Miecz z funkcją leczenia 5878 19

O temacie

Autor Rubin

Zaczęty 23.09.2010 roku

Wyświetleń 5878

Odpowiedzi 19

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy

Rubin

Miecz z funkcją leczenia
2010-09-23, 18:38(Ostatnia zmiana: 2010-09-24, 17:01)
Witam, mam pytanie.

Czy dało by się zrobić miecz którym można będzie walczyć a jednocześnie gdy ktoś nas zrazi to mieczyk nas będzie leczyć?

Jeśli ktoś wie jak to zrobić to proszę o odpowiedź.

[mod=Avallach]Popraw tytuł tematu bądź zostanie on usunięty bez dalszych przypomnień.[/mod]
[mod=Aztek]Wygląda na to, że nasz użytkownik nie potrafi czytać, więc wspomogłem go :ok:  Mam nadzieję, że nazwa tematu jakoś się nada :lol2: [/mod]
 

Pajki
  • Gość
Dodaj mu efekt leczenia przy uderzeniu i bedzie działac  :D
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy

Rubin

Miecz z funkcją leczenia
#2 2010-09-24, 08:47(Ostatnia zmiana: 2010-09-24, 10:34)
jak?

od razu mówię że to nie działa Npc_ChangeAttribute   (self,   ATR_HITPOINTS,   50);
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Rubin link=topic=11487.msg112735#msg112735#msg112735#msg112735 date=1285310873
jak?

od razu mówię że to nie działa Npc_ChangeAttribute   (self,   ATR_HITPOINTS,   50);
zobacz przy skrypcie jakiegos smoka jak gralem w gothic#msg112735#msg112735#msg112735#msg112735 date=1285310873]
jak?

od razu mówię że to nie działa Npc_ChangeAttribute   (self,   ATR_HITPOINTS,   50);
[/quote]
zobacz przy skrypcie jakiegos smoka jak gralem w gothica 2 to jednemu bodajze energia sie regenerowała ;)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Florek link=topic=11487.msg112742#msg112742#msg112742#msg112742 date=1285325462
zobacz przy skrypcie jakiegos smoka jak gralem w gothic#msg112742#msg112742#msg112742#msg112742 date=1285325462]
zobacz przy skrypcie jakiegos smoka jak gralem w gothica 2 to jednemu bodajze energia sie regenerowała ;)

W gothic 2 NK i regeneruje się wszystkim smokom... Więc chyba wystarczy skopiwać skrypt i ewentualnie troszke go przerobic
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
próbowałem ale mi nie wychodzi  :facepalm:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Hmm... :)  Pokaż może ten twój skrypt to pokombinujemy razem...
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
no więc tak moim zdaniem ten skrypt odpowiada za leczenie się smoków:

Spoiler
   
    senses         =   SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;    
    senses_range           =   PERC_DIST_DRAGON_ACTIVE_MAX;

a tak zrobiłem skrypt

Spoiler
INSTANCE ItMw_1H_CrIsTaL_SwOrD (C_Item)
{
   name = "Krystałowe Ostrze";

   mainflag       =   ITEM_KAT_NF;
   flags = ITEM_SWD;
   material = MAT_METAL;
on_state[0]      =   UseItMw_1H_CrIsTaL_SwOrD;
   value = 8500;

   damageTotal = 70;
   damagetype = DAM_EDGE;
   range = 100;

      wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_HEALTHPOTION";
   
   cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
   cond_value[2] = 67;
   visual = "cristal_sword_001.3DS";

   description = name;
   TEXT[0]         =  "Magiczna moc miecza z łatwością regeneruje twoje zdrowie";
   TEXT[1]         =    NAME_Bonus_HP;            
   COUNT[1]      =    200;
   TEXT[2] = NAME_Damage;   COUNT[2] = damageTotal;
   TEXT[3] = "Wymagana siła";   COUNT[3] = cond_value[2];
   TEXT[4] = NAME_OneHanded;
   TEXT[5] = NAME_Value;   COUNT[5] = value;
};
   FUNC VOID Equip_ItMw_1H_CrIsTaL_SwOrD()
   {
   senses         =   SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   =   PERC_DIST_DRAGON_ACTIVE_MAX;
   };
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
Rubin ten fragment kodu u smoków nie odpowiada za leczenie, tylko za to, w jaki sposób mają reagować na otoczenie.
Z resztą nigdzie nie musi być powiedziane, że w pliku NPC będzie regeneracja, równie dobrze może odpowiadać za to jakaś zewnętrzna funkcja.
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytat: Fenix link=topic=11487.msg112780#msg112780#msg112780#msg112780 date=1285350425
Rubin ten fragment kodu u smoków nie odpowiada za leczenie, tylko za to, w jaki sposób mają reagować na otoczenie.
Z resztą nigdzie nie musi być powiedziane, że w pliku NPC będzie regeneracja, równie dobrze może odpowiadać za to jakaś zewnętrzna funkcja.
Żeby taki miecz zrobić, to trzeba się pobawić w Spacerze - wstawić Trigger#msg112780#msg112780#msg112780#msg112780 date=1285350425]
Rubin ten fragment kodu u smoków nie odpowiada za leczenie, tylko za to, w jaki sposób mają reagować na otoczenie.
Z resztą nigdzie nie musi być powiedziane, że w pliku NPC będzie regeneracja, równie dobrze może odpowiadać za to jakaś zewnętrzna funkcja.
[/quote]
Żeby taki miecz zrobić, to trzeba się pobawić w Spacerze - wstawić Triggera, czy Tick - Tocka.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak nawiasem...
Napisz do jakiego Gothica jest Ci potrzebny ten skrypt, bo być może ten z G2NK może nie działać w G1 czy G2.
Swoją drogą to obowiązek przy zakładaniu tematu - wpisać w opis część Gothica, któego problem dotyczy.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
chce zrobić taki miecz do gothica 2 noc kruka
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

Ziomalek

Miecz z funkcją leczenia
#12 2010-09-25, 10:13(Ostatnia zmiana: 2010-09-25, 10:14)
Ale proste.
Daj w pliku definiującym reakcję broni coś takiego:
Npc_ChangeAttribute (other, ATR_HITPOINTS, +SPL_Heal_MediumHeal);Ważne! Jeśli dasz other, uleczy ciebie, jeśli self, wroga.
Jeżeli chcesz efekt, to dodaj pod tamtym tą linijkę:
Wld_PlayEffect("spellFX_HealShrine", oth, oth, 1, 1, 1, FALSE );Ot. cała filozofia.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
coś mi nie działa, zrobiłem taki skrypt, ale nie wiem czy dobrze
[sql]INSTANCE ItMw_1H_CrIsTaL_SwOrD (C_Item)
{
   name = "Krystałowe Ostrze";

   mainflag       =   ITEM_KAT_NF;
   flags = ITEM_SWD;
   material = MAT_METAL;
   value = 8500;

   damageTotal = 70;
   damagetype = DAM_EDGE;
   range = 100;

      wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_HEALTHPOTION";
   
   cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
   cond_value[2] = 67;
   visual = "cristal_sword_001.3DS";

   description = name;
   TEXT[0]         =  "Magiczna moc miecza z łatwością regeneruje twoje zdrowie";
   TEXT[1]         =    NAME_Bonus_HP;            
   COUNT[1]      =    200;
   TEXT[2] = NAME_Damage;   COUNT[2] = damageTotal;
   TEXT[3] = "Wymagana siła";   COUNT[3] = cond_value[2];
   TEXT[4] = NAME_OneHanded;
   TEXT[5] = NAME_Value;   COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_ItMw_1H_CrIsTaL_SwOrD()
{
   Npc_ChangeAttribute (other, ATR_HITPOINTS, +SPL_Heal_MediumHeal);
   Wld_PlayEffect("spellFX_HealShrine", other, other, 1, 1, 1, FALSE );
};[/sql]
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
kiedy wykonuje te funkcje ??
Equip_ItMw_1H_CrIsTaL_SwOrD()dodałeś ją do Tigera czy coś ??

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
nie dodawałem jej do tigrega
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
A spróbuj do plików:
B_AssesDamageB_MM_AssesDamagedodać to:
Equip_ItMw_1H_CrIsTaL(other, self);PS. Dodanie tej funkcji do pliku B_MM_AssesDamage sprawi że broń będzie działała z potworami.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zależy gdzie doda to w tych plikach :P musi dodać w odpowiednie pętle które się wykonują w danym czasie ale najlepiej by było zrobić Tigera który by się włączał po założeniu miecza
Rubin poczytaj jak zrobić tigera w spaceze jak już zrobisz to z kodem mogę ci pomóc :D

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Trigger? Mam z jedenaście broni z efektami czarów BEZ TRIGGERA.
Ja wszystkie funkcje piszę w powyższych plikach i działają bez zarzutu.
Mam topór zmniejszenia, miecz i kuszę przyzwania szkieletów, ostrze strachu, pałkę uśpienia itd.
Nie potrzebny jest trigger.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Ziomalek link=topic=11487.msg112881#msg112881#msg112881#msg112881 date=1285420030
Trigger? Mam z jedenaście broni z efektami czarów BEZ TRIGGERA.
Ja wszystkie funkcje piszę w powyższych plikach i działają bez zarzutu.
Mam topór zmniejszenia, miecz i kuszę przyzwania szkieletów, ostrze strachu, pałkę uśpienia itd.
Nie potrzebny jest trigger.
Do efektów tak ale uleczanie powinno się co kilka sekund robić a nie za każdym uderzeniem bo będzie trochę głupio wyglądać :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry