Yo. Mam problem. Otóż stworzyłem taki dialog:
//========================================
//-----------------> ReadytoSecondQuest
//========================================
INSTANCE DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest (C_INFO)
{
npc = NON_20024_Ferpas;
nr = 1;
condition = DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_Condition;
information = DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jestem gotów do drugiego zadania!";
};
FUNC INT DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ferpas_FirstQuest))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_15_01"); //Jestem gotów do drugiego zadania!
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_03_02"); //Zobaczmy...
if (MIS_NewMembers == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_03_03"); //No dobrzę jesteś już gotów!
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_03_04"); //Przyjdź gdy będziesz chciał poznać swoje kolejne zadanie!
Info_ClearChoices (DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest);
}
else if (MIS_NewMembers == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_03_05"); //Jeszcze nie jesteś gotów. Nadal nie przyprowadziłeś trzech nowych członków!
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest_03_06"); //Wróć gdy ci się to uda!
};
};
I problem w tym, że gdy mamy LOG_SUCCESS to chciałbym by opcja znikła. Użyłem tego - Info_ClearChoices (DIA_Ferpas_ReadytoSecondQuest); ale to nic nie dało. Po wykonaniu questa nadal mamy ten sam dialog.
Proszę o pomoc.