Mój pierwszy problem: Ustawiłem rutynę NPC {muszę go stworzyć konsolą Marvin bo nie umiem go dodawać przez spacer) ale jak go postawie to on stoi i nie idzie do swojego weypointu! Jak to naprawić? Tu mam kopie skryptu :
FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (06,00,20,00,"NW_FARM_OUT_02");
TA_Stand_Guarding (20,00,06,00,"NW_FARM_OUT_02");
};
Drugi problem to dialogi, robię tak: Tworze dialog dla NPC, upewniam się, że nie ma błędów, kasuję pliki OU.BIN i OU.CSL, następnie włączam Spacera, klikam Update, czekam i klikam Save. Włączam grę i mój NPC dalej nie ma dialogów!
Tu jest skrypt jeśli to pomoże znaleźć przyczynę:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// KONIEC
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Uther_EXIT (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Uther;
nr = 999;
condition = DIA_Uther_EXIT_Condition;
information = DIA_Uther_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Uther_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Uther_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Co robi Uther?
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Uther_Ut (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Uther;
nr = 1;
condition = DIA_Uther_Ut_Condition;
information = DIA_Uther_Ut_Info;
description = "Co tu robisz?";
};
func int DIA_Uther_Ut_Condition ()
{
};
func void DIA_Uther_Ut_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Uther_Job_15_00"); //Co tu robisz?
AI_Output (self, other, "DIA_Uther_Job_14_01"); //Spędzam czas "wolny" na farmię.
AI_Output (other, self, "DIA_Uther_Job_15_00"); //A co powinieneś robić?
AI_Output (self, other, "DIA_Uther_Job_14_01"); //Odpływać stąd jak najszybciej.
AI_Output (self, other, "DIA_Uther_Job_14_01"); //I nawet mi możesz pomóc.
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Jak pomóc Utherowi?
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Uther_Job (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Uther;
nr = 2;
condition = DIA_Uther_Job_Condition;
information = DIA_Uther_Job_Info;
description = "Jak?";
};
func int DIA_Uther_Job_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other,DIA_Uther_Ut)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Uther_Job_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Uther_Job_15_00"); //Jak mam Ci pomóc?
AI_Output (self, other, "DIA_Uther_Job_14_01"); //Musisz przekazać pewną wiadomość, pewnemu jegomościowi. Co ty na to?
AI_Output (other, self, "DIA_Uther_Job_15_00"); //Oczywiście Ci pomogę. Co to ma być?
AI_Output (self, other, "DIA_Uther_Job_14_01"); //Przekaż Garithosowi, że jestem na tej farmię, jego pomysł nie wypalił, skończyły mi się kreski i nie wiem gdzie jest reszta.
AI_Output (self, other, "DIA_Uther_Job_14_01"); //Nie musisz tego rozumieć, wystarczy ,że przekażesz wiadomość, Garithos jest w Khorinis ale nie wiem gdzie. Szukaj a znajdziesz.
AI_Output (other, self, "DIA_Uther_Job_15_00"); //Ruszam w drogę!
Log_CreateTopic (TOPIC_UthersLetter, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_UthersLetter, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_UthersLetter,"Mam przekazać wiadomość Uthera Garithosowi, Utherowi bardzo się spieszy");
};
Celowo nie skończyłem tego zadania.
P.S. - Przepraszam, że dodałem to w zakładce Spacer ale pomyliłem karty