Zagramy w Sklep? 17525 38

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 13.09.2010 roku

Wyświetleń 17525

Odpowiedzi 38

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Siemka.

W zwiazku z Postulatem Elvansa przyszedl mi do glowy pomysl na kolejna zabawe, majaca na celu rozruszanie forum, zwiekszenie zaangazowania, poszerzenie umiejetnosci i takie tam.

Wyobrazmy sobie, ze jestem synem bogatego kupca, ktoremu tatus dal troche kaski na otwarcie wlasnego interesu. Zamierzam otworzyc wlasny Sklep, a wiec na poczatku musze go jakos urzadzic. Bede placic w Grubych Zlociszach za kazdy przedmiot, jaki zamowie i jaki bedzie mnie satysfakcjonowal.

Na razie nie mam konkretnego pomyslu, co to by mial byc za Sklep. Moze bedzie to cos w stylu hmm, apteki, a moze wyjdzie z tego zwykla rupieciarnia. Wyjdzie w praniu. Zaczniemy od podstawowych modeli, ktore w kazdym tego typu miejscu znalezc sie musza, natomiast z czasem, gdy bedziemy juz pewni, do czego dazymy, zacznie sie robienie bardziej "specjalistycznych" elementow, wlasciwych tylko dla danego miejsca.

Bede wyznaczal odpowiednie ceny za kazdy model, np. 20 Grubych Zlociszy za regal z ksiazkami. Bede rowniez wyznaczal odpowiednie wlasciwosci kazdego obiektu, poczawszy od ksztaltu i wymiarow, na tricouncie i mapach konczac. Niektore obiekty beda "jednorazowe" i trzeba bedzie je zaklepac, inne beda "ciagle" - im wiecej, tym lepiej.

Po zatwierdzeniu modelu bede dodawal odpowiednia ilosc Grubych Zlociszy do licznika danej osoby, natomiast jedna wyznaczona osoba bedzie ujednolicac wszystko od strony technicznej, dodawac do sceny w programie graficznym i odpowiednio renderowac lub powolutku tworzyc scene na silniku gry, np. w Wiedzminie. Dzieki temu bedziemy mogli na biezaca ogladac nasze postepy, a po jakims czasie moze wyjdzie z tego cos funkcjonalnego.

Cele zabawy:
- zwiekszenie aktywnosci na forum,
- zwiekszenie umiejetnosci,
- stworzenie od podstaw czegos, co mogloby byc pracochlonne, gdyby robic to samemu, a co jednoczesnie bedzie efektowne i warte pochwalenia sie.

Plusem tej zabawy jest to, ze modelowane moga byc przedmioty, ktore raczej nie mialyby racji bytu na Bitwie, bo po prostu nie wydaja sie zbyt atrakcyjne, a ktore jednoczesnie pojawiaja sie wszedzie w grach i ktore sa po prostu wazne.

Gdy skonczymy jedna lokacje, to zajmiemy sie nastepnymi. Mozna zrobic na przyklad wszelakie warsztawy, karczmy, komnaty, a takze, wychodzac na dwor: dziedzince, gospodarstwa, cale lokacje nie bedace czescia duzego miasta czy czegos tam. Przyjmijmy jednak, ze niezaleznie od tego co robimy, zabawa nazywa sie Sklep.

Prosze o wypowiedzi, sugestie, pomysly, propozycje lokacji oraz przedmiotow. Mam nadzieje ze zabawa wypali.

Pozdrawiam,
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
mi się pomysł podoba. Nie mam zleceń od teamu, a własne projekty już mnie trochę nużą. Będzie lekka odmiana :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Moze bedzie to cos w stylu hmm, apteki,
Dopalacze...


...o które chyba swoją drogą zaczepiłeś po drodze do biblioteki, bo takie pomysły same do głowy nie wpadają :lol2:  Swego czasu myślałem nad czymś bardzo podobnym, ale uznałem, że będzie lepiej jeśli zachowam ten pomysł dla siebie :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Aztek link=topic=11416.msg111364#msg111364#msg111364#msg111364 date=1284385574
Dopalacze...


...o które chyba swoją drogą zaczepiłeś po drodze do biblioteki, bo takie pomysły same do głowy nie wpadają :lol2:  Swego czasu myślałem nad czymś bardzo podobnym, ale uznałem, że będzie lepiej jeśli zachowam ten pomysł dla siebie :D
Teraz do biblioteki chodze tylko po ksiazki, odkad mam dostep do neta uniwersyteckiego :D

Do glowy mi to przyszlo czytajac Pratchetta, konkretnie The Light Fantastic i motyw z latajacym sklepem. Taka wlasnie zakurzona rupieciarnia bylaby bardzo fajna na interior, szczegolnie jesli zrobic to w klimatach Wiedzmina i tam tez to ostatecznie umiescic. Jesli ktos ma inne pomysly to prosze rzucac. Myslalem nawet nad zakladem pogrzebowym - jak na poczatek byloby to w miare latwe do wykonania, oryginalne, byloby czym zapelnic teren, dodatkowo mozna by zrobic od razu warsztat.

Proponowalbym takze zeby wszelkie modele stworzone w ten sposob trafialy na Targowisko i byly ogolnie dostepne dla wszystkich.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
Teraz do biblioteki chodze tylko po ksiazki, odkad mam dostep do neta uniwersyteckiego :D
Ty tam autentycznie RPGa masz, zdobywasz doświadczenie i odblokowujesz kolejne poziomy :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Koles wlasnie od trzech godzin zamierzam sobie wyrobic karte studencka to wtedy bede miec dostep do sal komputerowych 24/7 i do bibliotek uniwersyteckich :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Zagramy w Sklep?
#6 2010-09-13, 16:56(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 16:30)
jk
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Zagramy w Sklep?
#7 2010-09-13, 20:10(Ostatnia zmiana: 2010-09-13, 20:11)
"a takze, wychodzac na dwor"

PROPOZYCJA LOKACJI:

1) ruiny zakładu. zakład dowolny. w tym przypadku jest duże pole do popisu, zakład trzeba będzie wyposażyć w zdezelowane narzędzia i maszyny pracy.
2) Opuszczopy zakład psychatryczny, na obrzeżach budowanego z czasem miasta
3) 100 - letni młyn przy głównej rzece projektowanego z czasem miasta
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Cytat: emace link=topic=11416.msg111463#msg111463#msg111463#msg111463 date=1284401435
1) ruiny zakładu. zakład dowolny. w tym przypadku jest duże pole do popisu, zakład trzeba będzie wyposażyć w zdezelowane narzędzia i maszyny pracy.
2) Opuszczopy zakład psychatryczny, na obrzeżach budowanego z czasem miasta
3) 100 - letni młyn przy głównej rzece projektowanego z czasem miasta

Ad1, Ad2 - Na przykład taka post komuna ;)?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Cytat: Fartuess link=topic=11416.msg111488#msg111488#msg111488#msg111488 date=1284403724
Ad1, Ad2 - Na przykład taka post komuna ;)?

dokładnie to miałem na myśli, ale nie wiemy jeszcze jakiego klimatu miał by się trzymać ten wirtualny świat.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
No ja bym proponowal na razie zrobic cos w klimatach typowo fantasy, takich jak Wiedzmin, i tam to dla zobaczenia efektu zobaczyc. Co potem, to sie zobaczy. Kazdy kolejny "Sklep" moglby byc juz w innych klimatach, tak o dla treningu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ja bym fantasy odstawił na później gdy się rozkręcimy. Sklep w klimatach fantasy powinien być w Pratchettowskim stylu  :wink:
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Kyroman link=topic=11416.msg111367#msg111367#msg111367#msg111367 date=1284386192
Do glowy mi to przyszlo czytajac Pratchetta, konkretnie The Light Fantastic i motyw z latajacym sklepem.
Nie widze problemu by od takiego czegos wlasnie zaczac. To forum kreci sie glownie wokol fantasy czy mediewistyki wiec mysle, ze taka konwencja mialaby najwieksze wziecie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
można by :) . Jeśli myślisz, że damy od razu radę sobie z szalonym enviro, to po zakończeniu bitwy instrumentowej możemy zacząć zabawę :) .

Tylko nie róbmy czegoś dokładnie ze świata dysku, tylko coś w tym stylu. Nie mam zbytniej wiedzy na temat dzieł Pratchetta, bo nie miałem jeszcze przyjemności czytać jego książek :/
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy130
  • The Modders
  • Dekadent
A mam tak z czystej ciekawości pytanie. Skoro ma powstać sklep w klimatach fantasy, to czy w przyszłości była by możliwość stworzenia Themurdersowej tawerny z Shergarowych opków?
Ciekawość czysto akademicka, bo jako że nie jestem grafikiem 3D, to nie mam żadnego wpływu na to co będzie modelowane :D
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Fenix link=topic=11416.msg111619#msg111619#msg111619#msg111619 date=1284543426
A mam tak z czystej ciekawości pytanie. Skoro ma powstać sklep w klimatach fantasy, to czy w przyszłości była by możliwość stworzenia Themurdersowej tawerny z Shergarowych opków?
Ciekawość czysto akademicka, bo jako że nie jestem grafikiem 3D, to nie mam żadnego wpływu na to co będzie modelowane :D
Kiedyś chciałem robić ale ktoś miał zrobić szkice tej tawerny :D , no oczywiście nikt się nie pokwapił żeby nawet spróbować...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

sauron
  • Gość
mam to samo, chcę żeby elvans coś zrobił i nie robi  :lol2:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Czy to niby jakaś aluzja czy coś xd
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Zagramy w Sklep?
#18 2010-09-15, 14:39(Ostatnia zmiana: 2010-09-15, 14:39)
nie, skąd, jeszcze focha strzelisz  :lol2:
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy130
  • The Modders
  • Dekadent
Elv, nie wiem jak mówienie prosto z mostu, że się opierniczasz, mogłeś potraktować jako subtelną aluzję :D
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Mozna i zaczac nawet od Tawerny, mysle wrecz, ze pod katem wymyslenia tego, co ma sie znalezc w srodku, to byloby najprostsze. No i mamy z miejsca dosc dluga liste rzeczy, ktore nalezaloby zrobic, a zaczac mozna nawet i od beczek czy czegokolwiek.

Wczoraj gralem w Fable 2, tam byly zajebiste budynki, w szczegolnosci wlasnie tawerna mi sie spodobala, pelno roznych rzeczy. Moze cos w tym klimacie, tylko bardziej fotorealistycznie?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

sauron
  • Gość
tylko do tego konsoli potrzeba, ty cwaniaku  :naughty:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Po co Ci konsola, do modelowania? :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

sauron
  • Gość
nie udawaj, do fable 2  :lol2:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
To raczej nieuniknione :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Zagramy w Sklep?
#25 2010-09-15, 15:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 16:30)
jh
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dobra, podsumujmy co sie na razie udalo zebrac. Nie chce niczego zaczynac dopoki nie wybierzemy czegos co sie naprawde bedzie podobac wiekszosci.

Podstawowe klimaty, ktore zostaly zaproponowane lub ktore proponuje teraz i w ktorych moglibysmy pracowac:
a) fantasy typu Fable, Pratchett: podkolorowane (nie do konca fotorealistyczne), lekko skarykaturalizowane.
b) fantasy typu Wiedzmin: bardziej fotorealistyczne i ciemniejsze, raczej zachowane proporcje, brud.
c) postkomuna lub klimaty typu Stalker: fotorealistyczne, proporcjonalne, duzo brudu, rdzy i rur.
d) realistyczna mediewistyka, typu M&B... tylko ze realistyczna :D  Dobra, typu Societas Lacertarum :lol2:

Sam stoje za dowolnym z a, b lub d, glownie ze wzgledu na to, ze to forum glownie kreci sie wokol mediewistyki, a z modelowaniem postkomuny az tak duzego styku to forum nie mialo.

Mozliwe lokacje jakie zostaly wspomniane lub jakie przychodza mi do glowy (w nawiasie klimat):
1. apteka (abd),
2. sklep - rupierciarnia (abcd),
3. sklep z zywnoscia (interior) lub stragan (exterior) (abd),
4. biblioteka (abd),
5. opuszczona fabryka (c),
6. zaklad pogrzebowy (abd),
7. tawerna badz Tawerna, ew. TAWERN :lol2:  (abd),
8. mlyn (interior lub exterior, mysle ze interior bylby tu ciekawy) (abd),
9. kuznia (nuda :D ) (abd),
10. winiarnia/piwiarnia lub dowolny inny zaklad tego typu (moze byc kolorowo, otwarty budynek a wiec exterior i interior razem) (abd),
11. opuszczony zaklad psychiatryczny (c),
12. warsztat samochodowy (c badz moze klimaty lat 30. - Mafia),
13. zaklad krawiecki/szewski, ew. polaczony ze sklepem (interior), (abd)
14. wnetrze kasztelu/sala tronowa (abd),
15. wnetrze swiatyni (kolumny, witraze?) (abd),

Na razie wybierzmy jedno na poczatek, pozostale mozna sukcesywnie robic pozniej. Jak ktos ma jeszcze jakies pomysly to tez niech dorzuca. Mysle, ze ze wzgledow na lokalne tradycje warto by zaczac od Tawerny - nie powinno byc trudno pod katem elementow, natomiast efekt moze byc fajny. Osobiscie propsuje takze winiarnie, apteke, biblioteke oraz wnetrze mlyna. Lista bedzie uzupelniana, a w sumie dyskusje nad wyborem mozna by wydzielic.

Prosze takze o zgloszenie sie jednej osoby, ktora za kazdym razem moglaby dodawac model do istniejacej sceny w programie graficznym i tworzyc screena aktualnego efektu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Zagramy w Sklep?
#27 2010-09-15, 20:15(Ostatnia zmiana: 2010-09-15, 20:15)
Ad A - może takie podejście jakie mają goście ze Splash Damage przy tworzeniu Brinka? Proporcje skarykaturowane, ale fotorealistyczne przyłożenie do detali?

Mi pasują: 1,2,4,5,7,10
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Zagramy w Sklep?
#28 2010-09-15, 20:24(Ostatnia zmiana: 2010-09-15, 20:27)
Ja jestem za typowym międzygalaktycznym sklepem z Pratchetta on miażdży jajca : P Klimat własnie lekko karykaturalny ale foterealistyczny

Jak by co mam książke Paula Kidbyego - The Art of The Discworld
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Fartuess link=topic=11416.msg111686#msg111686#msg111686#msg111686 date=1284574507
Ad A - może takie podejście jakie mają goście ze Splash Damage przy tworzeniu Brinka? Proporcje skarykaturowane, ale fotorealistyczne przyłożenie do detali?
Przyjrzalem sie screenom i faktycznie przylozenie do detali jest i lekka karykaturalizacja w przypadku postaci, ale nie widze tego w przypadku otoczenia.

Cytat: Elvans link=topic=11416.msg111687#msg111687#msg111686#msg111686 date=1284575055
Ja jestem za typowym międzygalaktycznym sklepem z Pratchetta on miażdży jajca : P Klimat własnie lekko karykaturalny ale foterealistyczny

Jak by co mam książke Paula Kidbyego - The Art of The Discworld
Czyli trzy osoby, w tym ja, propsuja rupieciarnie. Chociaz tak patrzac racjonalnie to na poczatek wybralbym mlyn lub biblioteke. Propsuje natomiast koncepcje skarykaturalizowanego fotorealizmu.


A spojrzcie na to:
https://www.youtube.com/watch?v=L_yIo4QVmvs

Pomijajac technologie, to mysle, ze przy naszych zdolnosciach (i moim braku mozliwosci modelowania :D ) jestesmy w stanie stworzyc nawet cos tej jakosci.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Zagramy w Sklep?
#30 2010-09-15, 23:38(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 16:30)
jhgjgh
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Zagramy w Sklep?
#31 2010-09-16, 00:14(Ostatnia zmiana: 2010-09-16, 00:16)
Cytat: Kyroman link=topic=11416.msg111698#msg111698#msg111698#msg111698 date=1284586114
Przyjrzalem sie screenom i faktycznie przylozenie do detali jest i lekka karykaturalizacja w przypadku postaci, ale nie widze tego w przypadku otoczenia.

No otoczenie poza przekoloryzowaniem nie jest zbytnio "ulepszone". Aczkolwiek i tak bardzo ładne :)


Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=11416.msg111699#msg111699#msg111698#msg111698 date=1284586695
dajcie tytuł muzyki z tła :D

ERA - AMENO

Mogłeś przynajmniej przeczytać komentarze pod video. Tam to jest napisane :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Zagramy w Sklep?
#32 2010-09-16, 01:12(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 16:33)
j,j
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Ok panowie jako że jednogłośnie wybraliśmy rupieciarnie bo ja tak mówie xd to dla zapoznania się z klimatem zapoznajmy się z Pracami Paula Kidby'ego które mają charakter świata dysku

TUTAJ NIE MA TEGO LINKU I GO NIE WIDZICIE ; p
http://www.gfxworld.ws/index.php?/news/comments/terry_pratchett_paul_kidby_the_art_of_discworld/
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Elvans link=topic=11416.msg111705#msg111705#msg111705#msg111705 date=1284613350
TUTAJ NIE MA TEGO LINKU I GO NIE WIDZICIE ; p
http://www.gfxworld.ws/index.php?/news/comments/terry_pratchett_paul_kidby_the_art_of_discworld/
Elvans, daj ten link bo go nie widze.

Dobra. Powoli bedziemy mogli sie za to zabierac. Najlepiej byloby zaczac od malej burzy mozgow, co w takim sklepie powinno sie znalezc, nie tylko jesli chodzi o przedmioty, ale takze o sama konstrukcje budynku: czy jakies zaplecze, pietro, schody, tylne drzwi itp. Przydaloby sie takze narysowac plan.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Cytat: Kyroman link=topic=11416.msg111725#msg111725#msg111725#msg111725 date=1284639755
Elvans, daj ten link bo go nie widze.

Dobra. Powoli bedziemy mogli sie za to zabierac. Najlepiej byloby zaczac od malej burzy mozgow, co w takim sklepie powinno sie znalezc, nie tylko jesli chodzi o przedmioty, ale takze o sama konstrukcje budynku: czy jakies zaplecze, pietro, schody, tylne drzwi itp. Przydaloby sie takze narysowac plan.

No tak. Ale to opóźni rozpoczęcie i zacznie się niekończące ustalanie. Ja proponuję zrobić to tak:

Kształ/układ pokoi powinien być robiony na początku blockoutowo. Prostokątny pokój na sam początek by wystarczył. Budowano by do niego już proste assety takie jak regały, beczki, paczki. Potem wraz z ilością przedmiotów i pomysłów na całość blockout pomieszczenia byłby rozbudowywany i pojawiało by się nowe miejsce na następne graty :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
I tak bedzie najlepiej.

Dobra, zaczniemy od zrobienia podstawowych rzeczy, ktore i tak sie musza w srodku znalezc, a w miedzyczasie bedzie sie myslec o tym, jak je porozstawiac. Zaraz sie tym zajme.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
czym mam otworzyć ten plik .cbr z tego linku którego elvans chciał wrzucić? :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Co za mośki : p
" wystarczy zmienic rozszerzenie na rar i juz bedzie smigac"
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry