Błąd w waypoincie 2773 4

O temacie

Autor keskiful

Zaczęty 14.01.2011 roku

Wyświetleń 2773

Odpowiedzi 4

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Reprasuje skrypty i taki błąd mi wyskakuje:

U:PAR: CONTENT\STORY\NPC\SLD_43210_ENDREJ.D: Unknown identifier NW_FARM1_MILL_02
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Błąd w waypoincie
#1 2011-01-14, 23:07(Ostatnia zmiana: 2011-01-14, 23:08)
może byś tak się szanownie wysilił i pokazał skrypt? użytkownicy tM nie są jasnowidzami.

CONTENT\STORY\NPC\SLD_43210_ENDREJ.D
ten skrypt. postaci.
 

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Sorry
Cytuj
instance SLD_43210_Endrej (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
    name         = "Endrej";
    guild         = GIL_OUT;
    id             = 43210;
    voice         = 5;
    flags       = 0;                                                                    //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
    npctype        = NPCTYPE_MAIN;
   
    // ------ Attribute ------
    B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                                                    //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
       
    // ------ Kampf-Taktik ------
    fight_tactic        = FAI_HUMAN_COWARD;    // MASTER / STRONG / COWARD
   
    // ------ Equippte Waffen ------                                                                    //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
    EquipItem            (self, ItMw_1h_SLD_Axe);
   
    // ------ Inventory ------
    B_CreateAmbientInv     (self);
       
    // ------ visuals ------                                                                            //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_P_NormalBart01, BodyTex_P, ITAR_SLD_L);        
    Mdl_SetModelFatness    (self, 3);
    Mdl_ApplyOverlayMds    (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

    // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
    B_GiveNpcTalents (self);
   
    // ------ Kampf-Talente ------                                                                        //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
    B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
   
    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine         = NW_FARM1_MILL_02;
};

FUNC VOID Rtn_Start_43210 ()
{    
    TA_Stand_Eating        (08,00,22,00,"NW_FARM1_MILL_02");
    TA_Stand_ArmsCrossed            (22,00,08,00,"NW_FARM1_MILL_02");
};


 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
jak wół!
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = NW_FARM1_MILL_02;
};

z jakiej paki to dałeś? :lol2:  ; powinno być:
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_43210;
};


keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia .
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry