to sobie pobierze wersję klasyczną.   :D
 

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Trzeci screen mile mnie zaskoczył leci propsik.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Całkiem ciekawie to wygląda, ładnie tekstury dobierasz, masz do tego smykałkę. Ogólnie wszystko robi dobre wrażenie
a to raczej niedobieral ale wzal z G3 , mnie tez sie calkiem podoba tyle zeten piasek chujovy
 


gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#154 2011-06-09, 21:16(Ostatnia zmiana: 2011-07-16, 09:49)








Cała galeria

Trochę screenów. Widać parę nowych potworków i kilka pancerzy. Nie mam czasu się rozpisywać więc jutro resztę wyjaśnię.   :D
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Gothic: Edycja rozszerzona
#155 2011-06-10, 10:23(Ostatnia zmiana: 2011-06-10, 10:49)
No, wg. mnie jest już trochę lepiej.
edit: anyway tekstura trawy mi się nie podoba.
 
makin' bacon

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nawet nawet ale to pomarańczowe na drugim screenie ma trochę dziwną teksturę
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
@edeksumo - Też mi się tak wydaje. Taka jakby za świeża .. nie ? Nie pasująca w zupełnie pod klimat tych beczek (już lepiej niech da wiadro albo ze dwa wiadra z wodą/ewentualnie skrzynie jakieś).

@Gothic 1210 - Screen pierwszy - poza nowymi teksturami,dwoma strażnikami i ogniskiem nie zmieniłeś nic, co nie byłoby ukazane na dalszych screenach. Nie wiem czemu na tą marną trawę kładziesz taki "akcent" i czemu ją tak "podkreślasz". Trzeci - to samo. Nic poza trawą. Screen nawet nie sprecyzowany co ma ukazywać. Czy wieżę gdzieś w oddali ? Czy te 3 wilki ? A może znowu tą "khurwatrawę" :lol2?:? Czwarty już lepszy. Przynajmniej widać, że dbasz w modzie o głupie szczegóły i detale z mniejszości gothicowej - chociaż zwykły gracz tego nawet nie zauważy, a "krytyk od szczegółów" cię za to opieprzy - na tM to norma. Piąty - nie wiem, nie poznaję tej lokacji (dawno nie grałem w gothica) więc się nie wypowiadam. Szósty - znowu to samo. Co ty masz facet z tą trawą i z tym kładzeniem na nią takiego nacisku ? Jak już ją tak "unosisz ponad wyżyny" to chociaż pokaż, że JEST CO UNOSIĆ. A no i sorry - są TRZY DRZEWA :lol:  :ok: . Siódmy - nie wiem czy trzeba tu komentarza :pokerface: . Jeden wojak stoi nad trzema innymi i lampi się jak walczą ? Bo "treningiem" to bym tego nie nazwał. Złe rozmieszczenie tych - a niech już będzie - trenujących do tego stopnia, że jeden drugiemu mógłby wbić miecz w dupsko. I znowu ta trawa :facepalm:  ty już lepiej daj zwykłą ściemnioną teksturę starej trawy z gothica, albo zrób taki "szary ląd" jaki robi się z trawy w GD w gothicu 2, bo to podłoże co jest teraz, można by przyrównać bynajmniej do mechu rozrośniętego na niewiadomo jaką skalę. To tyle ode mnie. Dziękuję, do widzenia.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

gothic1210
  • Gość
Z ta trawą to może rzeczywiście trochę przesadzam, a o którą chodzi (model, czy tekstura). :lol2:  
Cytuj
Nawet nawet ale to pomarańczowe na drugim screenie ma trochę dziwną teksturę
To są dzbany. Tekstura z g3 obrobiona. :D  
Z ciekawości: Co byście chcieli w następnych screenach zobaczyć? Lokacje, tekstury, trawę :D   NpC-ów. Na co mam zwracać uwagę?  :D   Proszę o porady.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Duale, hełmy, tarcze, tytany, 10000 nowych npc, całkowicie nowe pancerze - nowe modele, 1000 nowych broni każda ze specyficznymi statystykami ,każda z nowym modelem ,aha i oczywiście to wszystko w hd ,3d i jeszcze na PS3 i xboxa :lol:  :lol:  :ok:  :lol2:  . Tak szczerze - nie wiem. To ty robisz moda, to ty tu ustawiasz klocki,wykładasz karty. My zobaczymy to, co TY uznasz za słuszne, zobaczymy twoją pracę ,wymyślone PRZEZ CIEBIE elementy tejże układanki, obejrzymy, być może pochwalimy, być może skrytykujemy. Pamiętaj - to ty robisz moda. Nie MY tylko TY,TY i jeszcze raz TY.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry