[G1] Historia Bariery v2.0 100954 89

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 16.01.2011 roku

Wyświetleń 100954

Odpowiedzi 89

Entist

Entist

Użytkownicy
posty17
Propsy4
  • Użytkownicy


Minusy:

  • Trzeba użyć kodów  :naughty:  






                                                                         
WrzodX
Jak sie jest pro gamer(w moim przypadku xD) nie trzeba używać
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

[G1] Historia Bariery v2.0
#41 2011-05-18, 08:29(Ostatnia zmiana: 2011-05-18, 12:34)
                        Pragasek mam pytanie xD Czy ty nie masz aby pod inną nazwą profilu na Gothicsite?:D  Bo kiedyś planowałem bardzo podobną fabułę z jednym gościem właśnie z GS ale jakoś nie wyszło ;/ No ale mod jest fajny :D  Podoba mi się. No i jestem pod wrażeniem co do projektu:)



A i zapomniałem powiedzieć linki już nie na chodzie do moda. Daj nowe bo inni nie pograją ;)
 

Tumil

Tumil

Użytkownicy
posty44
Propsy13
  • Użytkownicy
Cytuj
A i zapomniałem powiedzieć linki już nie na chodzie do moda. Daj nowe bo inni nie pograją ;)

Przejrzyj temat. Linki są zaktualizowane przez innych użytkowników.
 

Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
O dziwo często przeglądam themoddres, a dopiero teraz zauważyłem ten mod :)
Nie będę go jeszcze oceniał, ponieważ mam problem, przy końcówce.

Otóż po rozmowie z Cor Kalomem przed mostem nie mogę włączyć ekwipunku, schować broni, oraz nie widze nazw np. skrzyń.
Bez tego raczej nie przejdę świątyni Śniącego :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Przejdziesz, to nie jest błąd. Gdy wejdziesz do świątyni sniacego wszystko wróci do normalności. A czemu tak sie dzieje? Bo masz gildię ork... troche domyślności, ludzie, błagam :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Po wejściu do świątyni dalej mam gildię ork.
Dochodzę do szkieletów i kiedy zaczynam z nimi walczyć Cor Kalom mnie atakuje.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

[G1] Historia Bariery v2.0
#46 2011-07-04, 19:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 20:00)
To jeden z bugów soczystych tego moda jest ... nie reaguj na to, najlepiej upie*dol gnojka. Chyba, że chcesz się bawić w "pierdoły", to możesz zmienić tempatitude i permatitude (chyba tak to się nazywa) na friendly, corkalomowi. I o ile mi wiadomo, szkielety TEŻ nie powinny cię atakować. Tak więc pozostaje jedynie zmiana temp i perm, a w świątyni śniącego, czy może raczej PRZED ,ponowna na wyjściowy.


Edit: Poza tym, Kalom to stara pierdoła jest, niewiele lepsza od bala lukiera :lol:  z orkowego cmentarzyska. Więc łatwiej przyjdzie ci uje*anie go przy samej kiecce.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Czy jak go zabiję, to będę mógł bez problemu skończyć tego moda?
No i co z tym bugiem z chowaniem miecza i używaniem mikstur.
Zmieniłem sobie gildię z ork spowrotem na kopacz i dalej to samo :/
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bedzie problem, bo trzeba na koncu pogadać z Calomem.

Hmm.. ciekawy bug, ja go nie mialem. Po wejsciu do swiatyni i mi i Calomowi jesli pamietam gildia zmieniala sie na brak..
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy
Dobra tego Saturasa już znalazłem hehe... doszłem z Cor kalomem do Świątyni Śniącego i mam taki problem/bug : jak dochodzę do miejsca w którym jest Śniący to pokazuje mi (tak jak w normalnej jedynce) kamera tego Śniącego i nowicjuszy a po tym "filmiku" jak się kończy to znów steruje Waynem ale nie ma już Kaloma nigdzie...

Wróciłem się na początek świątyni i Kalom tam był, wziąłem go nazot do Śniącego i poszedł ze mną już do końca ale nic do mnie nie mówi czy to koniec moda?
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie. Aby poprawnie przejść moda w świątyni wraz z Kalomem trzeba udać się do komnaty ze Śniącym i gdy staniez na przeciwko niego trzeba zagadać do Kaloma i zacznie się dialog i potem (nie spoileruje bo to dość ciekawe zdarzenie) a następnie trzeba wrócić do obozu.

I tyle.

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy
Nie. Aby poprawnie przejść moda w świątyni wraz z Kalomem trzeba udać się do komnaty ze Śniącym i gdy staniez na przeciwko niego trzeba zagadać do Kaloma i zacznie się dialog i potem (nie spoileruje bo to dość ciekawe zdarzenie) a następnie trzeba wrócić do obozu.

I tyle.

Tak tylko jak do niego zagadać skoro nie mogę schować broni bo mam tą zjebaną gildie ORK
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

[G1] Historia Bariery v2.0
#52 2011-08-01, 12:32(Ostatnia zmiana: 2011-08-01, 12:34)
Tak tylko jak do niego zagadać skoro nie mogę schować broni bo mam tą zjebaną gildie ORK

Hero:
B, Marvin, B
F2 ,Set Guild gil_nameguild, Set TrueGuild gil_nameguild1

Po takiej "operacji":
(celownik skierowany na Cor Calom#msg1000807a):
set permatitude neutral/friendly (byle by nie hostile czy tam angry)
set tempatitude neutral/friendly ( -||- )

Pozdrawiam - skuteczność gwarantowana w 100% :ok: .


I jeszcze jedno - jeśli chcesz od razu dezaktywować marvina bez wyłączania gothica i ponownego włączania - b, 42, b.


Edit : Autor też mógłby ruszyć dupsko i czym prędzej wydać tego pierdzielonego patcha naprawiającego tą drabinę i tą świątynię śniącego :ayfkm: .
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jako iż macie gildie ork nic nie powinno was atakować w świątyni więc nie wyciągajcie broni. Tylko idźcie z Kalomem
do komnaty Śniącego i zagadajcie do niego.

PS Naprawiłem linki w pierwszym poście...

P.S 2 Czy ktoś go już przeszedł? Chciałbym się dowiedzieć czy podoba się zakończenie :P

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zapomniales ze pełzacze i szkielety reagują nawet na gildie ork :ok:
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
(...)macie gildie ork nic nie powinno was atakować w świątyni(...)



1. Szkielety w G1 atakują tak czy siak każdą gildię oprócz nieumarłych (szkielet,zombie, szkielet mag no).
2. Pomimo powyższego - jeśli szkielety nas nie zaatakują to Kalom na nich wyciąga miecz, a po ich ubiciu przerzuca się na nas).


Podsumowanie - :lol: :ok:  ... :lol2:
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy


W tej szacie te postacie wyglądają jak leprechauny.  :lol2:  


Spoiler

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
no to sprawdzcie jaki kod ma kalom, ignorujcie go i idzcie do śniącego i go przywołajcie jak tak się wam dzieje.

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

[G1] Historia Bariery v2.0
#58 2011-11-25, 12:11(Ostatnia zmiana: 2011-11-25, 12:13)
No więc co do moda to może zacznę od napotkanych błędów i tego co mi nie pasuje(ale to moje zdanie, więc nie bierz tego tak dosłownie).
- Ta pierwsza rozmowa z Thorusem omg... niepotrzebnie włączałeś ten tekst z Gothic i Arcanią nie pasuje to pod klimat.
-Przy obozie Uciekinierów gdy wykonuje się te zadania by można było się dostać i dostaje się prawo wejścia to przy wejściu ten gostek po prawej wyskakuje na mnie z tekstem ALARM i mnie zabija?
- Nie każdy chodzi tą samą drogą do Nowego obozu i nie każdy może spotkać ten telewizor Phillipsa :D  musiałem się wracać drugą drogą by go odnaleźć, ale po tym jak poczytałem komentarze widzę iż nie tylko ja z tym miałem problem:)
- No i inne błędy wymienione wyżej.

A plusy:
-Ciekawa fabuła.
- nowy obóz
- No i zaciekawienie na pierwszy rzut oka:)

Nie będę dawał  oceny typu 7/10 bo każdy mod ma swoje dobre i złe strony i jeden lubi go bardziej, a drugi mniej ;]
 

David

David

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem z pierwszą misją od Thorusa. No pogadałem z nim, coś wspomniał o dostarczeniu 100 bryłek rudy do Magów Wody? No i tu jest problem. Po rozmowie z nim nie ma żadnego wpisu w dzienniku, ba poszedłem do magów wody i rozmawiałem z tym magiem co jest w obozie na środku i z saturasem (użyłem kody aby się do niego dostać) i nic. Jak może ktoś to proszę o pomoc bo nie wiem jak przejść a mod całkiem fajnie się zapowiada.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry