[G2:NK] "Dialog" 2777 3

O temacie

Autor Hacker

Zaczęty 1.04.2011 roku

Wyświetleń 2777

Odpowiedzi 3

Hacker

Hacker

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
No i mam koleiny, pewnie dla was banalny, problem. Jak już mówiłem, ulepszam Characterhelper'a. No i pomyślałem, że skoro często na 'czitach' niektórzy wpisują sobie zręczność, no i wtedy jest mały problem... Postać nie umie akrobatyki. Więc pogrzebałem w skryptach i znalazłem warunek do akrobatyki:
((hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 90) && (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT) == 0))oraz jak go nauczyć
Npc_SetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);Do Characterhelpera, dodałem opcję dialogową:
//Akrobatyka
instance DIA_CH_ACR(C_INFO)
{
npc = ch;
nr = 4;
condition = DIA_CH_ACR_Condition;
information = DIA_CH_ACR_Info;
permanent = TRUE;
description = "Nauka akrobatyki";
};
func int DIA_CH_ACR_Condition()
{
if ((AttributeStart == true)
&& (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 90)
&& (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT) == 0))
{
return true;
};
return false;
};
func void DIA_CH_ACR_Info()
{
Info_ClearChoices(DIA_CH_ACR);
Npc_SetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);
PrintScreen(PRINT_Addon_AcrobatBonus, -1, 55, FONT_Screen, 2);
};
No i nie działa ;/ Nie wiem co może być źle.
AttributeStart na 100% jest true (by opcja wyświetlała się tam gdzie powinna.
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] na 100% jest większa od 89.
oraz postać nie umie akrobatyki.

Używam GothicSourcera, więc od razu mi generuje Cutscene.
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
Nie jestem pewny ale chyba
Cytuj
instance DIA_CH_ACR(C_INFO)
powinieneś usunąć (jeżeli dodawałeś do starego dialogu)
I tak na wszelki wypadek spróbuj przez spacera zresparować te dialogi.
 

Hacker

Hacker

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy

Hacker

[G2:NK] "Dialog"
#2 2011-04-01, 18:29(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 20:55)
Skoro dla zręczności był instance DIA_CH_Dex(C_Info), siły instance DIA_CH_Strength(C_Info). Spacerem nie pomoże, bo zanim używałem GothicSourcer'a to miałem podobny, problem, ale myślałem, że to wynikało z mojej (nie) umiejętności tworzenia dialogów.

//EDIT: Dla testu zmieniłem nazwę innych 'dialogów' i też znikają one z pozycji. Wygląda to tak jak, by w którymś skrypcie (silniku?) gothic miał zapisane tylko oryginalne gadaniny character helpera.

//EDIT:
Zmieniłem na najprostszy jaki się da:
//Akrobatyka
instance DIA_CH_ACR(C_INFO)
{
npc = ch;
nr = 4;
condition = DIA_CH_ACR_Condition;
information = DIA_CH_ACR_Info;
permanent = TRUE;
description = "Nauka akrobatyki";
};
func int DIA_CH_ACR_Condition()
{
return true;
};
func void DIA_CH_ACR_Info()
{
ExitGame();
};
i dalej nie pokazuje się...
//EDIT: W spacerze nie skompiluje teraz. Bo skrypty są dekompilowane z oryginalnego Gothic.dat i używane w GothicSources, a w Spacerze masę błędów wywala...
//EDIT: Udało się przez spacera, ale gówno to dało xF
//EDIT: Spróbowałem z Xardasem - to samo
//EDIT: Przy dodaniu do istniejącej funkcji czegoś w stylu:AI_Output(other,self,"DIA_Xardas_AWAY_15_04"); //Pier*olisz...Linijka działa poprawnie. Czyli kompilacja przebiega w sukcesie.
//EDIT: Może instance DIA_CH_ACR musi być jakoś przez silnik uruchamiany? ;/
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A spróbuj może zamienić

&& (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 90)na
&& (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 10)
Bo tam jest chyba coś takiego, że jak jest na 90 to od 90 pkt zręczności można się uczyć dopiero. Tzn pewny nie jestem, ale tak myślę. Zobacz, czy zmiana z 90 na 10 coś da. :wink:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry