Witam.
Robiłem sobie Bezimiennego, tak dla zabawy, aby pobawić się w Demo mojego moda.
Postać będzie bardzo podobna, tylko statystki zmniejszone w modzie o połowę...
Ale teraz kiedy włączam Gothica to po załadowaniu (Nowa gra) dzieje się tak, że gra się wyłącza, nawet świat się nie pokazuje.
Oto skrypt postaci (spoiler) :
Spoiler
INSTANCE PC_Hero(NPC_DEFAULT)
{
//-------- primary data --------
name = "Ja";
Npctype = NPCTYPE_MAIN;
guild = GIL_NONE;
level = 60;
voice = 15;
id = 0;
//------------------------------
exp = 0;
exp_next = 1;
lp = 0;
//------------------------------
//--------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 260;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 300;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 55555;
attribute[ATR_MANA] = 55555;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 2340;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 2340;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex Armor-Tex
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 2, 1, "Hum_Head_Normal", 9, 0, -1);
Mdl_SetModelFatness(self,3);
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
//-------- talents --------
Npc_SetTalentSkill ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SNEAK, 1);
Npc_SetTalentSkill ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Broad_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_04);
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 800);
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 65000);
CreateInvItems (self, ItKeLockpick, 50);
CreateInvItems (self, ItLsTorch, 20);
};
@Słowo w słowo, nawet spacja w spację ^.^
Skrypty reprasuję GothicStarter Mod.
Zaraz spróbuję Spacerem i napisze, czy działa.
@Spacer ma to samo. Z tym, że się nie wyłącza

Gothic się wyłącza, bez żadnych błędów (spacer też)