mikstura 2594 3

O temacie

Autor tobiczek

Zaczęty 11.08.2010 roku

Wyświetleń 2594

Odpowiedzi 3

tobiczek

tobiczek

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
witam mam pytanie dało by sie zrobić taką miksture że po jej wypiciu zamienia nas w orka myśliwego albo jakis taki czar ??
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Zobacz skrypt zwoju przemiany w cośtam i odpowiednio go przerób, to takie trudne  :ayfkm:
 

tobiczek

tobiczek

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy

tobiczek

mikstura
#2 2010-08-11, 21:28(Ostatnia zmiana: 2010-08-11, 23:14)
grzebie juz z tym dlugo i ciagle albo blad albo zwiekszy  mi mane albo cos innego nie moze ktos dac jakiegos przykladu takiego skrypta czy cos

mozecie mi powiedziec czy taka mikstura wogole zadziala i zeby mozna sie zamienic w czlowieka po minieciu 5 minut

INSTANCE ItFo_miksturaork(C_Item)
{
   name          =   NAME_Trank;

   mainflag       =   ITEM_KAT_POTIONS;
   flags          =   ITEM_MULTI;

   value          =   Value_ManaMaxElixier;   

   visual          =   "ItFo_Potion_Mana_Perma_03.3ds";
   material       =   MAT_GLAS;
   on_state[0]      =   Usemiksturaork;
   scemeName      =   "POTIONFAST";

   description         = "przemiana w orka";
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = Value_ManaMaxElixier;
};



        FUNC VOID Usemiksturaork()
        {
        Mdl_SetVisual                   (hero,  "Orc.mds");
        Mdl_SetVisualBody               (hero,  "Orc_BodyScout",DEFAULT,        DEFAULT,        "Orc_HeadWarrior",      DEFAULT,          DEFAULT,      -1);
        Npc_SetActiveSpellInfo(self, OrcScout);
        };

mam takie cos gdy pije leci blad. klikam ok i postac przemienia sie w glowe orka a cialo jest niewidzialne ale sadzac po ruchu cienia odgłosach krokow to niewidzialne cialo bezia
 

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy

JOHN

mikstura
#3 2010-09-19, 17:21(Ostatnia zmiana: 2010-09-22, 20:17)
Ja chciałem zrobić taką ale że po wypiciu umierasz i zmieniasz się w szkeileta.
Czekam teraz na odpowiedź w pytaniu.
Zajrzyj czasem do mojego pytania (link w sygnaturce)
EDIT:
Zrób może spację pomiędzy Npc_SetActiveSpellInfo a (self, OrcScout). Coś może da...

[EDIT]
Wklej może jeszcze takie coś:
Cytuj
AI_UnequipArmor(self);


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry