[G2:NK]Kamienna tekstura zbroi 6445 20

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 31.12.2010 roku

Wyświetleń 6445

Odpowiedzi 20

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

[G2:NK]Kamienna tekstura zbroi
2010-12-31, 12:50(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 12:53)
Ulepszona
Zwykła(bez dodanego efektu przeze mnie)
Mam taki problem,że postanowiłem przerzucić sobie 2 zbroje z gothic I do G2:NK.Skorzystałem ze skryptów dodanych w modzie MT i problem jest taki,że po zrobieniu skrypty(skopiowaniu)w grze mam kamienną teksturę zbroi(jak widać na załączonym obrazku).Da radę to jakoś naprawić?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie wrzuciles tekstur :facepalm: . Nauczcie sie wkoncu uzywac opcji szukaj, nie chce mi sie liczyc ile bylo takich tematow o tym samym.
Za kazdy temat, ktory znajde, a bedzie identyczny do poprzedniego, bede warnowal.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

[G2:NK]Kamienna tekstura zbroi
#2 2010-12-31, 14:10(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 14:11)
Wpisałem w wyszukiwarkę kamienna tekstura i nic nie było-.-
Edit:A jakie tekstury wg mam wrzucić i skąd?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ech, wrzuć teksturkę .tga do folderu Textures a z folderu _compiled wywal istniejącą skompilowaną teksturę o tej samej nazwie, odpal nową grę i będziesz miał teksturę.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

[G2:NK]Kamienna tekstura zbroi
#4 2010-12-31, 14:32(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 14:36)
Problem w tym,że w Textures\_compiled nie mam pliku hum_magie(odpowiedzialny jest chyba za teksturę pancerza)
Edit:W gomanie znalazłem teksturę magicznej zbroi w formacie TEX.Co mam zrobić z nią??
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Export/ i wybierz .TGA.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
A plik HUM_MAGIE_ARMOR_V0-C.tga wrzucić do D:\Gothic II\_Work\data\Textures\Items?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Items/Armor i skasuj -C.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
HUM_MAGIE_ARMOR_V0.tga w D:\Gothic II\_Work\data\Textures\Items\Armor (nie miałem folderu armor więc utworzyłem)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Pomyłka. Miało być NPC-s armor.


 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra przeniosłem.I co teraz?
Edit:A w skrypcie nic nie trzeba w razie czego zmienić?
// ****************************************
INSTANCE Ore_Armor_M (C_Item)
{
name = "Starożytna Zbroja Magiczna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE]                = 115;
protection [PROT_BLUNT]                 = 115;
protection [PROT_POINT]                 = 60;
protection [PROT_FIRE]                = 130;
protection [PROT_MAGIC]                 =       90;

value = 2500;

wear = WEAR_TORSO;
       
visual = "MAGIE.3DS";
visual_change        = "Hum_Magie_Armor.asc";
visual_skin        = 1;
material = MAT_LEATHER;
        cond_atr[2]                             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]                           =       125;

description = "Magicznie wykuta zbroja";
        TEXT[0]                                 = NAME_STR_needed;                            COUNT[0]        = cond_value[2];

        TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

[G2:NK]Kamienna tekstura zbroi
#11 2010-12-31, 15:04(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 15:04)
Dobra, w folderze anims, powinieneś mieć asc_body, jak nie masz to ściągnij. Wybierz zbroję np. Armor_Vlk_H i wyszukaj bitmap prez otwarcie pliku przez notatnik. Zmień w nim TYLKO I WYŁĄCZNIE pierwsze (wyszukane bitmap). Jak znajdziesz więcej to nie wpisuj na ich miejsce nazwy tekstury, bo inaczej będą dość ostre bugi w grze.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: maciejh link=topic=12646.msg127021#msg127021#msg127021#msg127021 date=1293804278
Dobra, w folderze anims, powinieneś mieć asc_body, jak nie masz to ściągnij. Wybierz zbroję np. Armor_Vlk_H i wyszukaj bitmap prez otwarcie pliku przez notatnik. Zmień w nim TYLKO I WYŁĄCZNIE pierwsze (wyszukane bitmap). Jak znajdziesz więcej to nie wpisuj na ich miejsce nazwy tekstury, bo inaczej będą dość ostre bugi w grze.
*MAP_NAME "Map #7"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1.000000
*BITMAP "Hum_Magie_Armor_V0.tga"
*MAP_TYPE Screen
*UVW_U_OFFSET 0.000000
*UVW_V_OFFSET 0.000000
*UVW_U_TILING 1.000000
*UVW_V_TILING 1.000000
*UVW_ANGLE 0.000000
*UVW_BLUR 1.000000
*UVW_BLUR_OFFSET 0.000000
*UVW_NOUSE_AMT 1.000000
*UVW_NOISE_SIZE 1.000000
*UVW_NOISE_LEVEL 1
*UVW_NOISE_PHASE 0.000000
*BITMAP_FILTER Pyramidal
Edit:O takie coś chodziło?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Tak. W tym bitmap "Hum_Magie_Armor_V0.tga" Tam wpisz nazwę swojej tekstury.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Tutaj nic nie zmieniałem,tylko wkleiłem kawałek skryptu po otwarciu pliku asc.I po uruchomieniu gry nie mam już kamiennego pancerza.I takie jedno pytanie-jakie pliki muszę wrzucić do paczki z modem poza gothic.dat i ou.bin,żeby osoby,które nie mają żadnych programów itp do gothica,mogły mieć normalnie takie tekstury jak ja mam teraz?
I ze wszystkimi zbrojami,które mają kamienny pancerz muszę robić tak samo?Aha i masz propsa za pomoc.Przynajmniej jedna osoba umie noobowi wytłumaczyć krok po kroku:)
Edit:A właśnie w skrypcie pancerza intryguje mnie jedna linijka:
visual_skin        = 1;We wszystkich pancerzach mam zmienić na 1 czy zostawić 0?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Zostaw jak jest. A co do paczki z modem to chyba nic nie trzeba dodawać.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Czyli tylko gothic,dat i ou.bin dodać.Wielkie dzięki za pomoc.Temat do zamknięcia.Aha i jeśli to by było możliwe to proszę o podpięcie tego tematu,bo skoro Wowoz mówi,że tego typu tematów jest bardzo dużo,to w tym znajdą odpowiedź.
Jeszcze raz dzięki za pomoc:)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

[G2:NK]Kamienna tekstura zbroi
#17 2010-12-31, 15:48(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 15:51)
Nie potrzebne jest przypięcie, bo to jest w turorialu. Sam kiedyś założyłem taki temat (Mój pierwszy :lol2: !)  http://themodders.org/index.php?/topic/377-tworzenie-pancerzy/
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Póki temat nie został zamknięty to jak się robi własny pancerz,by był w modzie?Czyli jakie pliki^^
Edit:Znaczy tylko gothic.dat i ou.bin wystarczą,by były działające zbroje w modzie u innych?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Mówiłem, zę raczej tak.

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry