Unknown identifier : FUNC 11356 20

O temacie

Autor RickLon

Zaczęty 5.07.2010 roku

Wyświetleń 11356

Odpowiedzi 20

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

RickLon

Unknown identifier : FUNC
2010-07-05, 16:01(Ostatnia zmiana: 2010-07-05, 16:38)
Pojawia mi się taki błąd  Unknown identifier : FUNC
//========================================
//-----------------> Trade
//========================================

INSTANCE DIA_Brok_Trade (C_INFO)
{
   npc = STT_15000_Brok;
   nr = 29;
   condition = DIA_Brok_Trade_Condition;
   information = DIA_Brok_Trade_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "HANDEL";
};

FUNC int DIA_Brok_Trade_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Brok_HANDEL))
{
return TRUE;
};



FUNC VOID STT_15000_Brok_Trade_Info() <----------- Chodzi o te linijke
{
AI_Output (other, self, "DIA_STT_15000_Brok_Trade_15_00"); //Pokaż mi co masz na sprzedaż.
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
FUNC int DIA_Brok_Trade_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Brok_HANDEL))
{
  return TRUE;
};
Brakuje };
FUNC int DIA_Brok_Trade_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Brok_HANDEL))
   {
return TRUE;
   };
};

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

RickLon

Unknown identifier : FUNC
#2 2010-07-05, 17:06(Ostatnia zmiana: 2010-07-05, 17:11)
Dzieki, ale mam kolejny błąd wyskakuje
Błąd
To jest skrypt
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Lance_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = SLD_1515_Lance;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Lance_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Lance_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Lance_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Lance_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

Nie wiem o co chodzi.
 

Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy

Drax

Unknown identifier : FUNC
#3 2010-07-05, 22:28(Ostatnia zmiana: 2010-07-05, 22:29)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

Sądząc po tym używasz tego dialog makera ?
Jeśli tak, to wygenerowany tekst SKOPIUJ i wklej go na miejsce skryptu dialogu postaci. Nie wybieraj PLIK>ZAPISZ tylko po prostu skopiuj sam tekst i wklej go w skrypt dialogu :lol2:
 

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie rozumiem co to ma dać?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrze ci mówi, zrób tak.
 

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

RickLon

Unknown identifier : FUNC
#6 2010-07-06, 15:08(Ostatnia zmiana: 2010-07-06, 15:52)
Dobra działa, ale teraz wyskakuje mi taki błąd
Błąd
To jest ten skrypt(czyli jego fragment).
//========================================
//-----------------> NAUKA
//========================================

INSTANCE DIA_Lance_Teach (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1515_Lance;
   nr         = 30;
   condition   = DIA_Lance_Teach_Condition;
   information   = DIA_Lance_Teach_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Możesz mnie czegoś nauczyć?";
};

FUNC INT DIA_Lance_Teach_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lance_HELLO_ZADANIE))
    && (MIS_lance_paczka == LOG_SUCCESS)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Lance_Teach_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lance_Teach_15_01"); //Możesz mnie czegoś nauczyć?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lance_Teach_03_02"); //Mogę ci pokazać jak zwiększyć twoją siłe i zręczność, oraz jak lepiej władać bronią jednoręczną.
   
FUNC VOID Info_Lance_Teach_Info() //To ta linijka
{   
   if   (log_lancetrain == FALSE)
   {      
      Log_CreateTopic  (GE_TeacherNC,   LOG_NOTE);
                   B_LogEntry      (GE_TeacherNC,   "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
      log_lancetrain   = TRUE;
   };
 

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
Cytuj
FUNC VOID Info_Lance_Teach_Info() //To ta linijka
{
if (log_lancetrain == FALSE)
{
Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
log_lancetrain = TRUE;
};
 

Cytuj
FUNC VOID Info_Lance_Teach_Info() //To ta linijka
{
if (log_lancetrain == FALSE)
};//zapomniałeś tu
{
Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
log_lancetrain = TRUE;
};

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

RickLon

Unknown identifier : FUNC
#8 2010-07-10, 12:56(Ostatnia zmiana: 2010-07-10, 16:33)
Dzięki działa, ale mam kolejny błąd wyskakuje mi takie coś
Błąd
Cytuj
/========================================
//-----------------> NAUKA
//========================================

INSTANCE DIA_Lance_Teach (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1515_Lance;
   nr         = 30;
   condition   = DIA_Lance_Teach_Condition;
   information   = DIA_Lance_Teach_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Możesz mnie czegoś nauczyć?";
};

FUNC INT DIA_Lance_Teach_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lance_HELLO_ZADANIE) )
    && (MIS_lance_paczka == LOG_SUCCESS)
    {
      return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Lance_Teach_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Lance_Teach_15_01"); //Możesz mnie czegoś nauczyć?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lance_Teach_03_02"); //Mogę ci pokazać jak zwiększyć twoją siłe i zręczność, oraz jak lepiej władać bronią jednoręczną.

    Info_ClearChoices   (DIA_Lance_Teach);

    Info_AddChoice      (DIA_Lance_Teach, "(Siła i  zręczność)", DIA_Lance_Teach_StraDex);
    Info_AddChoice      (DIA_Lance_Teach, "(Jednoręczna)", DIA_Lance_Teach_1h);
    Info_AddChoice      (DIA_Lance_Teach, "(Jednoręczna)", DIA_Lance_Teach_1h2);
    Info_AddChoice      (DIA_Lance_Teach, "WRÓĆ", DIA_Lance_Teach_BACK);
};   
FUNC VOID Info_Lance_Teach_Info()
{   
   if   (log_lancetrain == FALSE)

   {      
      Log_CreateTopic  (GE_TeacherNC,   LOG_NOTE);
       B_LogEntry      (GE_TeacherNC,   "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
      log_lancetrain   = TRUE;  // To ta linijka
   };


FUNC void DIA_Lance_Teach_StraDex()
{
Lance_Merke_STR = hero.attribute[ATR_STRENGTH];
   Lance_Merke_DEX = hero.attribute[ATR_DEXTERITY];
   
   Info_ClearChoices   (Info_Lance_Teach);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,DIALOG_BACK                           ,Info_Lance_Teach_BACK);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_Teach_STR_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_Teach_STR_1);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_1);
   
   
};

func void Info_Lance_StraDex_BACK()
{
   if (Lance_Merke_STR < hero.attribute[ATR_STRENGTH])
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Lance_StraDex_BACK_11_00"); //Jesteś teraz o wiele silniejszy.
   };
   if (Lance_Merke_DEX < hero.attribute[ATR_DEXTERITY])
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Lance_StraDex_BACK_11_01"); //Umiesz teraz sprawniej posługiwać się łukiem i kuszą.
   };
   AI_Output(self,hero,"Info_Lance_StraDex_StraDex_11_02"); //Wróć niedługo. Musisz się jeszcze wiele nauczyć.
   Info_ClearChoices   (Info_Lance_StraDex);
};

func void Info_Lance_StraDex_STR_1()
{
   B_BuyAttributePoints (hero, ATR_STRENGTH, LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH);
   Info_ClearChoices   (Info_Lance_StraDex);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,DIALOG_BACK                           ,Info_Lance_Teach_BACK);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5 ,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_1);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_1);
};

func void Info_Lance_StraDex_STR_5()
{
   B_BuyAttributePoints (hero, ATR_STRENGTH, 5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH);
   Info_ClearChoices   (Info_Lance_StraDex);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,DIALOG_BACK                           ,Info_Lance_StraDex_BACK);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_1);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_1);
};

func void Info_Lance_StraDex_DEX_1()
{
   B_BuyAttributePoints (hero, ATR_DEXTERITY, LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY);
   Info_ClearChoices   (Info_Lance_StraDex);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,DIALOG_BACK                           ,Info_Lance_StraDex_BACK);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_1);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_1);
};

func void Info_Lance_Teach_DEX_5()
{
   B_BuyAttributePoints (hero, ATR_DEXTERITY, 5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY);
   Info_ClearChoices   (Info_Lance_StraDex);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,DIALOG_BACK                           ,Info_Lance_StraDex_BACK);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,Info_Lance_StraDex_STR_1);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_5);
   Info_AddChoice      (Info_Lance_StraDex,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0),Info_Lance_StraDex_DEX_1);
};
};

FUNC void DIA_Lance_Teach_1h()
{
FUNC int  SLD_1515_Lance_Teach_1h_Condition()
{   
   if (Npc_KnowsInfo (hero,SLD_1515_Lance_TRAINOFFER))
   && (Npc_GetTalentSkill (hero,NPC_TALENT_1H)  0==)
   {
      return TRUE;
   };
};
FUNC void  SLD_1515_Lance_TRAIN_Info()
{
      if B_GiveSkill(hero,NPC_TALENT_1H,1,LPCOST_TALENT_1H_1)
      {
         AI_Output         (self,other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h_14_01"); //Mądra decyzja. Jednak zanim poznasz bardziej zaawansowane techniki, powinieneś nauczyć się prawidłowo trzymać oręż w ręku.
         AI_Output         (self,other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h_14_02"); //Początkujący często łapią zwykły miecz obydwoma rękami. Radziłbym ci się do tego nie przyzwyczajać, to fatalny nawyk.
         AI_Output         (self,other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h_14_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry, i zacznij nią machać.
         AI_Output         (self,other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h_14_04"); //Musisz się nauczyć, jak zgrać twoje ruchy z bezwładnością oręża. Dzięki temu twoje ataki będą szybsze i bardziej zaskakujące.
         AI_Output         (self,other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h_14_05"); //Zapamiętaj sobie dobrze, co ci powiedziałem, a twój styl walki stanie się o wiele bardziej elegancki i skuteczny.
         B_PracticeCombat   ("NC_WATERFALL_TOP01");
         AI_Output         (self,other,"Teach_1h_14_06"); //A, i jeszcze coś! Niektóre ciosy powodują większe obrażenia niż zwykle. Oczywiście, jako początkujący masz raczej niewielkie szanse na zadanie krytycznego uderzenia.
         AI_Output         (self,other,"Teach_1h_14_07"); //Ale to się zmieni w miarę czynienia przez ciebie postępów.
         SLD_1515_Lance_Teach_1h.permanent = 0;
      };};

FUNC int  SLD_1515_Lance_Teach_1hd_Condition()
{   
   if (Npc_KnowsInfo (hero,SLD_1515_Lance_TRAINOFFER))
   && (Npc_GetTalentSkill (hero,NPC_TALENT_1H) < 2)
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  SLD_1515_Lance_Teach_1h2_Info()
{
      if B_GiveSkill(hero,NPC_TALENT_1H,2,LPCOST_TALENT_1H_2)
      {
         AI_Output      (self, other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h2_Info_14_02"); //Dobrze, podstawy już znasz. Nieznaczne opuszczenie broni zwiększy siłę twojego pierwszego ciosu.
         AI_Output      (self, other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h2_Info_14_03"); //Musisz wykorzystać siłę bezwładności, pamiętasz? Świetnie. Teraz nauczysz się lepiej balansować ciałem. Po zadaniu dwóch ciosów wykonaj obrót. To powinno zmylić twojego przeciwnika i pozwolić ci wyjść na dobrą pozycję do następnego ataku.
         AI_Output      (self, other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h2_Info_14_04"); //Wtedy wyprowadź następne cięcie z prawej strony...
         B_PracticeCombat("NC_WATERFALL_TOP01");
         AI_Output      (self, other,"SLD_1515_Lance_Teach_1h2_Info_14_05"); //I znowu do przodu. Pamiętaj - trening czyni mistrza, więc najlepiej weź się od razu do roboty!
         SLD_1515_Lance_Teach_1h2.permanent = 0;
      };

};

FUNC void DIA_Lance_Teach_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_Lance_Teach);
};
 

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

jesterret

Unknown identifier : FUNC
#9 2010-07-12, 23:19(Ostatnia zmiana: 2010-07-12, 23:30)
Cytuj
{
if (log_lancetrain == FALSE)

{
Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
log_lancetrain = TRUE; // To ta linijka
};

Cytuj
{
if (log_lancetrain == FALSE)
};
{
Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
(log_lancetrain == TRUE); // nie wiem czy na pewno, ale może to być brak nawiasu
};
Zapomniałeś znowu };, który zamyka warunek. W tym samym miejscu! Jednak błąd który ci wyskakuje może być brakiem wpisu tematu do Log_Constants (jeśli skrypt jest do G2-Log_Constants_Mattes), lub w/w brakiem nawiasu.

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Teraz wyskakuje mi Expected '{' (line 199)
to będzie
Cytuj
{
if (log_lancetrain == FALSE)
}; //To ta
{
Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
(log_lancetrain == TRUE);
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
:facepalm:  Nauczcie się wreszcie, że jak otwiera się klamrę, to ją się później zamyka. Poza tym możecie robić wcięcia, na pewno łatwiej wtedy wykryć tego typu błędy.

Zamiast tego:
Cytuj
FUNC VOID Info_Lance_Teach_Info()
{
if (log_lancetrain == FALSE)

{
Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
log_lancetrain = TRUE; // To ta linijka
};
powinno być:
FUNC VOID Info_Lance_Teach_Info()
{
   if (log_lancetrain == FALSE)
   {
      Log_CreateTopic (GE_TeacherNC, LOG_NOTE);
      B_LogEntry (GE_TeacherNC, "Lance może mi pomóc w zwiększeniu mojej zwinności, siły oraz podszkolić w broni jednoręcznej.");
      log_lancetrain = TRUE; // To ta linijka
   };
};

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co to znaczy?
Błąd
 

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
nie wykryło wpisu do Log_Constants

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

RickLon

Unknown identifier : FUNC
#14 2010-07-14, 08:17(Ostatnia zmiana: 2010-07-14, 08:24)
I co mam zrobić?
To ten skrypt
//========================================
//-----------------> HELLO_LANCE
//========================================

INSTANCE DIA_Brok_HELLO_LANCE (C_INFO)
{
   npc         = STT_15000_Brok;
   nr         = 4;
   condition   = DIA_Brok_HELLO_LANCE_Condition;
   information   = DIA_Brok_HELLO_LANCE_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Przysyła mnie Lance";
};

FUNC INT DIA_Brok_HELLO_LANCE_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lance_HELLO2_Yes))
    && (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) >=200)
    && (Topic_lance_paczka == LOG_RUNNING)    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Brok_HELLO_LANCE_Info()
{

    AI_Output (other, self ,"DIA_Brok.d_HELLO_LANCE_15_01"); //Przyszedłem po przesyłke dla Lance'a.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Brok.d_HELLO_LANCE_03_02"); //Zaczekaj chwile.
    AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Brok.d_HELLO_LANCE_03_03"); //Więc przysyła cię Lance. Dobra masz tu przesyłke, a teraz dawaj rude.
    B_GiveInvItems (other, self, ItMiNugget, 200);
    CreateInvItems (self, ItFoBeer, 20);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFoBeer, 20);
    CreateInvItems (self, ItFoWine, 10);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFoWine, 10);
    CreateInvItems (self, ItFo_mutton_01, 10);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_mutton_01, 10);
    CreateInvItems (self, ItMw_1H_przesylka, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_przesylka, 1);
   B_LogEntry                     (Topic_lance_paczka,"Odebrałem paczke dla Lance'a");
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytat: RickLon link=topic=10688.msg103335#msg103335#msg103335#msg103335 date=1279030940
Co to znaczy?
Błąd


Cytat: jesterret link=topic=10688.msg103343#msg103343#msg103335#msg103335 date=1279034720
nie wykryło wpisu do Log_Constants

 :facepalm:  
Czy wy nie znacie angielskiego albo nie umicie wpisać w translator? Przecież pisze, że jest zły typ zmiennej.

Cytuj
FUNC INT DIA_Brok_HELLO_LANCE_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lance_HELLO2_Yes))
&& (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) >=200)
&& (Topic_lance_paczka == LOG_RUNNING) {
return TRUE;
};
};
Nie możesz porównywać napisu z liczbą całkowitą.

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dalej nie rozumiem?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Kiedy jakiś napis będzie się równać jakiejś liczbie?

To Topic_lance_paczka prawdopodobnie jest napisem (string), a LOG_RUNNING jest stałą liczbową np. 1. Nie możesz ich porównywać, bo są różnego typu. Możesz jedynie porównywać "obiekty" tego samego typu, czyli zmienną typu napis ze zmienną typu napis, zmienną typu liczbowego ze zmienną typu liczbowego. Ty natomiast porównujesz zmienną typu napisowego ze zmienną typu liczbowego (całkowitoliczbowego).

To co chcesz zrobić robi się trochę inaczej. Deklaruje się jeszcze jedną zmienną typu całkowitoliczbowego (integer). Najlepiej popatrz jeszcze raz w skrypty.

W B_CloseTopics_Mattes.d masz coś takiego:
Cytuj
B_CloseTopic   (Topic_Addon_Hammer, MIS_SnafHammer, 0, 6);
Musisz zrobić coś takiego analogicznie do twojego. Ta zmienna MIS_SnafHammer jest zadeklarowana w pliku Story_Globals.d, zadeklaruj tam swoją zmienną np. Lance_paczka.

Na koniec zamiast tego
Cytuj
FUNC INT DIA_Brok_HELLO_LANCE_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lance_HELLO2_Yes))
&& (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) >=200)
&& (Topic_lance_paczka == LOG_RUNNING) {
return TRUE;
};
};
użyjesz tą zadeklarowaną zmienną
Cytuj
FUNC INT DIA_Brok_HELLO_LANCE_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lance_HELLO2_Yes))
&& (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) >=200)
&& (Lance_paczka == LOG_RUNNING) {
return TRUE;
};
};

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możecie mi powiedzieć co mam zrobić?
Błąd
Nie wiem o co chodzi.
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
??? Przecież to to samo.

Ty WoGóle dodałeś wpis do LOG_Constants_Mattes lub jeżeli modujesz G1 to do jego odpowiednika w G1?

@up

Ja się nie zgodzę (wybacz :D )
Ale to chyba było dobrze tylko brakuje wpisu.

Sorki jeśli się mylę.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry