"Dialog" w 3 osoby (gracz i 2 NPC) 6110 14

O temacie

Autor Uber Cyrus The Virus

Zaczęty 27.03.2011 roku

Wyświetleń 6110

Odpowiedzi 14

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Witam...

Jak już napisałem w temacie, chciałbym zrobić "dialog" w 3 osoby(głupio brzmi)... znaczy się:

"Nasz bohater jest prowadzony przez jakiegoś npc. Gdy zbliżamy się do bramy zaczepia nas dajmy na to... hmmm... Strażnik bramy.
I ów strażnik pyta się naszego "przewodnika" po co nas prowadzi(przykład)...

Lub w czasie naszego dialogu z jakimś NPC, podchodzi inny NPC i nie przerywając rozmowy zwraca się do naszego rozmówcy"

Da się tak zrobić? Ahaa i bez przerywania dialogu i ponawiania go na nowo(np. MT rozmowa Bezi - Valkir - Snow).
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możesz to zrobić poprzez komendę
AI_StopProcessInfos (self); a u drugiego npc taki
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Npc_HALLO1))
możesz też użyć takiej if (Npc_GetDistToNpc(self, other) == 500)
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to wtedy przecież mu się przerwie dialog z jednym NPC i zacznie z drugim, a wyraźnie napisał, że chce uzyskać efekt bez zaczynania dialogu od nowa...

Co do pytania to według mnie tak się nie da, też kiedyś samemu próbowałem, ale nici z tego wyszło.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się .
W nocy kruka Greg mówił najpierw do nas ,póżniej do Francisa i z powrotem do nas.
Bez przerywania dialogu .
Nie wiem jak to zrobić ale można się na tamtym skrypcie wzorować.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Greg nie mowi do Francisa, tylko sie do niego odwraca i leci dialog. A frncis sie nie wlacza.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Greg nie mowi do Francisa, tylko sie do niego odwraca i leci dialog. A frncis sie nie wlacza.
A to sorki ,wydawało mi sie ,że było inaczej . :wink:
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
No cóż... Fajnie by to nawet wyglądało, jak by było to możliwe... Ale skoro się nie da... to zastosuję się do rady Shadow Assasina:)

Puki co niech temat pozostanie... może ktoś wpadnie na jakiś pomysł jeszcze:)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Radziłbym Ci jeszcze zagadać na PW lub GG w tej sprawie do PoziomkaZ lub TheModders. Wkońcu to najbardziej doświadczone i utytułowane grupy. Ale też nie bądź nachalny bo tego nie lubią ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kaban PL

Kaban PL

Użytkownicy
posty64
Propsy12
  • Użytkownicy
Hmmm, może mogłobybyć takie coś ale nie mam pojęcia od czego zależy ale może cię nakierunkuję.
kojarzysz scene gdzie otwieramy portal do jarkendaru?
a gdybyś tak w odpowiednim miejscu dodał tą kamerę i użył w dialogu komend tych wyżej też by ładnie to wyglądało nie sądzisz? Prawie jak w filmie.
Tylko mnie sie nie pytaj jak to zrobić bo sam nie wiem, ale ktoś inny pewnie tak.
 
Zapraszam na mój kanał youtube



http://www.youtube.com/user/TheKaban25

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
skoro w funkcji AI_Output są zmienne C_NPC to można by to wykorzystać NIE WIM CZY TO BĘDZIE DZIAŁAĆ
przykład

var C_NPC a;
a = Hlp_GetNpc(instancja 3 NPC);

AI_Output  (self,other,"DIA_ARTO_Hello_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output  (a, self,"DIA_ARTO_Hello_15_01"); //Ja?
AI_Output  (self, a,"DIA_ARTO_Hello_15_02"); //nie ty bezi
AI_Output  (a, self,"DIA_ARTO_Hello_15_03"); //aha
AI_Output  (other, self,"DIA_ARTO_Hello_15_04"); //o co chodzi ?

nie mam pojęcia jak Gothic na to zareaguje

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
RafalBudzis ma racje, był taki plan w rozmowie Montyego z Ball Tordanem bodajże i beziem :D  ^^  Ale jest zakomentowane więc pewnie planowali rozmowy z 2 i więcej npc ale chyba odeszli od tego pomysłu.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
RafalBudzis ma racje, był taki plan w rozmowie Montyego z Ball Tordanem bodajże i beziem :D  ^^  Ale jest zakomentowane więc pewnie planowali rozmowy z 2 i więcej npc ale chyba odeszli od tego pomysłu.
Skąd wiesz ze odeszli ? Może był taki dialog ale w niemieckiej wersji językowej. Jak wiadomo były takie rzeczy które sie nie ukazały w G1 z Polskiej wersji najlepszy przykład InExtemo czy jakoś tam :P


@Kaban PL w G1 PL też byli lecz nie pojawiali się w trakcie gry i o to chodziło  :pokerface:

Kaban PL

Kaban PL

Użytkownicy
posty64
Propsy12
  • Użytkownicy
tak na marginesie w polskim gothicu 2 nk też jest InExtremo ;]
Instance zespołu:
Cytuj
PIR_1390_Addon_InExtremo_DrPymonte
PIR_1391_Addon_InExtremo_TheFlail
PIR_1392_Addon_InExtremo_ThomasTheForger
PIR_1393_Addon_InExtremo_Unicorn
PIR_1394_Addon_InExtremo_YellowPfeiffer
PIR_1395_Addon_InExtremo_Lutter
PIR_1396_Addon_InExtremo_Flex
 
Zapraszam na mój kanał youtube



http://www.youtube.com/user/TheKaban25

Dębow

Dębow

Użytkownicy
posty9
Propsy1
  • Użytkownicy
W modzie Velaya do nk zastosowano cos takiego, na moście którego pilnowało dwóch bandytów. Z tym że to właściwie nie był dialog - unieruchomiono kamerę, a potem postacie po kolei wygłaszały swoje kwestie , tak jak wygłaszają je bez rozpoczynania dialogu, napisy były na czerwono i na dole ekranu, nie na górze, nie dawało się ich ominąć klawiszem esc.
 

Kaban PL

Kaban PL

Użytkownicy
posty64
Propsy12
  • Użytkownicy
taaak, i jeszcze w rozmowie z goblinami takie coś było o bandytach nie przypominam sobie :)
 
Zapraszam na mój kanał youtube



http://www.youtube.com/user/TheKaban25


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry