O temacie
Autor Petitek
Zaczęty 27.12.2010 roku
Wyświetleń 5283
Odpowiedzi 15
Petitek
Sulejman
1.Tekstura musi mieć końcówkę nazwy _AX, gdzie w miejsce X wpisujesz klatkę animacji, wzoruj się na wodzie. Dźwięk osobno w Spacerze.2.Wstaw Mover#msg126054#msg126054#msg126054#msg126054 date=1293452152]1.Tekstura musi mieć końcówkę nazwy _AX, gdzie w miejsce X wpisujesz klatkę animacji, wzoruj się na wodzie. Dźwięk osobno w Spacerze.2.Wstaw Movera i trigger, który będzie go kontrolował.
Gamer
możesz troche jaśniej?
Możesz trochę poszukać i pogłówkować?
FraseR Gość
W czym masz szukać? W skryptach czy spacerze?
Chyba jasne, że w spacerze.
http://themodders.org/index.php?/topic/58-tworzenie-ruchomej-bramy-trigger-mover-i-switch/Tyle że dajesz innego voba.
Czytałem dobry tutek ale mi chodzi że ja ustane na coś i wtedy drzewo sie przewala
Nadal nie rozumiem. Chcesz, żeby po uruchomieniu dźwigni, drzewo przewracało się?
emace
Martinos Złote Wrota