Znowu wyskakuje ten błąd
unknown identifier SPELL_CAST_TELEPORT_BORKA
Wpisy,które dodałem:
1)Constants(w folderze _Work\data\Scripts\Content\_intern)
const int SPL_Reserved_95 = 95;
const int SPL_Reserved_96 = 96;
const int SPL_Reserved_97 = 97;
const int SPL_Reserved_98 = 98;
const int SPL_Reserved_99 = 99;
const int SPL_Teleport_Borka = 100;
const int MAX_SPELL = 101; // 59 (Gothic), 68 (Gothic2), 100 (G2Addon)
Mój wpis to z nazwą Borka.
Dalszy wpis:
// ...
"Light", // 90 SPL_Reserved_90
"Light", // 91 SPL_Reserved_91
"Light", // 92 SPL_Reserved_92
"Light", // 93 SPL_Reserved_93
"Light", // 94 SPL_Reserved_94
"Light", // 95 SPL_Reserved_95
"Light", // 96 SPL_Reserved_96
"Light", // 97 SPL_Reserved_97
"Light", // 98 SPL_Reserved_98
"Light", // 99 SPL_Reserved_99
"Teleport" // 100 SPL_Teleport_Borka
};
3 część:
// ...
"XXX", // 90 SPL_Reserved_90
"XXX", // 91 SPL_Reserved_91
"XXX", // 92 SPL_Reserved_92
"XXX", // 93 SPL_Reserved_93
"XXX", // 94 SPL_Reserved_94
"XXX", // 95 SPL_Reserved_95
"XXX", // 96 SPL_Reserved_96
"XXX", // 97 SPL_Reserved_97
"XXX", // 98 SPL_Reserved_98
"XXX", // 99 SPL_Reserved_99
"HEA" // 100 SPL_Teleport_Borka
};
Czyli ogółem dodane 3 linijki w Constans.Teraz następny plik.
2)Spell_ProcessMana(_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic)
//Teleport-Runen
if (activeSpell == SPL_TeleportTaverne ) { return Spell_Logic_TeleportTaverne (manaInvested); };
if (activeSpell == SPL_Teleport_Borka ) { return Spell_Logic_Teleport_Borka (manaInvested); };
Trzeci plik.
3)Spell_Teleport_Alle(_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spells)
// ------ Czerwona latarnia ------
func int Spell_Logic_Teleport_Borka (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Teleport)
{
return SPL_SENDCAST;
};
return SPL_NEXTLEVEL;
};
func void Spell_Cast_Teleport_Borka ()
{
B_PrintTeleportTooFarAway (NEWWORLD_ZEN);
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Teleport;
};
AI_Teleport (self, "NW_TAVERNE_05");
AI_PlayAni (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );
};
Teraz 4 plik.
4)Text(_Work\data\Scripts\Content\Story)
const string TXT_SPELLS[MAX_SPELL] =
// ...
"TXT_SPL_RESERVED_98", // 98 SPL_Reserved_98
"TXT_SPL_RESERVED_99", // 99 SPL_Reserved_99
"Do Czerwonej Latarni" // 100 SPL_Teleport_Borka
};
// ...
const string NAME_SPL_Reserved_98 = "NAME_SPL_RESERVED_98";
const string NAME_SPL_Reserved_99 = "NAME_SPL_RESERVED_99";
const string NAME_SPL_Teleport_Borka = "Do Czerwonej Latarni";
Trochę się rozpisałem,ale mam nadzieję,że da radę coś odczytać.
EDIT:Dobra nie było tego posta.Po prostu funkcję teleportu dałem zamiast przed,to po funkcji odpowiedzialnej za rzucanie czarów.Temat do zamknięcia.