Gothic: Historia Bariery
------------------------------------------------------------------
Na reszcie nadszedł ten czas. Nadszedł moment na który czekało wiele użytkowników tego forum.
Modyfikacja Gothic: Historia Bariery.
Przede wszystkim na wstępie chciałbym podziękować użytkownikowi Avallach, za dużą pomoc, przy modyfikacji.
Również chciałbym podziękować GoraN'owi za pomoc w Grafice 2D, oraz również chciałbym podziękować wszystkim
użytkownikom którzy odpowiadali na moje pytania dotyczące skryptów/błędów.
To pogadaliśmy se, a teraz czas na informacje o modzie.
------------------------------------------------------------------
Fabuła:
-
Czasy rozpoczęcia tworzenia bariery... Król w swej mocy podjął ostateczne kroki. Wielu ludzi w Khorinis
buntowało się i nie chciało pracować w kopalniach rudy. Król podjął decyzję mimo przestróg trzynastu magów,
aby stworzyć magiczną bariere nad kopalniami rudy Khorinis. Magowie, musieli wykonać to co Król im kazał.
Pewnego spokojnego dnia, trzynaście magów obrkążyło Górniczą Doline i wydobyli zaklęcie stworzenia Bariery.
Jednak wszystko było pewne, bariera wymkneła sie z pod kontroli i zamiast zająć małego obszaru z kopalniami
zajęła ona Całą Górniczą Doline. Od tamtej pory nikt nie miał czasu na rozwikłanie tej zagadki.
Pewnego dnia, grupa kilku skazańców została wrzucona zza barierę. Trzymając się razem odkryli pewną świątynie
która była wypełniona magią. Magia ta obdarzyła skazańców Mocą i od tamtej pory stali się oni potężnymi magami.
Rozbili obóz w okół świątyni i rekrutowali ludzi na ich ochronę. Podjeli oni decyzję nad rozpoczęciem badania tajemnicy powiększenia się Bariery.
W końcu pewnego burzystego dnia do Kolonii karnej wrzucono kolejnego skazańca imieniem Wayne. Niestety złapali go strażnicy starego obozu i od razu zmusili
do pracy w kopalni. Pracował tydzień, dopuki szef kopalni nie wyznaczył go do odniesienia wydobytego urobku
do Starego Obozu, Wayne z myślą o ucieczce wyruszył do Starego Obozu. Stojąc u boku potężnego Strażnika
rozmyślał czy to w ogóle ma sens.-----------------------------------------------------------------
I w tym momencie zaczyna się nasza gra.
Teraz popatrzmy co modyfikacja dodaje :
- Nowy Obóz
- Nową gildie Uciekinierów.
- Wiele nowych przedmiotów.
- Ponad 40 nowych NPC.
- 14 zadań głównych.
- 20 zadań pobocznych.
- Pare małych smaczków.
- Pare ciekawych tesktów.
- Ciężki Język (Nie za często ale zdarza się ;d )
- Nową ciekawą fabułę, powiązaną do tej z sagi Gothic.
- Ponad 3 Godziny dobrej zabawy.
- Dosyć trudna rozgrywka (A szczególnie pod koniec)
- Poziom trudności moda jest wysoki!
- Dwa nowe filmiki, Extro i filmik podczasz gry.
- Edytowany świat.
- Nowy StartScreen.
- Pare nowych textur.
- Jedno ciekawe zakończenie.
- Rozgrywka dzieje sie w tym samym czasie gdy beziemienny rozpoczyna swą przygode.
- Mod wprowadza również inną krótką fabułe poboczną, o tym dowiecie się grając.
- I inne (ZAGRAJ)
------------------------------------------------------------
W modzie znajdziecie jeden błąd z drabiną w obozie, po prostu nie można na nią wejść, aby wejść na góre
użyjcie F8 by się tam wbić.
No i co jeszcze? Chcę kontynuować tego moda w Gothic 2 Noc Kruka, lecz na razie robię se przerwe.
Chcę trochę odpocząć a potem zaczynam dalszy projekt.
Możliwe, że stworze jakieś patche dodające nowe tekstury pancerzy, nowe zadania, itd.
------------------------------------------------------------
A teraz czas na jakieś screeny...
Screeny z Obozu Uciekinierów:
Inne :
A reszta jak zagracie.
---------------------------------------------------------
W razie jakiś problemów proszę pisać w tym temacie. Oraz na moje GG 12666813, lub i PW.
Za jakiś czas zacznę robić Solucje do moda, ale na razie pomęczcie się sami :D
-------------------
Download -
https://mega.nz/file/Bgh1kBTK#qtHc_MOFxZPFgB-W3rhNMAG31qdvZXZFpJrJVdsmCOw--------------------
No to tyle, mam nadzieję, że się spodoba i życzę wam miłych godzin grania.
Pozdrawiam
Pragasek