Skrypt PC_Hero.d 2982 4

O temacie

Autor Mooriss

Zaczęty 8.09.2010 roku

Wyświetleń 2982

Odpowiedzi 4

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy

Mooriss

Skrypt PC_Hero.d
2010-09-08, 21:40(Ostatnia zmiana: 2010-09-08, 21:44)
Witam.
Robiłem sobie Bezimiennego, tak dla zabawy, aby pobawić się w Demo mojego moda.
Postać będzie bardzo podobna, tylko statystki zmniejszone w modzie o połowę...
Ale teraz kiedy włączam Gothica to po załadowaniu (Nowa gra) dzieje się tak, że gra się wyłącza, nawet świat się nie pokazuje.
Oto skrypt postaci (spoiler) :
Spoiler
INSTANCE PC_Hero(NPC_DEFAULT)

{
   //-------- primary data --------      
   name          = "Ja";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_NONE;
   level         = 60;
   voice         = 15;
   id            = 0;
   
   //------------------------------
   exp            = 0;
   exp_next      = 1;
   lp            = 0;
   //------------------------------
   
   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   260;    
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   300;    
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   55555;
   attribute[ATR_MANA]       =   55555;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   2340;    
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   2340;    
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS          Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   2,         1,         "Hum_Head_Normal",   9,          0,         -1);
        Mdl_SetModelFatness(self,3);
        Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Militia.mds");

   //-------- talents --------
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_SNEAK,   1);   
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK,   1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
      
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,2);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,2);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,2);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,2);
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_BOW,2);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
   
   //-------- inventory --------
   EquipItem      (self, ItMw_1H_Sword_Broad_01);
   EquipItem      (self, ItRw_Bow_Long_04);
   CreateInvItems  (self, ItAmBolt, 800);
   CreateInvItems  (self, ItMiNugget, 65000);
   CreateInvItems  (self, ItKeLockpick, 50);
   CreateInvItems  (self, ItLsTorch, 20);
};

@Słowo w słowo, nawet spacja w spację ^.^

Skrypty reprasuję GothicStarter Mod.
Zaraz spróbuję Spacerem i napisze, czy działa.

@Spacer ma to samo. Z tym, że się nie wyłącza :/
Gothic się wyłącza, bez żadnych błędów (spacer też)
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
1. Przed modyfikacją pliku gothic działał bez zarzutów?
2. Jaki system?
 

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
1. Tak
2. Windows XP Pro
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
poradziłeś sobie ? Błąd moze również ci wygenerować zSpy. Zakładam, że nei zwracałeś na niego uwagi.
Zspy służy do generowania logów z błędami. Konstruując moda musimy liczyć się z błędami od tego jest Zspy, żeby je znaleśc. Użyć go można za pomocą programu gothic starter na zakładce mod development mamy do wyboru ilość generowanych przez ten program wiadomości (suwaczek)

powodzenia !
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Dzięki :)
Błąd był w tym, że nie było wszędzie Spacji :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry