Eliksir zwiększający dwa atrybuty 2432 2

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 27.02.2011 roku

Wyświetleń 2432

Odpowiedzi 2

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Ostatnio moduje sobie G2NK, no i zrobiłem questa z eliksirem. Otóż z questem nie ma problemu, jest z eliksirem.
Próbowałem połączyć bonus eliksiru zręczności i eliksiru siły. W opisie wyświetla oba. Powinno działać. Ale gdy wypijam eliksir pojawia się "Siła +3", i rzeczywiście dodaje siłę, ale co ze zręcznością?

Proszę o pomoc, tu kod eliksiru:
INSTANCE ItPo_Wywar(C_Item)
{
name = NAME_Trank;

mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;

value = 0;

visual = "ItPo_Perm_STR.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_Perm_STR;
scemeName = "POTIONFAST";

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

description = "Wywar Silvana";

TEXT[1] = NAME_Bonus_Str;
COUNT[1] = STR_Elixier;
TEXT[2] = NAME_Bonus_Dex;
COUNT[2] = DEX_Elixier;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = Value_WywarElixier;
};

FUNC VOID UseItPo_Wywar()
{
B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH, 3);
B_RaiseAttribute (self, ATR_DEXTERITY, 3);
};
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zmień to:
on_state[0]             =       UseItPo_Perm_STR;
na to:
on_state[0]             =       UseItPo_Wywar;
Powinno zadziałać,bo z tego co ty masz,to używa tylko "opcji"napoju siły.Sprawdź i napisz,czy działa.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Działa, stokrotne dzięki. Można zamknąć.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry