Napisałem dialog lecz podczas reparsowania wyskakuje błąd PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_PAL_1200_Lukar.D: Unknown identifier : PAL_1200_Lukar ....
To dialog :
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Lukar_EXIT(C_INFO)
{
npc = PAL_1200_Lukar;
nr = 999;
condition = DIA_Lukar_EXIT_Condition;
information = DIA_Lukar_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "Muszę już iść.";
};
FUNC INT DIA_Lukar_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Lukar_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================
INSTANCE DIA_Lukar_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = PAL_1200_Lukar;
nr = 900;
condition = DIA_Lukar_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Lukar_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_40;
};
FUNC INT DIA_Lukar_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (34, 40);
};
FUNC VOID DIA_Lukar_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Lukar_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Lukar_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Lukar_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Lukar_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Lukar_PICKPOCKET_DoIt);
};
FUNC VOID DIA_Lukar_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Lukar_PICKPOCKET);
};
FUNC VOID DIA_Lukar_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Lukar_PICKPOCKET);
};
var int MIS_Lukar;
//========================================
//-----------------> Witaj
//========================================
INSTANCE DIA_Lukar_Witaj (C_INFO)
{
npc = PAL_1200_Lukar;
nr = 1;
condition = DIA_Lukar_Witaj_Condition;
information = DIA_Lukar_Witaj_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Lukar_Witaj_Condition()
{
if (Npc_IsInState (self,ZS_Talk))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Lukar_Witaj_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_01"); //Witaj
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_02"); //Jestem Lukar królewski paladyn.
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_03"); //Potrzebuje twojej pomocy
AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_04"); //Hmm.... No nie wiem... Co za to dostanę ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_05"); //Chwila, najpierw posłuchaj o co chodzi...
MIS_Lukar = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_Lukar, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Lukar, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Lukar,"Lukar zlecił mi znaleźć mleko, ser, i pieczone mięso.");
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_06"); //Długo podróżowałem i jestem bardzo głodny
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_07"); //Nie mam nic do jedzenia a stażnicy nie chcą mnie wpuścić do miasta...
AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_08"); //Jak to ? Przecież jesteś paladynem !?
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_09"); //Tak, ale pobiłem jakiegoś wieśniaka i teraz nie chcą mnie wpuścić bo boją się że jestem awanturnikiem...
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_10"); //Znajdź dla mnie trochę jedzenia... Jakiś ser, mleko, i pieczone mięso...
AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_11"); //A co za to dostanę ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_12"); //Pokażę Ci jak wejść niepostrzeżenie do miasta...
AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_13"); //I to tyle !?
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_14"); //Dobra już dobra, dam Ci jakąś dobrą zbroje...
AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_15"); //Zobaczę co da się zrobić.
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Cheese, 1);
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMutton, 1);
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Milk, 1);
B_LogEntry (TOPIC_Lukar,"Lukar zlecił mi znaleźć mleko, ser, i pieczone mięso.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Lukar, LOG_SUCCESS);
MIS_Lukar = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (2000);
AI_Output (self, other ,"DIA_Lukar_Witaj_03_16"); //Dziękuje.
AI_Output (other, self ,"DIA_Lukar_Witaj_15_17"); //Polecam się na przyszłość.
};
Prosze o szybką pomoc.
[mod=Adanos]Nie zapominaj o znacznikach code.[/mod]