Bitwa 6a: Fontanna 93237 267

O temacie

Autor KolegaZWojska

Zaczęty 27.11.2010 roku

Wyświetleń 93237

Odpowiedzi 267

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@ŻadnaGłupiaSpółgłoska

render ma być realtime'owy więc prawdopodobnie jedyną opcją, żeby takie coś zrobić byłoby zdobycie SDK od Cryengine'a 3 (podobno jakośtam można ściagnąć od niedawna, ale chyba trzeba się zarejestrować u nich) albo na UE3 wypalić te całe radiosity na lightmapę modelu, ale nie wiem, czy to już by się liczyło jako realtime.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
W przypadku 3ds maxa Radiosity wyświetla się w viewporcie, natomiast dwoma kliknięciami można je przemienić w Vertex Color, co przynajmniej przez część silników jest używane.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
hmm... Może jest to jakieś oszukane radiosity jak na Cry Engine 3 lub najnowszej wersji Frostbite'a. Bo prawdziwe radiosity oparte o raytracing chyba by tak łatwo w realtimie nie pociągneło :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 6a: Fontanna
#263 2011-05-09, 21:14(Ostatnia zmiana: 2011-05-09, 21:15)
Lol! Dzisiaj postanowiłem zapoznać się trochę bliżej z samym marmosetem, a przy okazji rozwikłać skąd się wzięły niektóre błędy w normalce, za które wcale nie czułem się odpowiedzialny. Znalazłem winowajcę, a była nim odwrócona oś y w normal maps tzn. po zaznaczeniu opcji invert y wszystko stało się prawidłowe.

Różnica widoczna od razu:

O co więc chodzi? Czy problem sprowadza się do powtórzenia przez mnie zdania z poprzedniej bitwy: "głupi marmoset", czy problem ma jakieś bardziej interesujące podstawy? Normalkę wypalałem z bump mapy w crazybumpie, w 3ds maxie sprawdziłem wszystko działa prawidłowo bez kombinacji.

sauron
  • Gość
i niech mi ktoś mówi że twoja tryskawica jest gorsza to zajebe :D
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
można propsować XD

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
hehe. UE3 też odwraca kanał G :P. Dlatego ja używając plugina od xNormala od razu ustawiam inwersję tego kanału :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Nie głosuję. Obydwie prace trzymają wysoki jak na to forum poziom.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry