Expected { line 372 2997 7

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 10.03.2011 roku

Wyświetleń 2997

Odpowiedzi 7

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
To ja.Postanowiłem zrobić sobie runę teleportacyjną,ale podczas kompilowania wyskakuje błąd taki jak w temacie.Skrypty runy:
1)Spell_ProcessMana
if (activeSpell == SPL_Teleport_Borka ) { return  Spell_Logic_Teleport_Borka (manaInvested); };
2)Teleport_Alle(tutaj jest błąd)
// ------ Czerwona Latarnia ------
func int Spell_Logic_Teleport_Borka (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Teleport)
{
return SPL_SENDCAST;
};

return SPL_NEXTLEVEL;
};

func void Spell_Cast_Teleport_Borka ()
{
B_PrintTeleportTooFarAway (NEWWORLD_ZEN);

if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Teleport;
};

AI_Teleport (self, "NW_TAVERNE_05");
AI_PlayAni (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );
};
I nad tym wpis przed
Cytuj
//   if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_Teleport_3         )   {   Spell_Cast_XXX               (); };
       if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_Teleport_Borka              )       {       Spell_Cast_Teleport_Borka              (); };
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Expected { line 372
#1 2011-03-10, 12:00(Ostatnia zmiana: 2011-03-10, 12:01)
skoro expected { line 372 , to wstaw w tą linijkę taki nawias { , nie wiem która to linijka u Ciebie

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Odświeżam.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
ten błąd oznacza że w 372 linijce brakuje "{"
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No to akurat wiem.Nawet jeśli wstawię to przed linijką 372(czyli do linijki 371),do linijki 372 lub po tej linijce(czyli 373)to dalej wyskakuje ten błąd,że tego brakuje....
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Odświeżam.Teraz wyskakuje mi błąd
Cytuj
unknown identifier SPELL_CAST_TELEPORT_BORKA
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zadeklaruj tą zmienną.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Expected { line 372
#7 2011-03-16, 17:43(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 17:52)
Znowu wyskakuje ten błąd
Cytuj
unknown identifier SPELL_CAST_TELEPORT_BORKA
Wpisy,które dodałem:
1)Constants(w folderze _Work\data\Scripts\Content\_intern)
const int SPL_Reserved_95 = 95;
const int SPL_Reserved_96 = 96;
const int SPL_Reserved_97 = 97;
const int SPL_Reserved_98 = 98;
const int SPL_Reserved_99 = 99;
const int SPL_Teleport_Borka                   = 100;
const int MAX_SPELL = 101;   // 59 (Gothic), 68 (Gothic2), 100 (G2Addon)
Mój wpis to z nazwą Borka.
Dalszy wpis:
// ...
"Light", // 90 SPL_Reserved_90
"Light", // 91 SPL_Reserved_91
"Light", // 92 SPL_Reserved_92
"Light", // 93 SPL_Reserved_93
"Light", // 94 SPL_Reserved_94
"Light", // 95 SPL_Reserved_95
"Light", // 96 SPL_Reserved_96
"Light", // 97 SPL_Reserved_97
"Light", // 98 SPL_Reserved_98
"Light", // 99 SPL_Reserved_99
        "Teleport"                             // 100 SPL_Teleport_Borka
};
3 część:
// ...
"XXX",   // 90 SPL_Reserved_90
"XXX",   // 91 SPL_Reserved_91
"XXX",   // 92 SPL_Reserved_92
"XXX",   // 93 SPL_Reserved_93
"XXX",   // 94 SPL_Reserved_94
"XXX",   // 95 SPL_Reserved_95
"XXX",   // 96 SPL_Reserved_96
"XXX", // 97 SPL_Reserved_97
"XXX", // 98 SPL_Reserved_98
"XXX", // 99 SPL_Reserved_99
        "HEA"                                  // 100  SPL_Teleport_Borka
};
Czyli ogółem dodane 3 linijki w Constans.Teraz następny plik.

2)Spell_ProcessMana(_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic)
//Teleport-Runen
if (activeSpell == SPL_TeleportTaverne ) { return  Spell_Logic_TeleportTaverne (manaInvested); };
if (activeSpell == SPL_Teleport_Borka ) { return  Spell_Logic_Teleport_Borka (manaInvested); };
Trzeci plik.

3)Spell_Teleport_Alle(_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spells)
// ------ Czerwona latarnia ------
func int Spell_Logic_Teleport_Borka (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Teleport)
{
return SPL_SENDCAST;
};

return SPL_NEXTLEVEL;
};

func void Spell_Cast_Teleport_Borka ()
{
B_PrintTeleportTooFarAway (NEWWORLD_ZEN);

if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Teleport;
};

AI_Teleport (self, "NW_TAVERNE_05");
AI_PlayAni (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );
};
Teraz 4 plik.

4)Text(_Work\data\Scripts\Content\Story)
const string TXT_SPELLS[MAX_SPELL] =
// ...
"TXT_SPL_RESERVED_98", // 98 SPL_Reserved_98
"TXT_SPL_RESERVED_99", // 99 SPL_Reserved_99
        "Do Czerwonej Latarni"          // 100  SPL_Teleport_Borka
};

// ...
const string NAME_SPL_Reserved_98 = "NAME_SPL_RESERVED_98";
const string NAME_SPL_Reserved_99 = "NAME_SPL_RESERVED_99";
const string NAME_SPL_Teleport_Borka           =  "Do Czerwonej Latarni";
Trochę się rozpisałem,ale mam nadzieję,że da radę coś odczytać.
EDIT:Dobra nie było tego posta.Po prostu funkcję teleportu dałem zamiast przed,to po funkcji odpowiedzialnej za rzucanie czarów.Temat do zamknięcia.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry