NPC stoi w miejscu i nic nie robi 3347 6

O temacie

Autor keskiful

Zaczęty 15.01.2011 roku

Wyświetleń 3347

Odpowiedzi 6

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
No wkońcu zadziałał 2 NPC ale dalej są w nim jakieś błędy to tak:

1. nie idzie do swojego określonego waypointu
2. nie da się z nim pogadać
3. Zamiast Endrej ma na imię Lee

Tutaj daje skrypty:

Cytuj
instance SLD_43210_Endrej (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
    name         = "Endrej";
    guild         = GIL_OUT;
    id             = 43210;
    voice         = 5;
    flags       = 0;                                                                    //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
    npctype        = NPCTYPE_MAIN;
   
    // ------ Attribute ------
    B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                                                    //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
       
    // ------ Kampf-Taktik ------
    fight_tactic        = FAI_HUMAN_COWARD;    // MASTER / STRONG / COWARD
   
    // ------ Equippte Waffen ------                                                                    //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
    EquipItem            (self, ItMw_1h_SLD_Axe);
   
    // ------ Inventory ------
    B_CreateAmbientInv     (self);
       
    // ------ visuals ------                                                                            //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_P_NormalBart01, BodyTex_P, ITAR_SLD_L);        
    Mdl_SetModelFatness    (self, 3);
    Mdl_ApplyOverlayMds    (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

    // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
    B_GiveNpcTalents (self);
   
    // ------ Kampf-Talente ------                                                                        //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
    B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
   
    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine         = Rtn_Start_43210;
};

FUNC VOID Rtn_Start_43210 ()
{    
    TA_Stand_Eating        (08,00,22,00,"NW_FARM1_MILL_02");
    TA_Stand_ArmsCrossed            (22,00,08,00,"NW_FARM1_MILL_02");
};



A tu dialogowy
Cytuj
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_43210_Endrej_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = SLD_43210_Endrej;
nr          = 999;
condition   = DIA_SLD_43210_Endrej_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_43210_Endrej_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_43210_Endrej_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_43210_Endrej_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_43210_Endrej_siema   (C_INFO)
{
npc         = SLD_43210_Endrej;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_43210_Endrej_siema_Condition;
information = DIA_SLD_43210_Endrej_siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_43210_Endrej_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_43210_Endrej_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_43210_Endrej_Hello_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_43210_Endrej_Hello_66_01"); //Przybywam zza kontynentu. Tam właśnie schronił się mój lud.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_43210_Endrej_Hello_66_02"); //Gdy przybyłem na Khorinis zarobić na chleb zatrudniłem się tutaj na farmie lecz dostaje niestosowne zadania.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_43210_Endrej_Hello_66_03"); //Mam zabijać zwierzęta i zbierać ich skóry.


 
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_43210_Endrej;
nr          = 4;
condition   = DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Zabijać zwierzęta?";
};

FUNC INT DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_SLD_43210_Endrej_Siema))
{
     return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_15_00"); //Masz zabijać te owce?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_66_01"); //Tak i jakbyś mógł mnie wyręczyć i przyniósł byś mi 3 owcze skóry byłbym Ci bardzo wdzięczny.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_43210_Endrej_Zadanie_15_02"); //Dobrze, przyniosę Ci skóry.

       Log_CreateTopic (TOPIC_skora, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_skora, LOG_RUNNING);
       B_LogEntry (TOPIC_skora,"Endrej potrzebuje skóry");
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_43210_Endrej_skóry   (C_INFO)
{
npc         = SLD_43210_Endrej;
nr          = 4;
condition   = DIA_SLD_43210_Endrej_skóry_Condition;
information = DIA_SLD_43210_Endrej_skóry_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Oto twoje skóry.";
};

FUNC INT DIA_SLD_43210_Endrej_skóry_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_SLD_43210_Endrej_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, ITAT_SHEEPFUR) >= 3)
{
     return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_43210_Endrej_skóry_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_43210_Endrej_skóry_15_00"); //Oto skóry, o które prosiłeś
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_43210_Endrej_skóry_66_01"); //Dziękuje ratujesz mi życie ! Weź w nagrodę ten pancerz, nosiłem go na wyspach ale teraz dostałem ubranie robocze więc już go nie potrzebuje.


       B_giveinvitems (other, self, ITAT_SHEEPFUR, 3);
       CreateInvitems (self, ITAR_LEATHER_L, 1);
       B_giveinvitems (self, other, ITAR_LEATHER_L, 1);
       B_LogEntry (TOPIC_skora,"Dałem Endrejowi skóry.");
       Log_SetTopicStatus (TOPIC_skora, LOG_SUCCESS);
};


NAGRADZAM PROPSEM !
 

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: keskiful link=topic=12965.msg130687#msg130687#msg130687#msg130687 date=1295050411
instance SLD_43210_Endrej (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Endrej";
guild = GIL_OUT; // tu jest błąd bo albo SLD albo coś innego
id = 43210;
voice = 5;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD; // MASTER / STRONG / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_SLD_Axe);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_P_NormalBart01, BodyTex_P, ITAR_SLD_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 3);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_43210;
};

FUNC VOID Rtn_Start_43210 ()
{
TA_Stand_Eating (08,00,22,00,"NW_FARM1_MILL_02");
TA_Stand_ArmsCrossed (22,00,08,00,"NW_FARM1_MILL_02");
};


a rutyna jest napisana dobrze powinien iść jeśli nie idzie to zrób w spacerze waypointa i wstaw do Startup.d i wtedy normalnie tam gdzie chcesz stanie czy coś
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
no niech zgadnę, robiłeś postać na podstawie skrypty Lee i coś się sknociło...mogę się mylić :lol2:

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytat: Pawciow link=topic=12965.msg130690#msg130690#msg130690#msg130690 date=1295052880
no niech zgadnę, robiłeś postać na podstawie skrypty Lee i coś się sknociło...mogę się mylić :lol2:

Nie ja robiłem na podstawie skryptu Balthasara
 

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
aha to już wiem dlaczego nic niewidać właśnie przez gildie OUT bo to jest gildia farmera a nie najemnika jak robisz postać to rób z ferrosa
 

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytat: Pawexball link=topic=12965.msg130701#msg130701#msg130701#msg130701 date=1295083747
aha to już wiem dlaczego nic niewidać właśnie przez gildie OUT bo to jest gildia farmera a nie najemnika jak robisz postać to rób z ferrosa
Ja chciałem właśnie farmera :facepalm:
 

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: keskiful link=topic=12965.msg130705#msg130705#msg130705#msg130705 date=1295085431
Ja chciałem właśnie farmera :facepalm:

ja p$$$$$$$  :facepalm:  zaraz ci zrobie koksa

EDIT:


instance BAU_10000_Endrzej (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Endrzej";
   guild       = GIL_OUT;
   id          = 10000;
   voice       = 5;
   flags       = 0;                                                   //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_COWARD;   // MASTER / STRONG / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_1h_Bau_Axe);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_P_NormalBart01, BodyTex_P, ITAR_Bau_L);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
   
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_10000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_10000 ()
{   
   TA_Stand_Eating      (08,00,22,00,"NW_FARM1_MILL_02");
        TA_Stand_ArmsCrossed    (22,00,08,00,"NW_FARM1_MILL_02");
};

już działać powinno jak chcesz pozmieniaj według swoich upodobań
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry