No i mam koleiny, pewnie dla was banalny, problem. Jak już mówiłem, ulepszam Characterhelper'a. No i pomyślałem, że skoro często na 'czitach' niektórzy wpisują sobie zręczność, no i wtedy jest mały problem... Postać nie umie akrobatyki. Więc pogrzebałem w skryptach i znalazłem warunek do akrobatyki:
((hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 90) && (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT) == 0))
oraz jak go nauczyć
Npc_SetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);
Do Characterhelpera, dodałem opcję dialogową:
//Akrobatyka
instance DIA_CH_ACR(C_INFO)
{
npc = ch;
nr = 4;
condition = DIA_CH_ACR_Condition;
information = DIA_CH_ACR_Info;
permanent = TRUE;
description = "Nauka akrobatyki";
};
func int DIA_CH_ACR_Condition()
{
if ((AttributeStart == true)
&& (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 90)
&& (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT) == 0))
{
return true;
};
return false;
};
func void DIA_CH_ACR_Info()
{
Info_ClearChoices(DIA_CH_ACR);
Npc_SetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);
PrintScreen(PRINT_Addon_AcrobatBonus, -1, 55, FONT_Screen, 2);
};
No i nie działa ;/ Nie wiem co może być źle.
AttributeStart na 100% jest true (by opcja wyświetlała się tam gdzie powinna.
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] na 100% jest większa od 89.
oraz postać nie umie akrobatyki.
Używam GothicSourcera, więc od razu mi generuje Cutscene.