Edytowanie świata Mrocznych tajemnic 5571 17

O temacie

Autor STOPY

Zaczęty 15.08.2010 roku

Wyświetleń 5571

Odpowiedzi 17

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Cześć, chciałbym zedytować sobie jedną chatkę w Starym Obozie, lecz gdy wyciągam świat przez GothicVDFS, gdy chcę wczytać plik world.zen wyskakuje mi masa błędów i nic nie moge zrobić. Kiedyś chciałem zrobić to samo i udawało mi się wczytać ten plik, ale coś robiłem źle i nie widziałem zmian. Co robię źle? Z czego mam skorzystać?
 

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
umie mi ktos pomoc? :(
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Na pewno musisz mieć zainstalowanego GMDK, może brakuje przy wczytywaniu modeli. No i wrzuć całą zawartość moda po rozpakowaniu do właściwych katalogów w grze.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Ok, na razie wykasowałem tylko jeden przedmiot i nie zauważyłem zmian po uruchomieniu Mrocznych tajemnic :(
Wczytałem przez Spacer plik oldcamp.zen z folderu _work->data->worlds->_work. Co musze jeszcze zrobić aby zobaczyć zmiany?

Aha - da sie dograć do Spacera obrazki przedmiotów? Jak tak to w jaki sposób?
 

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wypakuj całą paczkę z modem za pomocą gothicVDFS, w folderze gdzie masz gothicVDFS wypakuje się to i możesz teraz wszystko skopiować do foldeów z grą (nie wiem czy jest to konieczne). Teraz możesz zaimportować świat z mrocznych tajemnic (wczytaj world.zen [cała mapa] i sprawdź czy wygląda inaczej niż w normalnym gothicu). A tak wogule to jeśli chcesz zmienić wygląd chatki to musisz to zrobić za pomocą programu 3d a nie spacera (spacer pozwala dodać obiekty w domu, a 3ds max zmienić siatkę modelu budynku.
 

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Mam rozumieć, że mam wypakować wszystko to co znajduje się w folderze Data/MODVDF? Mam w nim takie pliki:



Uploaded with ImageShack.us
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Najlepiej je wypakować. Możesz jednak sprubować następujący sposób:
1. Wchodzisz w GothicStarterMod (to ten starter w którym odpalasz mody z tą różnicą że masz w nim do wyboru kilka opcji po prawej stronie. Może się nazywać inaczej).
2.Zaznacz z listy modów MroczneTajemnice.
3.I naciśnij Uruchom Edytor lub Editor Starten lub coś innego (chodzi o uruchomienie spacera poprzez GothicStartera.
4.Dzięki temu nie trzeba wypakowywać plików .mod i wszystkie modele powinny się wczytać.
 

Rewax

Rewax

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
sorry że w tym temacie ale po co tworzyć nowy

ja mam taki problem że gdy włączam spacer ze światem MT to wyskakuje mi jakieś kompilowanie textur a zamiast świata w głównym oknie mam czarny ekran
 

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Ok. Spróbowałem przez GothicStarter_mod, Spacer się wczytał, ale jest czarne okno tak, jakbym normalnie uruchomił spacer :/ Informacje o autorach itp. To co mam wczytać teraz? Przez GothicStarter_mod wybrałem dm.ini...
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: STOPY link=topic=11139.msg109077#msg109077#msg109077#msg109077 date=1282852028
Ok. Spróbowałem przez GothicStarter_mod, Spacer się wczytał, ale jest czarne okno tak, jakbym normalnie uruchomił spacer :/ Informacje o autorach itp. To co mam wczytać teraz? Przez GothicStarter_mod wybrałem dm.ini...

No i tak ma być. Wypakuj z DM_Worlds.mod świat mrocznych tajemnic (chyba o nazwie world.zen, ten który jest standardowo wypakowany to ze zwykłego gothica). Wypakowujesz go za pomocą GothicVDFS (wypakowany świat będzie w folderze \_Work\Tools\VDFS\_WORK\DATA\worlds\, nie musisz wypakowywać wszystkiego (sam świat wystarczy).
Gdy jóż wypakowałeś wciskasz open zen i wczytujesz świat (nie pamiętam czy trzeba go przekleić do folderu \_WORK\DATA\worlds\ ale chyba może pozostać tam gdze się wypakował.
Powinien się wczytać (nie musisz wypakowywać innych rzeczy ponieważ poprzez uruchomienie spacera poprzez gothic starter spowodowało, że spacer czyta pliki z paczek *.mod należących do mrocznych tajenic.

Cytat: Rewax link=topic=11139.msg109077#msg109077#msg109077#msg109077 date=1282852028
ja mam taki problem że gdy włączam spacer ze światem MT to wyskakuje mi jakieś kompilowanie textur a zamiast świata w głównym oknie mam czarny ekran

Gdy uruchomiasz spacer poprzez gothicstarter to po prawej stronie masz kilka opcji do wyboru, odznacz wszystkie (jeżeli jakiekolwiek są zaznaczone). Czwarta opcja od doł powoduje, że są konwertowane tekstury (nie piszę jak się nazywa bo każdy używa inny język, u mnie niemiecki). Musisz go otworzyć w formacie *.zen to nie powinieneś mieć czarnego ekranu (z tego co mi się wydaje to otwierasz świat w formacie *.3ds.
 

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Rozpakowałem plik DM_WORLDS poprzez gothicvdfs, wczytałem Spacer przez GothicStarter_mod, wczytałem plik WORLD.zen, wyskakuje mi takie okienko:



Uploaded with ImageShack.us

W zależności, czy wybiorę opcję Indoor czy Outdoor, to cały obraz w okienku Spacera jest brązowe lub czarne :/
 

Rewax

Rewax

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
gdy włączam świat przez gothicstarter_mod pisze że nie można znaleźć pliku
w spacerze świat działa tylko że nowe obiekty są nieoteksturowane a w niektórych miejscach pojawiły się wielkie skały których normalnie nie ma   :facepalm:
 

STOPY

STOPY

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Rewax, musisz mieć wklejony Spacer do folderu System.
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: STOPY link=topic=11139.msg109287#msg109287#msg109287#msg109287 date=1282919886
Rozpakowałem plik DM_WORLDS poprzez gothicvdfs, wczytałem Spacer przez GothicStarter_mod, wczytałem plik WORLD.zen, wyskakuje mi takie okienko:



Uploaded with ImageShack.us

W zależności, czy wybiorę opcję Indoor czy Outdoor, to cały obraz w okienku Spacera jest brązowe lub czarne :/

Jesteś pewien że wczytałeś world.zen, ogólnie rzecz biorąc to takie okienko nie powinno ci się pojawić przy wczytywaniu plików *.zen (tylko przy *3ds).

No ale jeśli jóż to masz to jedynym wyjściem jest spróbować tak:
1. Rób tak jak poprzednio, aż do momentu gdy pojawi się ci to okno
2. W nim zaznacz opcję outdoor (czyli świat zewnętrzny, gdybyś wczytywał jaskinię to zaznaczył byś indoor).
3. Wyłącz opcję editormode (for mesh and texture operations) - bo to tylko do 3ds słóży mianowicie do teksturowania. Zena się jóż nie teksturuje.
4. Deteck leack, polycheck i Quick Compile także wyłącz.
5. Wciśnij compile.
 

Rewax

Rewax

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
przecież mam spacera w system
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
[quote author=Rewax link=topic=11139.msg109549#msg109549#msg109549#msg109549 date=1283051898t Kit? Jak nie to zainstaluj.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Edytowanie świata Mrocznych tajemnic
#17 2010-12-26, 18:19(Ostatnia zmiana: 2010-12-26, 18:20)
Przenieś świat do folderu _Work/Data/Worlds , otwórz świat Spacerem i ciesz się, że debilne okno "Compile" zniknęło  :D

EDIT: Oczywiście ten świat, który rozpakowałeś z DM_Worlds.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry