Jak zapisać warunek jeśli...? 2384 2

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 16.02.2011 roku

Wyświetleń 2384

Odpowiedzi 2

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Jak mam zapisać warunek ktory ma robic cos takiego :
jesli z danym npc nie rozmawialismy to funkcja dialogowa u innego npc bedzie dostepna. (a jezeli pogadamy z 1 npc to u tego drugiego ta opcja dialogowa zniknie ) :)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zapewne znasz taki skrypt
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_DIEGO_Hello))oznacza on
IF - jezeli
Npc_KnowsInfo - zna dialog
hero - nasza postać
DIA_DIEGO_Hello - tu dialog który mamy znać
i teraz wystarczy jeden magiczny znak :D
! if (!Npc_KnowsInfo (hero,DIA_DIEGO_Hello))teraz oznacza to
IF - jezeli
! Npc_KnowsInfo - NIE zna dialogu
hero - nasza postać
DIA_DIEGO_Hello - tu dialog którego NIE mozemy znać

mam nadzieje ze zrozumiale napisane :D

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
zapewne znasz taki skrypt
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_DIEGO_Hello))oznacza on
IF - jezeli
Npc_KnowsInfo - zna dialog
hero - nasza postać
DIA_DIEGO_Hello - tu dialog który mamy znać
i teraz wystarczy jeden magiczny znak :D
! if (!Npc_KnowsInfo (hero,DIA_DIEGO_Hello))teraz oznacza to
IF - jezeli
! Npc_KnowsInfo - NIE zna dialogu
hero - nasza postać
DIA_DIEGO_Hello - tu dialog którego NIE mozemy znać

mam nadzieje ze zrozumiale napisane :D
dobra rozumiem :D  TEMAT DO ZAMKNIĘCIA :D  :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry