Błąd proszę o szybką pomoc :) 2700 5

O temacie

Autor the

Zaczęty 27.11.2010 roku

Wyświetleń 2700

Odpowiedzi 5

the

the

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy

the

Błąd proszę o szybką pomoc :)
2010-11-27, 14:43(Ostatnia zmiana: 2010-11-27, 16:11)
Napisałem dialog lecz podczas reparsowania wyskakuje błąd PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_PAL_1200_Lukar.D: Unknown identifier : PAL_1200_Lukar ....


To dialog :


//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Lukar_EXIT(C_INFO)
{
npc             = PAL_1200_Lukar;
nr              = 999;
condition = DIA_Lukar_EXIT_Condition;
information = DIA_Lukar_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "Muszę już iść.";
};

FUNC INT DIA_Lukar_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Lukar_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_Lukar_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc          = PAL_1200_Lukar;
nr           = 900;
condition    = DIA_Lukar_PICKPOCKET_Condition;
information  = DIA_Lukar_PICKPOCKET_Info;
permanent    = TRUE;
description  = Pickpocket_40;
};

FUNC INT DIA_Lukar_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (34, 40);
};

FUNC VOID DIA_Lukar_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Lukar_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Lukar_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Lukar_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Lukar_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Lukar_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_Lukar_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Lukar_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_Lukar_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Lukar_PICKPOCKET);
};

var int MIS_Lukar;
//========================================
//-----------------> Witaj
//========================================

INSTANCE DIA_Lukar_Witaj (C_INFO)
{
   npc          = PAL_1200_Lukar;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Lukar_Witaj_Condition;
   information  = DIA_Lukar_Witaj_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Lukar_Witaj_Condition()
{
    if (Npc_IsInState (self,ZS_Talk))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Lukar_Witaj_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_01"); //Witaj
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_02"); //Jestem Lukar królewski paladyn.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_03"); //Potrzebuje twojej pomocy
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_04"); //Hmm.... No  nie wiem... Co za to dostanę ?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_05"); //Chwila, najpierw posłuchaj o co chodzi...
    MIS_Lukar = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Lukar, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Lukar, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Lukar,"Lukar zlecił mi znaleźć mleko, ser, i pieczone mięso.");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_06"); //Długo podróżowałem i jestem bardzo głodny
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_07"); //Nie mam nic do jedzenia a stażnicy nie chcą mnie wpuścić do miasta...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_08"); //Jak to ? Przecież jesteś paladynem !?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_09"); //Tak, ale pobiłem jakiegoś wieśniaka i teraz nie chcą mnie wpuścić bo boją się że jestem awanturnikiem...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_10"); //Znajdź dla mnie trochę jedzenia... Jakiś ser, mleko, i pieczone mięso...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_11"); //A co za to dostanę ?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_12"); //Pokażę Ci jak wejść niepostrzeżenie do miasta...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_13"); //I to tyle !?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_14"); //Dobra już dobra, dam Ci jakąś dobrą zbroje...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_15"); //Zobaczę co da się zrobić.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Cheese, 1);
    B_GiveInvItems (other, self, ItFoMutton, 1);
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Milk, 1);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Lukar,"Lukar zlecił mi znaleźć mleko, ser, i pieczone mięso.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Lukar, LOG_SUCCESS);
    MIS_Lukar = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (2000);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_16"); //Dziękuje.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_17"); //Polecam się na przyszłość.
};



Prosze o szybką pomoc.

[mod=Adanos]Nie zapominaj o znacznikach code.[/mod]
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Unknown identifier : PAL_1200_Lukar ....
Zrób skrypt tego NPC.

the

the

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Mam skrypt tego NPC...



instance PAL_1200_Lukar (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Lukar";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 1200;
   voice       = 5;
   flags       = 0;                              //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_1h_Sld_Axe);
   
     
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Gorn, BodyTex_N, ITAR_PAL_H3);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 75); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_1200;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1200 ()
{
   TA_Stand_Eating      (07,00,21,00,"NW_FAMR1_PATH_CITY_03");
   TA_Sit_Bench       (21,00,07,00,"NW_CITY_MAINSTREET_10");

A gdy bez dialogu odpalam gothic i wpisuje na niego kod to go nie ma :P Nie wiem czemu... skrypt oczywiście wkleiłem do  C:\Program Files\Jowood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC ....
 

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
a włanczasz z reparse scripts bądź robisz pake z modem?
 

the

the

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Cytat: thorn link=topic=12072.msg120640#msg120640#msg120640#msg120640 date=1290881766
a włanczasz z reparse scripts bądź robisz pake z modem?

Włączam z reparse scripts i nic ;p  
To co mówisz że mam spróbować zrobić pake z modem :D  ?
No to zrobie i napisze za chwile czy jest ok ;p
 

garaz

garaz

Użytkownicy
posty28
Propsy16
  • Użytkownicy
[var int MIS_Lukar;MIS_Lukar = LOG_RUNNING;
MIS_Lukar = LOG_SUCCESS;



Ten fragmenty powodują błąd.Usuń je.
 
99% procent forumowiczów to chamy i debile, jeśli mnie popierasz wklej to do podpisu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry